اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951221243966849

بزرگترین و قدیمی ترین سازه معماری ساخت دست بشر

دیوار بزرگ چین؛ طولانی ترین سیستم دفاعی جهان

کد: 13951221243966849

https://goo.gl/hhf39p

، تهران , (اخبار رسمی): دیوار بزرگ چین، بزرگترین و قدیمی ترین سازه معماری ساخت دست بشر در سال 1987 میلادی در فهرست میراث جهانی یونسکو (UNESCO) و در سال 2007 میلادی به عنوان عجایب هفتگانه جهان در قرون وسطی به ثبت رسید. با مپگرد همراه باشید تا با این اثر تاریخی باشکوه آشنا شوید.

راهنمای بازدید از دیوار بزرگ چین

کل آجرهایی که برای ساخت این دیوار با عرض یک یارد (0.9 متر) و ارتفاع 16 فوت (5 متر) استفاده شده است، برای ساخت کمربندی به دور زمین کافی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی مجله مپگرد، مسلما یکی از معروفترین دیدنی های چین (China) دیوار بزرگ چین است که طولانی ترین سازه ساخت انسان در جهان است، و به طول 21196.18 کیلومتر از شرق ساحل دریای لاگونتو (Laolongtou) به غرب کویر جیایوگوان (Jiayuguan) کشیده شده است. کل آجرهایی که برای ساخت این دیوار با عرض یک یارد (0.9 متر) و ارتفاع 16 فوت (5 متر) استفاده شده است، برای ساخت کمربندی به دور زمین کافی است. این سازه آن قدر وسیع و حساب شده ساخته شده بود که هم زمان توانایی پنهان کردن 1000000 سرباز را در خود داشت.

علاوه بر استفاده نظامی، دیوار چین با ایجاد امنیت برای مسیر تجاری جاده ابریشم، باعث می شد تجار تشویق شوند برای مبادله کالا بیشتر به چین (China) بروند. دیوار چین باعث می شد حکومت چین با دقت بیشتری بر مهاجرت ها هم نظارت داشته باشد. آثار دیوار چین در 15 استان چین توزیع شده است. 

پس از 5 سال تحقیق باستان شناسان با استفاده از تکنیک های جدید اندازه گیری، در سال 2012 گفتند که طول دیوار چین حدود 21196.18 کیلومتر است، یعنی بیش از دو برابر از میزانی که قبلا تصور می شد. دیوار چین در پکن (Beijing) بیش از 550  کیلومتر طول دارد.

 

بخش های مختلف دیوار بزرگ چین

می توان گفت 43721 آثار تاریخی مثل تراشه، برج ها و قلعه ها، دیوار بزرگ چین را ساخته اند. دیوار بزرگ چین از 723 برج فانوس دریایی، 7062 برج مراقبت و 1026 خرابه های دیگر تشکیل شده است.

برای دیدن عکس ها، ویدیو سه بعدی و جزئیات کامل به راهنمای بازدید از دیوار بزرگ چین در وبسایت مپگرد مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله گردشگری مپگرد

با مپگرد دیدنی های ایران و جهان را بشناسید و با اطلاعات دقیق و ارزان سفر کنید. مپگرد وبسایتی جامع در زمینه گردشگری هست که قصد دارد مخاطب را با جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم، جشنواره ها، غذاهای محلی و ... شهرهای ایران و کشورهای مختلف جهان به طور کامل و کاملا کاربردی آشنا کند، تا بتواند با اطلاعات کامل و ارزان سفر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]