اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951218242944923

برترین شرکت‌ها درجشنواره حمایت از حقوق مصرف کنندگان تهران معرفی شدند

کسب گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان توسط پارمیس

کد: 13951218242944923

https://goo.gl/LHpvad

، تهران , (اخبار رسمی): در چهارمین همایش رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران که به همت انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان تهران برگزار شد، فناوری اطلاعات پارمیس مفتخر به دریافت گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

پارمیس موفق به کسب گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران شد

پارمیس در تلاش است تا با سرلوحه قراردادن مشتری مداری و نیازهای او؛ حرکت مستمر و رو به رشد خود را ادامه دهد و در این مسیر قدردان حمایت همه مشتریان خود است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فناوری اطلاعات پارمیس این مجموعه تولید کننده نرم افزارهای حسابداری، مالی و یکپارچه سازمانی در چهارمین همایش رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران، مفتخر به دریافت گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

در این همایش که به همت انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان تهران در روز 15 اسفند سال جاری در هتل اسپیناس برگزار شد، فناوری اطلاعات پارمیس از میان شرکت کنندگان امسال جشنواره، پس از بررسی و ارزیابی کارشناسان انجمن و با رعایت استاندارد شاخص‌هایی همچون قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش، رضایت مشتریان محترم و ارزش نهادن به حقوق مصرف کنندگان، شایسته دریافت گواهینامه استانی رعایت حقوق مصرف کنندگان در سال 95 شد.

بر پایه این گزارش، رعایت حقوق مصرف کنندگان یکی از اصول بنیادین است که از زمان تصمیم مشتری برای بررسی و خرید تا بعد از خرید همچنان ادامه دارد.

خط مشی مشتری مداری پارمیس سبب شده تا انتخاب آگاهانه را حق مشتری بداند و از این رو جزء معدود شرکت‌های نرم افزاری است که به مشتری این امکان را می دهد تا قبل از خرید نرم افزار؛ با دانلود و استفاده رایگان از نسخه آزمایشی نرم افزار مورد نظر خود نسبت به بررسی نرم افزار مورد نیاز قبل از خرید اقدام کند. 

همچنین کاربران در زمان استفاده از نسخه آزمایشی نرم افزار حسابداری می توانند از مشاوره های رایگان بخش فروش در جهت انتخاب صحیح خود استفاده کند.

مشتریان پارمیس بعد از خرید می‌توانند از خدمات نصب و آموزش رایگان پارمیس بهره مند شده و در مدت زمان گارانتی نرم افزار از خدمات پشتیبانی تلفنی رایگان استفاده کنند.

در راستای افزایش مداوم سطح یادگیری مشتریان و کاربران نرم افزار حسابداری پارمیس، کلاس های آموزش گروهی نیز بطور پیوسته برگزار می شود؛ این آموزش ها بطور مداوم در شبکه‌های اجتماعی پارمیس نیز در اختیار کاربرانی که امکان حضور در کلاس های آموزشی را ندارند قرار می گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار حسابداری پارمیس توسط بنیانگذار شرکت، تولید شده و آغاز به کار کرد. سپس در سال 1383 و با اندیشه ارائه خدمات نرم‌افزاری مخصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ شرکت فناوری اطلاعات پارمیس به صورت رسمی شماره ثبت 229984 ثبت گردید و نقش جدی‌تری را در بازار رقابت به عهده گرفت. پارمیس هم اکنون نرم‌افزارهای مالی و حسابداری خود را در اختیار طیف وسیعی از مشتریان قرار داده و هر روز شاهد افزایش کمی و رشد کیفی خانواده بزرگ پارمیس هستیم. نسخه‌های فروشگاهی، بازرگانی، شرکتی و تولیدی نرم افزار‌های حسابداری پارمیس و همچنین سامانه و ماژول پیام کوتاه پارمیس، سبد محصولات متنوع مجموعه ما هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]