اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970122290816994

استارتاپ سبکتو در بین ۴۰ استارتاپ برتر رویداد استارتاپ ترکیه ۲۰۱۸

سبکتو؛ تنها نماینده ایران در رویداد استارتاپ ترکیه ۲۰۱۸

کد: 13970122290816994

https://goo.gl/tzoyND

، تهران , (اخبار رسمی): استارتاپ سبکتو توانست در بین ۶۲ هزار استارتاپ از سراسر جهان، جز ۴۰ استارتاپ برتر و تنها نماینده ایران در رویداد بین‌المللی استارتاپ ترکیه ۲۰۱۸ باشد.

سبکتو تنها نماینده ایران در رویداد استارتاپ ترکیه ۲۰۱۸
استارتاپ سبکتو تنها نماینده ایران در بین ۴۰ استارتاپ برتر در رویداد استارتاپ ترکیه ۲۰۱۸

استارتاپ سبکتو با محصول خود یعنی میکروکتاب توانست از بین ۶۹هزار استارتاپ از ۱۴۵ کشور جهان، جز ۴۰ استارتاپ برتر و تنها نماینده ایران در رویداد استارتاپ ترکیه ۲۰۱۸ باشد

استارتاپ ترکیه، یک رویداد بین‌المللی است که استارتاپ‌های منتخب در سراسر دنیا را در کنار بزرگترین سرمایه‌گذاران و صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه قرار می‌دهد در این رویداد که به صورت خصوصی برگزار می‌شود، فقط استارتاپ‌های منتخب، برای سرمایه‌گذاران و صندوق‌های جسورانه و فرشتگان سرمایه‌گذاری ارائه خواهند داشت.

بیش از ۶۲هزار استارتاپ از ۱۴۲ کشور جهان برای شرکت در این رویداد استارتاپ ترکیه ۲۰۱۸ درخواست داده بودند که تنها ۴۰ استارتاپ به عنوان استارتاپ‌های برتر برای سرمایه‌گذاری انتخاب و معرفی شدند. و سبکتو، به عنوان تنها استارتاپ ایرانی در میان ۴۰ استارتاپ برتر قرار دارد و ارائه خواهد داشت.

سبکتو، محصولی تولید می‌کند به نام میکروکتاب. میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که با حذف اضافه‌نویسی‌ها، تمام اطلاعات مهم و اصلی کتاب را در اختیار شما قرار می‌دهند و شما می‌توانید در مدت ۵۰ دقیقه آنها را مطالعه کنید یا به نسخه صوتی آنها گوش دهید. علاوه بر این سبکتو هر روز یک مطلب و یک پادکست در زمینه سبک زندگی موفق منتشر می‌کند و به افراد کمک می‌کند تا از لوپ تکراری زندگی خارج شده و سبک زندگی خودشان را بسازند و تکانه زندگی‌شان را به حرکت درآورند. پلتفرم سبکتو که با ظاهری متفاوت و ویژگی‌های جدید به روز شده است، لذت متفاوتی از مطالعه را برای همه افراد و در هر سطحی فراهم کرده است.

پادکستها و میکروکتاب‌های سبکتو را می‌توانید در وب سایت سبکتو پیدا کنید و از مطالعه به روشی جدید لذت ببرید.

علاقه‌مندان جهت مشاهده لیست ۴۰ استارتاپ برتر در رویداد استارتاپ ترکیه ۲۰۱۸ می‌توانند به سایت سبکتو مراجعه کننند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سبکتو

سبکتو، اولین و پرمخاطب‌ترین ناشر تخصصی خلاصه کتاب به صورت صوتی و نوشتاری است که از سال ۱۳۹۵ در این زمینه فعالیت می‌کند. این استارتاپ توانسته در رویداد‌های بین‌الملی مانند استارتاپ استانبول و استارتاپ ترکی مقام برتر کسب کند. سبکتو محصولی به عنوان میکروکتاب‌ ارایه می‌کند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه می‌توانید دانش یک کتاب را به صورت صوتی و نوشتاری دریافت کنید. همچنین سبکتو به پادکست‌های آن شناخته می‌شود که تا به امروز بیش از ۳۰۰ قسمت منتشر شده است. اپلیکیشن سبکتو را می‌توانید برای اندروید یا آیفون از وبسایت sabketo.com دانلود نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]