اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970507307636994

میکروکتاب، محصول جدید «سبکتو» در الکامپ 97

کد: 13970507307636994

https://goo.gl/DaQbJ8

، تهران , (اخبار رسمی): سبکتو، محصولی به نام میکرو کتاب دارد که این میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌هایی هستند که در مدت 50 دقیقه می‌توانید آن‌ها را بخوانید یا به نسخه صوتی آن گوش دهید.

میکروکتاب، محصول جدید «سبکتو» در الکامپ 97
میکروکتاب، محصول جدید «سبکتو» در الکامپ 97
میکروکتاب، محصول جدید «سبکتو» در الکامپ 97
میکروکتاب، محصول جدید «سبکتو» در الکامپ 97
میکروکتاب، محصول جدید «سبکتو» در الکامپ 97
میکروکتاب، محصول جدید «سبکتو» در الکامپ 97

استارت‌آپ سبکتو، محصولی به نام میکرو کتاب دارد که این میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌هایی هستند که در مدت 50 دقیقه می‌توان آن‌ها را خواند یا به نسخه صوتی آن گوش داد، سبکتو هم اپلیکیشن اندروید دارد و هم از طریق وب‌سایت می‌توان میکروکتاب‌های مورد نظر را تهیه کرده و آن‌ها را در کتابخانه ذخیره و در زمان مقتضی آنها را مطالعه کرد.

شیوا جلوه یکی از هم‌بنیان‌گذاران سبکتو، در خصو ص موضوع کتاب‌ها و سبک کاری خاص این استارت‌آپ می‌گوید: ما در حال حاضر در 5 حوزه تخصصی کار می‎‌کنیم که شامل سبک زندگی و توسعه فردی، زندگی نامه، کتاب‌های اقتصاد عمومی، کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌ها هستند. به تازگی داستان و رمان نیز به این سبد اضافه شده است.

جلوه درخصوص هزینه استفاده واشتراک سبکتو، اذعان کرد: هزینه اشتراک سبکتو، به دو صورت ماهانه، 15 هزار تومان و سالانه 85 هزار تومان در نظر گرفته شده است. ضمنا اگر شخصی بخواهد هر کدام از میکرو کتاب‌ها را به صورت مجزا داشته باشد کافی است برای نسخه نوشتاری مبلغ 2 هزار تومانو برای نسخه صوتی مبلغ 3 هزارتومان پرداخت کند. تخفیف‌هایی را  برای نمایشکاه در نظر گرفته‌ایم تا افراد حاضر در نمایشگاه بتوانند از اشتراک 7 روز رایگان ما بهره‌مند شوند.  علاوه بر این در سبکتو، هر روز یک میکرو مقاله و یک پادکست 7 دقیقه‌ای در مورد سبک زندگی برای کمک به آدم‌هایی که از حالت معمولی زندگی خارج شده‌اند نیز ارائه می‌شود، این پادکست‌ها همیشه رایگان هستند و همگان می‌توانند به این پادکست‌ها دسترسی داشته باشند.

وی در رابطه با هدف سبکتو از شرکت در نمایشگاه الکامپ گفت: سبکتو برای اولین بار است که در نمایشگاه الکامپ شرکت کرده است و هدف ما از شرکت در این نمایشگاه این بوده است که کاربردها را از نزدیک ملاقات کنیم و با آنها مستقیم صحبت کنیم.

علاقه‌مندان به مطالعه بیشتر در زمان کمتر، می‌توانند به سایت سبکتو به آدرس sabketo.com مراجعه کنند و در عین حال می‌توانند اپلیکیشن آن را در کافه بازار و وب‌سایت میکروکتاب‌دات‌کام دانلود کنند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سبکتو

سبکتو، اولین و پرمخاطب‌ترین ناشر تخصصی خلاصه کتاب به صورت صوتی و نوشتاری است که از سال ۱۳۹۵ در این زمینه فعالیت می‌کند. این استارتاپ توانسته در رویداد‌های بین‌الملی مانند استارتاپ استانبول و استارتاپ ترکی مقام برتر کسب کند. سبکتو محصولی به عنوان میکروکتاب‌ ارایه می‌کند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه می‌توانید دانش یک کتاب را به صورت صوتی و نوشتاری دریافت کنید. همچنین سبکتو به پادکست‌های آن شناخته می‌شود که تا به امروز بیش از ۳۰۰ قسمت منتشر شده است. اپلیکیشن سبکتو را می‌توانید برای اندروید یا آیفون از وبسایت sabketo.com دانلود نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]