اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13980723413266994

اسنتارتاپ استانبول بزرگ‌ترین رویداد کارآفرینی در آسیا و اروپاست.

سبکتو در استارتاپ استانبول ۲۰۱۹

کد: 13980723413266994

http://bit.ly/2BbVMOX

، تهران , (اخبار رسمی): سبکتو امسال به عنوان مهمان در استارتاپ استانبول ۲۰۱۹ حضور دارد تا از تجربیات و پیشرفت‌هایی که در این دو سال داشته با سایر تیم‌ها و افراد حاضر در این رویداد صحبت کند.

سبکتو در استارتاپ استانبول ۲۰۱۹
استارتاپ استانبول: بزرگترین رویداد استارتاپی آسیا و اروپا

سبکتو محصولی به نام میکروکتاب تولید می‌کند. میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که اطلاعات کامل آن کتاب را در ۲ نسخه صوتی و نوشتاری و در مدتی حدودا ۵۰ دقیقه به شما می‌دهند

رویداد استارتاپ استانبول ۲۰۱۹ فارغ از حواشی که ترکیه ایجاد کرده، به زودی شروع می‌شود و استارتاپ‌های زیادی از آسیا و اروپا برای رقابت و آشنایی دور هم جمع می‌شوند.

۲ سال پیش استارتاپ سبکتو، از بین ۲۵هزار استارتاپ به عنوان یکی از ۵۰ استارتاپ برتر، دعوت و انتخاب شد و توانست سبکتو را به افرادی از سراسر جهان معرفی کند و توانست در بین تمام استارتاپ‌هایی که از سراسر دنیا آمده بودند و با تمام محدودیت‌هایی که نسبت به آنها داشت، جزء ۵۰ تیم برتر باشد. دو سال از آن روزها گذشته و هر لحظه و هر ساعت برای این مجموعه تجربه جدیدی بوده است.

رویداد استارتاپ استانبول در کسب‌وکار سبکتو تاثیرگذار بود، این رویداد فرصت صحبت کردن با منتورها  را فراهم کرد که نکات زیادی به سبکتو یاد دادند. حالا بعد از دو سال، سبکتو دوباره به استارتاپ استانبول می‌رود ولی این بار مهمان آنها است تا از پیشرفتی که در این مدت داشته با تیم‌های دیگر صحبت کند. رویداد استارتاپ استانبول امسال از ۲۶ تا ۲۹ مهر در سالن یونیک هال استانبول برگزار خواهد شد و سبکتو در روز اول با سایر تیم‌ها دیدار خواهد داشت.

سبکتو استارتاپی است که محصولی به نام میکروکتاب تولید می‌کند. میکروکتاب‌ها چکیده‌ای از کتاب‌های اصلی هستند که اطلاعات کامل آن کتاب را در مدتی حدودا ۵۰ دقیقه به مخاطب می‌دهند و شخص را از خواندن کتاب اصلی بی‌نیاز می‌کنند. تمام میکروکتاب‌های سبکتو در دو نسخه صوتی و نوشتاری منتشر می‌شوند تا همه افراد با هر شرایطی به آنها دسترسی کامل داشته باشند. در حال حاضر تمام میکروکتاب‌ها و پادکست‌های سبکتو در سایت و اپلیکیشن اندروید و ios سبکتو موجود هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سبکتو

سبکتو، اولین و پرمخاطب‌ترین ناشر تخصصی خلاصه کتاب به صورت صوتی و نوشتاری است که از سال ۱۳۹۵ در این زمینه فعالیت می‌کند. این استارتاپ توانسته در رویداد‌های بین‌الملی مانند استارتاپ استانبول و استارتاپ ترکی مقام برتر کسب کند. سبکتو محصولی به عنوان میکروکتاب‌ ارایه می‌کند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه می‌توانید دانش یک کتاب را به صورت صوتی و نوشتاری دریافت کنید. همچنین سبکتو به پادکست‌های آن شناخته می‌شود که تا به امروز بیش از ۳۰۰ قسمت منتشر شده است. اپلیکیشن سبکتو را می‌توانید برای اندروید یا آیفون از وبسایت sabketo.com دانلود نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]