اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13971029341466849

در هر زمان و مکانی کسب درآمد کنید

برگزاری کارگاه اصول بلاگینگ و روش‌های کسب درآمد از بلاگ

کد: 13971029341466849

https://goo.gl/J2MmAq

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه اصول بلاگینگ در تاریخ 5 بهمن 97 توسط مرضیه قائدی برگزار می‌شود که در طی آن اصول بلاگینگ و روش‌های درآمدزایی از بلاگ آموزش داده می‌شود. این کارگاه هم برای کسانی مفید است که قصد دارند از سفر کسب درآمد کنند هم برای کسانی که به تولید محتوا علاقه‌مند هستند.

برگزاری کارگاه اصول بلاگینگ و روش های کسب درآمد از بلاگ
ورکشاپ اصول بلاگینگ با هدف کسب درآمد

بلاگینگ و تولید محتوا یکی از بخش‌هایی است که این روزها خیلی مطرح شده و به راحتی می‌توان از آن کسب درآمد کرد.

همه کسب و کارها کاملا مطمئن هستند که تولید محتوای مفید و ارزشمند چقدر می‌تواند در رشد کسب و کارشان تاثیرگذار باشد، از طرفی بلاگینگ یکی از چیزهایی است که شخص را محدود به زمان و مکان خاصی نمی‌کند و می‌توان هر کجا که هستید این کار را انجام داده و کسب درآمد کنید.

افرادی که یک بلاگ حرفه‌ای دارند و به طور اصولی و حرفه‌ای تولید محتوا می‌‌کنند به راحتی می‌توانند از وبلاگ خود هر چقدر هم که شخصی باشد کسب درآمد کنند.

مرضیه قائدی سال‌ها در فضای وب با موضوعات مختلف بلاگینگ کرده و اکنون هم چندسالی است که در زمینه گردشگری در وبسایت خود «مپگرد» و اکانت اینستاگرامش «سمانه پولو» می‌نویسد.

افرادی که به بلاگینگ علاقه دارند و می‌خواهند فارغ از مکان و زمان کسب درآمد کنند می‌توانند در این ورکشاپ شرکت کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله گردشگری مپگرد

با مپگرد دیدنی های ایران و جهان را بشناسید و با اطلاعات دقیق و ارزان سفر کنید. مپگرد وبسایتی جامع در زمینه گردشگری هست که قصد دارد مخاطب را با جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم، جشنواره ها، غذاهای محلی و ... شهرهای ایران و کشورهای مختلف جهان به طور کامل و کاملا کاربردی آشنا کند، تا بتواند با اطلاعات کامل و ارزان سفر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]