اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960629261636849

5 پارک ملی کمتر شناخته شده آمریکا

کد: 13960629261636849

https://goo.gl/yeHwK6

، تهران , (اخبار رسمی): شاید در مورد بعضی از این پارک های ملی چیزی نشنیده باشید اما مطمئن باشید سفر کردن به این پارک ها بهترین اوقات را برای شما ایجاد می کند. پارک ملی دروازه های قطبی (Gates of the Arctic) در شهر آلاسکا (Alaska) یکی از این پارک های زیبا است که توانسته توجه تعداد زیادی از کوهنوردان را به خود جلب کند.

5 پارک ملی کمتر شناخته شده آمریکا
پارک های ملی بکر آمریکا

برای گردشگرانی که علاقه زیادی به گشت و گذار در مناطق بکر و طبیعی دارند، این پارک ها زیباترین مناطق موجود بر روی کره زمین هستند

تعداد زیادی پارک ملی در آمریکا (America) وجود دارد که شهرت چندان زیادی ندارند به همین دلیل در مقایسه با سایر پارک های مشهور این کشور مناظر طبیعی زیباتری را در خود حفظ کرده اند. برای گردشگرانی که علاقه زیادی به گشت و گذار در مناطق بکر و طبیعی دارند، این پارک ها زیباترین مناطق موجود بر روی کره زمین هستند. اگر می خواهید از سفر خود به آمریکا بیشترین لذت را ببرید توصیه می کنیم که از این پارک ها بازدید کنید.

 

1) پارک ملی دروازه های قطبی، آلاسکا (Gates of the Arctic, Alaska)

این پارک که کاملا در بالای مدار قطب شمال قرار دارد، یکی از بکرترین پارک های ملی آمریکا است. دروازه های قطبی آلاسکا در طول سال در حدود 10,000 گردشگر دارد. افرادی که از گشت و گذار در مناطق طبیعی و دست نخورده و دارای مسیرهای ناهموار و حیات وحش لذت می برند، بدون شک بهترین اوقات فراغت خود را در این پارک خواهند داشت. پارک ملی دروازه های قطبی متناسب با خصوصیات شخصی هر فردی نیست، به همین دلیل یک مکان منحصر بفرد محسوب می شود.

 

2) پارک ملی کاسکد شمالی، ایالت واشینگتن (North Cascades, Washington State)

هر سال بیش از دو میلیون نفر گردشگر به پارک ملی یخی ایالت مونتانا (Montana’s Glacier National Park) می روند تا 25 کوه یخ باقیمانده در آن را ببینند، با وجود این تعداد افرادی که به پارک ملی کاسکد شمالی می روند کمتر از 25,000 نفر است، در حالی که تعداد بیش از 300 کوه یخ در این پارک وجود دارد. برای رسیدن به این سرزمین زیبا تنها باید از قسمت مرکزی شهر سیاتل (Seattle) سه ساعت رانندگی کنید.

 

3) پارک ملی آیل رویال، میشیگان (Isle Royale, Michigan)

این مجمع الجزایر دور افتاده در قسمت شمال غربی دریاچه سوپریور (Lake Superior) قرار دارد و در مقایسه با سایر پارک های ملی 48 ایالت پایینیایالات متحده آمریکا، کمترین تعداد بازدیدکننده را داشته است. در طول هر سال تنها در حدود 20,000 گردشگر از این پارک بازدید می کنند. شما می توانید در آیل رویال در منطقه راک هاربر لادج (Rock Harbor Lodge) مستقر شوید، در ساحل پرصخره این پارک قایق سواری کنید، به کمپ های مرتفع این پارک بروید و علاوه بر این از حیات وحش زیبای این پارک و نحوه زندگی حیوانات وحشی آن مثل موش ها و گرگ ها بازدید کنید.

 

4) پارک ملی کانگری، کارولینای جنوبی (Congaree, South Carolina)

پارک ملی کانگری در یک فاصله رانندگی کوتاه از کارولینای جنوبی قرار دارد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط بخش خدمات و حافظت این پارک، کانگری بهترین آب و هوا و بزرگترین فضای دست نخورده تشکیل شده از درختان دارای چوب سخت را در مقایسه با سایر جنگل های جهان دارد. کانگری و درختان قرمز رنگ آن اوقات فراغت بسیار خوبی را برای گردشگران فراهم می سازد. بازدیدکنندگان می توانند در این پارک بعد از گشت و گذار در تفرجگاه های مرتفع آن در زیر سایه طبیعی درختان سرو و بلوط بزرگ این پارک استراحت کنند. ارتفاع بعضی از درختان رشد کرده در این پارک به 40 متر می رسد.

 

5) پارک ملی درای تورتوگز، فلوریدا (Dry Tortugas, Florida)  

پارک ملی درای تورتوگز مجموعه ای تشکیل شده از هفت جزیره کوچک در فاصله 156 کیلومتری از فلوریدا است. این مجموعه خانه و پناهگاه لاک پشت های دریایی محسوب می شود. ساحل های زیبا و قلعه جفرسون (Fort Jefferson)، بزرگترین قلعه آجری ساخته شده در ایالات متحده، از برترین جاذبه های گردشگری این پارک هستند اما آنچه که این پارک ملی را متمایز می کند طبیعت زیستی و آبی آن است؛ بیش از 99 درصد از مساحت این پارک در زیر آب قرار دارد به همین دلیل حجم زیادی از مرجان های دریایی در این پارک رشد کرده اند. ویژگی منحصر بفرد دیگر پارک ملی درای تورتوگز بقایای 200 کشتی متفاوت است که در آب های این پارک ملی غرق شده اند.

 

برای دیدن عکس ها و ادامه مطلب به پست پارک های ملی کمتر شناخته آمریکا در وبسایت راهنمای گردشگری مپگرد مراجعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله گردشگری مپگرد

با مپگرد دیدنی های ایران و جهان را بشناسید و با اطلاعات دقیق و ارزان سفر کنید. مپگرد وبسایتی جامع در زمینه گردشگری هست که قصد دارد مخاطب را با جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم، جشنواره ها، غذاهای محلی و ... شهرهای ایران و کشورهای مختلف جهان به طور کامل و کاملا کاربردی آشنا کند، تا بتواند با اطلاعات کامل و ارزان سفر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی