اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951218242756450

در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود

حضور چارگون در نخستین نمایشگاه کسب و کار

کد: 13951218242756450

https://goo.gl/pmKBeq

، تهران , (اخبار رسمی): چارگون فرصت‌های شغلی خود را در نخستین نمایشگاه جامع کسب و کار در دانشگاه امیرکبیر معرفی کرد.

حضور چارگون در نخستین نمایشگاه کسب و کار دانشگاه امیرکبیر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی چارگون، این نمایشگاه با هدف افزایش ارتباط صنعت و دانشگاه، آشنایی با فضای صنعت و کسب و کار و ایجاد زمینه اشتغال در مراکز دانشگاهی، دولتی و خصوصی برای فارغ‌التحصیلان صنایع مختلف از جمله مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات برگزار شد.

شرکت چارگون نیز به عنوان ارائه‌کننده راهکارهای یکپارچه سازمانی در حوزه نرم‌افزار با حضور کارشناسان ومدیران راهکارهای مختلف در حوزه‌های اتوماسیون اداری، ‌منابع انسانی، مالی، لجستیک و مدیریت فرآیندها، فرصت‌های شغلی مورد نظرخود را به علاقمندان معرفی و توضیحات لازم را به آنها ارائه کرد.
نخستین نمایشگاه جامع کسب و کار دانشگاه امیرکبیر از ۱۵ تا ۱۷ اسفند ماه در محل این دانشگاه برپا شد تا دانشجویان صنایع مختلف بتوانند با فرصت‌های شغلی رشته تحصیلی خود آشنا شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]