اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001121569996994

اولین جلسه رویداد هم‌کتاب کیش برگزار شد

کد: 14001121569996994

https://bit.ly/3oL0rk6

، تهران , (اخبار رسمی): هم‌کتاب رویدادی است که در این روزهای سخت و گاهی پیچیده به ما کمک می‌کند تا ۲ ساعت را فارغ از مشکلات دل به بار مهربان بسپاریم و قدمی در راه توسعه فردی و پیشرفت برداریم. در این رویداد هر ماه یک کتاب جدید با هم خوانده می‌شود و بعد برداشت‌ها و نظرات‌ به اشتراک گذاشته می‌شود.

به اشتراک گذاشتن تجربه‌ها درباره یک کتاب از اهداف این رویداد است
در پایان اولین جلسه رویداد عکسی دست‌جمعی از افراد شرکت کننده به رسم یادبود ثبت شد

افراد می‌توانند دیدگاه خود را در قالب مقاله بنویسند تا پس از بررسی با نام خود افراد در سبکتو منتشر شود. به نفرات برتر هم به ترتیب اشتراک یک ساله، شش ماهه و سه ماهه هدیه اهدا خواهد شد.

اولین رویداد «هم‌کتاب» چهارشنبه ۲۰ بهمن ماه 1۴00 به همت شتابدهنده‌ی رادمان کیش و استارتاپ سبکتو با راهبری خانم ساغر رستمی در مرکز نوآوری کیش برگزار گردید.
ابتدا آقای مهندس امیرمیثم گیاهی مدیر اجرایی شتابدهنده رادمان، درباره‌ی روند برگزاری این رویداد صحبت نمودند. در ادامه خانم شیوا جلوه هم‌بنیانگذار سبکتو، پس از معرفی این استارتاپ که مرجع خلاصه‌ کتاب است، به حاضرین این وعده را دادند که پس از اتمام هر کتاب افراد می‌توانند خلاصه‌ یا دیدگاه خود را در قالب یک مقاله بنویسند و با آن‌ها به اشتراک بگذارند تا پس از بررسی با نام خود افراد در سایت سبکتو چاپ شود. همچنین به نفرات برتر به ترتیب اشتراک یک ساله، شش ماهه و سه ماهه هدیه خواهند داد.


همچنین خانم رستمی به عنوان مدیر روابط عمومی شتابدهنده‌ی تخصصی رادمان کیش، پس از معرفی این شرکت و خدمات آن، آمادگی شتابدهنده‌ی رادمان را برای هرگونه همکاری در خصوص برگزاری رویداد های مشترک در جهت کمک به رشد و پویا‌تر شدن اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی کیش، اعلام کردند.


جلسه‌ی اول با توضیحی از کل موضوع کتاب «اثر مرکب»نوشته دارن هاردی، شروع شد. در ذیل به خلاصه‌ای از صحبت‌های راهبر جلسه پیرامون فصل اول این کتاب می‌پردازیم.
کتاب اثر مرکب، کتابی که راه و روش موفقیت و کلید رسیدن به موفقیت است. بسیاری از کارآفرینان و مدیران معروف و نویسندگان مشهور کتاب‌ها و مجله‌‌های موفقیت، خواندن این کتاب را به شدت پیشنهاد می‌کنند. نویسنده‌ی کتاب، دارن هاردی در ۱۸ سالگی شرکت خودش را داشت و در بیست‌وهفت سالگی میلیاردر و مدیر مجله‌ی موفقیت آمریکا بود.


مدیر مجله‌ی موفقیت بودن این فرصت را به او داد تا با کارآفرینان و مدیران، قهرمانان و افراد موفق زیادی مصاحبه‌ کند. چکیده‌‌ای از راز موفقیت این افراد کتاب اثر مرکب را ساخت. دارن هاردی موفقیت خود را مدیون پدری منظم، مسئولیت پذیر و موفق است و شکل گیری رفتار خود را، تحت تاثیر عادت‌ها رفتاری پدرش می‌داند. فصل اول این کتاب درباره‌ی عادت‌ها است. عادت‌های خوب و بدی که در روند زندگی افراد تاثیر می‌گذارد. نویسنده در کتاب افزایش عادت‌های خوب، حذف عادت‌های بد و جایگزینی عادت‌های خوب با بد و همراه کردن آن با زمان، تکرار و تلاش را عامل موفقیت می‌داند. او فرمول موفقیت را تصمیم‌های کوچک، زمان، تکرار و تلاش معرفی می‌کند."


در ادامه راهبر جلسه، از حاضرین درخواست کرد تا تجربیات و عادت‌های خوب و بد خود و راه‌حل‌هایی که برای برداشتن گام‌های موثر در زندگی خود برداشتند، را به اشتراک بگذارند.  
افراد از برنامه‌ریزی، داشتن نظم، کوچ و مربی شخصی، شکرگزاری همراه با اقدام، ورزش، ذهن‌ آگاهی و یوگا، خودشناسی و توقف عیب‌جویی از دیگران، مشخص کردن دو تا سه هدف مشخص و چیدن برنامه‌ای طولانی مدت همراه با تلاش برای رسیدن به آن هدف‌ها، توقف سرزنش خودو حرکت به سمت هدف‌ها و.... صحبت کردند.


لازم به ذکر است این سری نشست‌ها چهارشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ تا ۲۰ با شعار «کتاب خوانی به توان هم»با رویکرد مطالعه یک کتاب در هر ماه، در مرکزنوآوری کیش برگزار می‌گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سبکتو

سبکتو، اولین و پرمخاطب‌ترین ناشر تخصصی خلاصه کتاب به صورت صوتی و نوشتاری است که از سال ۱۳۹۵ در این زمینه فعالیت می‌کند. این استارتاپ توانسته در رویداد‌های بین‌الملی مانند استارتاپ استانبول و استارتاپ ترکی مقام برتر کسب کند. سبکتو محصولی به عنوان میکروکتاب‌ ارایه می‌کند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه می‌توانید دانش یک کتاب را به صورت صوتی و نوشتاری دریافت کنید. همچنین سبکتو به پادکست‌های آن شناخته می‌شود که تا به امروز بیش از ۳۰۰ قسمت منتشر شده است. اپلیکیشن سبکتو را می‌توانید برای اندروید یا آیفون از وبسایت sabketo.com دانلود نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب