اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961224287986849

نکاتی برای پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان برای پروازهای خارجی

راهنمای خرید بلیط ارزان هواپیما برای سفرهای خارجی

کد: 13961224287986849

https://goo.gl/Lb1Y5V

، تهران , (اخبار رسمی): هزینه بلیط هواپیما می‌تواند پرهزینه‌ترین بخش سفر شما باشد. بنابراین پیدا کردن یک بلیط هواپیما ارزان به اندازه پیدا کردن مقصد سفر، شرکت ارائه‌دهنده تور، کوله‌‌پشتی یا مکان اقامت مناسب، مهم است.

راهنمای خرید بلیط ارزان هواپیما (پرواز) برای سفرهای خارجی
راهنمای خرید پرواز ارزان

پروازهای ارزان واقعی هستند! اگر دوست دارید بدانید چطور می‌توان برای سفرهای خارجی، پروازهای ارزان پیدا کرد با مپگرد همراه باشید

 پروازهای ارزان واقعی هستند! اگر دوست دارید بدانید چطور می‌توان برای سفرهای خارجی، پروازهای ارزان پیدا کرد با مپگرد همراه باشید. 

گران بودن بلیط های هواپیما دلایل زیادی دارد مثل ورشکستگی، یعنی هواپیمایی‌ها برای به دست آوردن سود تحت فشار قرار دارند و نمی‌توانند نرخ سفرها را کاهش دهند و رقابت محدود هم انگیزه آن‌ها را برای انجام این کار، کمتر می کند. علاوه بر این، هواپیمایی‌ها به دلیل کم بودن مسیرها و ظرفیت، با هواپیماهای پر از مسافر پرواز می‌کنند.

هواپیمای با مسافر بیشتر به معنی انگیزه کمتر برای کاهش نرخ‌ها هم هست، اما این به این معنی نیست که شما هرگز نمی توانید بلیط هواپیما ارزان تهیه کنید. هواپیمایی‌ها هر روز پیشنهادهای بی‌نظیر زیادی دارند، از قیمت بلیط های ارزانی که به اشتباه منتشر می شوند تا پروازهای عادی و بلیط های تخفیف‌دار برای رقابت با هواپیمایی‌های دیگر.

نکاتی برای پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان برای پروازهای خارجی

قیمت بلیط هواپیما بر اساس روز هفته، زمان و تعطیلات پیش رو مثل تعطیلات رسمی، شب سال نو، متفاوت است. همیشه پرواز در روزهای وسط هفته از پرواز در تعطیلات آخر هفته ارزان‌تر است چون بیشتر مردم آخر هفته مسافرت می‌کنند، بنابراین هواپیمایی‌ها قیمت‌های خود را بالا می برند.

اگر بعد از یک تعطیلات مهم هم پرواز کنید، قیمت‌ بلیط هواپیما کمی‌ارزان‌تر است و یا پروازهای صبح زود یا آخر شب ارزان‌تر هستند چون تعداد افراد کمتری دوست دارند در این زمان‌ها سفر کنند. برای خرید ارزان‌ترین بلیط هواپیما، قبل از تصمیم در تاریخ حرکت، حتما تاریخ‌های دیگر را هم بررسی کنید. اگر در مورد تاریخ‌ پروازتان انعطاف‌پذیری نداشته‌باشید نمی‌توانید پرواز ارزان پیدا کنید.

برای پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان در مورد مقصد سفر خود انعطاف‌پذیر باشید

به جای اینکه با یک پرواز گران مستقیم به مکان اصلی بروید، به جایی سفر کنید که پرواز از آنجا به مقصد اصلی شما ارزان‌تر است.

برای خرید بلیط هواپیما سفرهای خارجی ابزارهای مناسب زیادی وجود دارد که به شما در پیدا کردن پرواز ارزان کمک می کنند، مثلا وب سایت Kayak به شما این امکان را می دهد تا فرودگاه مقصد اصلی خود را وارد کنید و ببینید از چه مسیری می توانید با ارزان‌ترین پرواز به مقصد اصلی خود سفر کنید. Google Flights هم ویژگی مشابه و بهتری دارد. اگر در مورد محلی که می‌خواهید بروید انعطاف‌پذیر باشید (یعنی بتوانید از هر نقطه ای به مقصد مورد نظر خود برسید) این ابزارها برای شروع برنامه‌ریزی، فوق‌العاده‌ هستند.

پرواز با هواپیمایی‌های ارزان

تا سالها پیش اگر می‌خواستید بین قاره‌ها پرواز کنید بیشتر گرفتار شرکت‌های هواپیمایی‌ قدیمی و گران می‌شدید ولی امروز دیگر این طور نیست. در حال حاضر هواپیمایی‌های ارزانی وجود دارند که امکان سفر ارزان و کم‌هزینه در مسیرهای طولانی را فراهم کرده‌اند.

هواپیمایی‌ نروژ امکان پرواز از بانکوک (Bangkok) به اروپا را با حدود 250 دلار برای هر مسیر فراهم می‌کنند و یا هواپیمایی ایرآسیا (Air Asia) برای سفر به کل کشورهای آسیا و استرالیا بلیط‌های ارزانی با 100 دلار برای هر مسیر ارائه می‌دهد. هواپیمایی‌ هند و خاورمیانه هم پروازهای ارزانی در سراسر شبه قاره هند و آفریقا ارائه می‌دهد.

در آمریکا تنها تعداد انگشت‌شماری از این هواپیمایی های ارزان وجود دارد. تعداد این شرکت ها در اروپا بیشتر است و رقابت آن‌ها باعث شده‌ قیمت‌ بلیط هواپیما در اروپا پایین بماند.

هواپیمایی کم‌هزینه AirAsia در آسیا (Asia) امکان پرواز ارزان به خیلی از مکان‌ها را فراهم می‌کند. مثلا می‌توانید بلیط بانکوک (Bangkok) به کوالالامپور (Kuala Lumpur) را به قیمت سی دلار آمریکا پیدا کنید و حتی می‌توانید با حدود 110 دلار آمریکا برای هر مسیر از جنوب شرقی آسیا (Asia)به استرالیا پرواز کنید. این هواپیمایی‌های ارزان خیلی وقت‌ها بلیط‌های مجانی  ارائه می‌دهند و شما فقط مالیات سفر را می‌پردازید.

پرواز با هواپیمایی‌های ارزان جایگزین خوبی برای پرواز با "هواپیمایی‌های بزرگ" است. در این سفرها امکانات و امتیازات کمتری می‌گیرید اما می‌توانید در هزینه بلیط هواپیما خود صرفه‌جویی‌ کنید. حتما فاصله فرودگاه‌ها تا مرکز شهر را بررسی کنید، بعضی مواقع رفتن از فرودگاه به مرکز شهر، می‌تواند باعث شود پرواز با یک هواپیمایی ارزان، در مجموع گران‌تر باشد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید پرواز ارزان برای سفرهای خارجی به وب‌سایت مپگرد مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله گردشگری مپگرد

با مپگرد دیدنی های ایران و جهان را بشناسید و با اطلاعات دقیق و ارزان سفر کنید. مپگرد وبسایتی جامع در زمینه گردشگری هست که قصد دارد مخاطب را با جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم، جشنواره ها، غذاهای محلی و ... شهرهای ایران و کشورهای مختلف جهان به طور کامل و کاملا کاربردی آشنا کند، تا بتواند با اطلاعات کامل و ارزان سفر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]