اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951215241766994

سبکتو در دسته بهترین سایت های سبک زندگی نامزد شد

نامزدی سبکتو درنهمین دوره جشنواره وب وموبایل ایران

کد: 13951215241766994

https://goo.gl/bEo45e

، تهران , (اخبار رسمی): وبسایت سبکتو در گروه سبک زندگی نهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران که ۲۸ بهمن در سالن همایش‌های خلیج فارس پژوهشگاه نیرو برگزار شد، موفق به نامزدی رتبه برتر شد.

نامزدی سبکتو درنهمین دوره جشنواره وب وموبایل ایران

بررسی ها نشان می‌دهد که علاوه بر دانش برای کسب موفقیت سبک زندگی اثر بسیار مهمی دارد بنابراین ما در سبکتو سعی می‌کنیم مطالب سبک زندگی افراد موفق به همراه پادکست های صوتی برای عموم علاقمندان منتشر کنیم

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وبسایت سبکتو، این وبسایت که از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده، یکی از وبسایت‌های فعال در حوزه محتوا است که خدمات و مزیت ویژه آن ارایه مطالب آموزشی و تالیفی در مورد سبک زندگی موفق به همراه پادکست های صوتی روزانه است.

مرتضی حسین اهلو، در رابطه با کسب رتبه برتر این وبسایت در این جشنواره گفت: «در جامعه ما بیشتر جوانان به دنبال موفقیت هستند اما بررسی ها نشان می‌دهد که علاوه بر دانش برای کسب موفقیت سبک زندگی اثر بسیار مهمی دارد بنابراین ما در سبکتو سعی می‌کنیم مطالب مفید تالیفی خود را که مربوط به سبک زندگی افراد موفق هست به همراه پادکست های صوتی برای عموم علاقمندان به رایگان منتشر کنیم»
وی همچنین در زمینه برنامه های این وبسایت در آینده و پس از کسب این موفقیت افزود: «اپلیکیشن اندروید سبکتو هم همزمان با جشنواره وب رونمایی شد که دوستاران بتوانند پادکست های صوتی را همیشه همراه خود داشته باشند.برنامه های آتی ما افزایش مطالب روزانه در کنار راه‌اندازی دوره های آموزشی آنلاین برای به دست آوردن سبک زندگی موفق است».
گفتنی است در هشتمین جشنواره وب و موبایل ایران که امسال در سالن همایش‌های خلیج فارس پژوهشگاه نیرو تهران و در تاریخ 28 بهمن 95 برگزار شد، 15 هزار وب سایت و 4 هزار و 200 اپلیکیشن موبایل به رقابت پرداختند که پس از انتخاب مردمی و رای مردمی، وبسایت sabketo.com. موفق به کسب نامزد بهترین وبسایت. در بخش سبک زندگی شد. 
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وب سایت سبکتو. به آدرس sabketo.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سبکتو

سبکتو، اولین و پرمخاطب‌ترین ناشر تخصصی خلاصه کتاب به صورت صوتی و نوشتاری است که از سال ۱۳۹۵ در این زمینه فعالیت می‌کند. این استارتاپ توانسته در رویداد‌های بین‌الملی مانند استارتاپ استانبول و استارتاپ ترکی مقام برتر کسب کند. سبکتو محصولی به عنوان میکروکتاب‌ ارایه می‌کند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه می‌توانید دانش یک کتاب را به صورت صوتی و نوشتاری دریافت کنید. همچنین سبکتو به پادکست‌های آن شناخته می‌شود که تا به امروز بیش از ۳۰۰ قسمت منتشر شده است. اپلیکیشن سبکتو را می‌توانید برای اندروید یا آیفون از وبسایت sabketo.com دانلود نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]