اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14001204572846994

رویداد هم کتاب کیش یک رویداد کتابخوانی است که در هر فصل به یک کتاب می‌پردازد

دومین جلسه رویداد هم کتاب کیش برگزار شد

کد: 14001204572846994

https://bit.ly/3vhHPfy

، تهران , (اخبار رسمی): دومین رویداد «هم‌کتاب» چهارشنبه 27 بهمن ماه 1400 به همت شتابدهنده‌ی رادمان کیش و استارتاپ سبکتو با راهبری آقای مرتضی حسین اهلو در مرکز نوآوری کیش برگزار گردید. در سری اول این رویداد به کتاب اثر مرکب پرداختیم. این رویداد برای علاقمندان به کتابخوانی رایگان است و همه می‌توانند در آن شرکت کنند.

دومین جلسه رویداد هم کتاب کیش برگزار شد
شروع سخنرانی آقای مرتضی حسین اهلو، هم‌بنیانگذار سبکتو درباره کتاب اثر مرکب

این اهمیت اثر‌های کوچک یا همان تصمیمات غلط کوچک هستند که به مرور و با تکرار آثار مخربی از خود به جای می‌گذارند.

دومین رویداد «هم‌کتاب» چهارشنبه ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۰ به همت شتابدهنده‌ی رادمان کیش و اولین و پرمخاطب‌ترین ناشر تخصصی خلاصه کتاب کشور به نام سبکتو  با راهبری آقای مرتضی حسین اهلو در مرکز نوآوری کیش برگزار گردید.
ابتدا خانم ساغر رستمی مدیر روابط عمومی شتابدهنده رادمان کیش، درباره‌ی روند برگزاری این رویداد، معرفی شتابدهنده‌ی رادمان و استارتاپ سبکتو توضیحاتی را ارائه نمودند و خلاصه‌ای از جلسه‌ی قبل را به شرح زیر توضیح دادند:
" جلسه‌ی قبل فصل یک کتاب اثر مرکب، کتابی که راه و روش موفقیت و کلید رسیدن به موفقیت است را توضیح دادیم. فصل اول این کتاب درباره‌ی عادت‌ها است. عادت‌های خوب و بدی که در روند زندگی افراد تاثیر می‌گذارد. نویسنده در کتاب افزایش عادت‌های خوب، حذف عادت‌های بد و جایگزینی عادت‌های خوب با بد و همراه کردن آن با زمان، تکرار و تلاش را عامل موفقیت می‌داند. او فرمول موفقیت را تصمیم‌های کوچک، زمان، تکرار و تلاش معرفی می‌کند."
در ادامه راهبر جلسه‌ آقای مرتضی حسین اهلو هم‌بنیانگذار استارتاپ Sabketo.com صحبت‌های خود را به شرح زیر ارائه نمودند.
" این باور وجود دارد که افراد در شرایط یکسان، با انتخاب‌هایی که می‌کنند سرنوشت‌های متفاوتی را برای خود رقم خواهند زد. هر انتخاب، رفتاری را آغاز می‌کند که در بلند مدت تبدیل به عادت می‌شود. اگر ما یاد بگیریم که آگانه تصمیم‌گیری کنیم، حتی کوچکترین تصمیمات و انتخاب‌هایمان، بر مسیر زندگی و اهدافمان اثر می‌گذارد. در ادامه راهبر جلسه این سوال را مطرح کردند که آیا برای همه‌ی افراد در زندگی شرایط و فرصت‌های یکسانی وجود دارد؟
همچنین به این موضوع که تصمیم‌های کوچک با گذشت زمان به تغییرات بزرگ ختم می‌شوند پرداخت.
اثر مرکب بر علیه شما نیز کار می‌کند. تاحالا فیل که یکی از بزرگترین موجودات روی زمین هست شما را گاز گرفته‌است؟ در عوض پشه‌ها با اینکه بسیار کوچک هستند ولی نیش میزنند! این اهمیت اثر‌های کوچک یا همان تصمیمات غلط کوچک هستند که به مرور و با تکرار آثار مخربی از خود به جای می‌گذارند. همچنین از حاضرین خواستند که انتخاب‌ها و عادت‌های کوچکی که در نهایت باعث اتفاقی بزرگ شده‌اند را توضیح دهند. 
در ادامه توضیح دادند که مقصر کردن دیگران کافی است. مسئولیت صد در صدی زندگی خود را بر عهده بگیرید.
جزئیات زندگی را ثبت کنید! اگر به دنبال تناسب اندام هستید کوچکترین کالری‌های مصرفی را ثبت کنید. اگر به دنبال پس‌انداز پول هستید تمام فاکتور‌ها وفیش‌های بانکی خود را ثبت کنید. نوشتن به شما این امکان را می‌دهد که تمام تغییرات و اشتباه‌ها را دنبال کنید. و جادوی این کار در تکرار آن در طولانی مدت است."
در این جلسه آقای امیر غیاثی‌فر متخصص پرسونال برندیگ درباره‌ی تغییر و مراحل تغییر صحبت کردند. اولین مرحله در تغییر روش زندگی مرحله‌ی انکار است. دومین مرحله ناچاری است. جایی که دیگر توان ادامه دادن با روش فعلی را نداریم و به دنبال تغییر هستیم. هر فرد برای توسعه‌ی فردی به یک نمودار که PDP نام دارد نیاز دارد. چهار وجه این نمودار ارزیابی، کجا، چطور و ناظر است. مهمترین وجه ناظر است و ناظر به هر فردی بجز خود آن فرد می‌گویند که متخصص است. همه‌ی  مشاوران، منتور‌ها و کوچ‌ها می‌توانند ناظر باشند.
در آخر آقای حسین اهلو ضمن تشکر از شرکت‌کنندگان اعلام کردند، پس از اتمام هر کتاب افراد می‌توانند خلاصه‌ یا دیدگاه خود را در قالب یک مقاله بنویسند و با آن‌ها به اشتراک بگذارند تا پس از بررسی با نام خود افراد در سایت سبکتو منتشر شود. همچنین به نفرات برتر به ترتیب اشتراک یک ساله، شش ماهه و سه ماهه هدیه خواهند داد.  
لازم به ذکر است این سری نشست‌ها چهارشنبه‌های هر هفته ساعت ۱۸ تا ۲۰ با شعار «کتاب خوانی به توان هم»با رویکرد مطالعه یک کتاب در هر ماه، در مرکز نوآوری کیش برگزار می‌گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سبکتو

سبکتو، اولین و پرمخاطب‌ترین ناشر تخصصی خلاصه کتاب به صورت صوتی و نوشتاری است که از سال ۱۳۹۵ در این زمینه فعالیت می‌کند. این استارتاپ توانسته در رویداد‌های بین‌الملی مانند استارتاپ استانبول و استارتاپ ترکی مقام برتر کسب کند. سبکتو محصولی به عنوان میکروکتاب‌ ارایه می‌کند که در زمانی حدود ۵۰ دقیقه می‌توانید دانش یک کتاب را به صورت صوتی و نوشتاری دریافت کنید. همچنین سبکتو به پادکست‌های آن شناخته می‌شود که تا به امروز بیش از ۳۰۰ قسمت منتشر شده است. اپلیکیشن سبکتو را می‌توانید برای اندروید یا آیفون از وبسایت sabketo.com دانلود نمایید

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش