اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960126245926450

دانشگاه علوم پزشکی مجازی در جمع مشتریان چارگون

کد: 13960126245926450

https://goo.gl/IdrKdQ

، تهران , (اخبار رسمی): دانشگاه علوم پزشکی مجازی با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداری و منابع انسانی دیدگاه در جمع مشتریان چارگون قرار گرفت.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی در جمع مشتریان چارگون

به گزارش روابط عمومی شرکت چارگون، دانشگاه علوم پزشکی مجازی با خرید لیسانس و ارائه خدمات نصب، آموزش و عملیاتی‌سازی نرم‌افزارهای حوزه اتوماسیون اداریو منابع انسانی دیدگاه در جمع مشتریان چارگون قرار گرفت.

میلاد پاکنژاد، کارشناس فروش محصول به روابط عمومی چارگون گفت: دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای نخستین همکاری خود با چارگون نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار مکاتبات از راهکار اتوماسیون اداری و نرم‌افزارهای پرسنلی حضور و غیاب از راهکار مدیریت منابع انسانی را در دستور کار قرار داده است.
وی یادآور شد: این دانشگاه، نرم‌افزار حضور و غیاب مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه را با هدف دریافت و کنترل اطلاعات کارکرد پرسنل سازمان و تهیه گزارشات متنوع در مورد ساعات حضور و غیاب کارکنان تهیه کرده است.
وی خاطرنشان کرد: نرم افزار پرسنلی دیدگاه با هدف متمرکزسازی اطلاعات پرسنل طراحی شده و با در اختیار داشتن امکانات متعدد، نظارت و کنترل فرآیندهای مرتبط با مدیریت پرسنل را مکانیزه می‌کند.
گفتنی است؛ مدیریت این پروژه از سوی چارگون به جناب آقای مهدی راد واگذار شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]