اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960126245946849

چرا به ایلام سفر کنیم؟

جاذبه های گردشگری شهری ایلام

کد: 13960126245946849

https://goo.gl/vzw71D

، تهران , (اخبار رسمی): شهر ایلام، عروس زاگرس، سرزمین رنگ ها، چشم انداز های طبیعی بسیار زیبایی دارد. این شهر روی بقایای تمدن باستانی ساسانی ساخته شده است. مردم خونگرم و هنرمند ایلام میزبانان خوبی هستند. به شما پیشنهاد میکنیم در این فصل زیبا به ایلام سفر کنید و دیدنی های زیبای ایلام را از دست ندهید.

راهنمای سفر به ایلام

شهر ایلام، عروس زاگرس، سرزمین رنگ ها، چشم انداز های طبیعی بسیار زیبایی دارد. این شهر روی بقایای تمدن باستانی ساسانی ساخته شده است.

در پست قبل با دیدنی های طبیعی و اطراف شهر ایلام آشنا شدیم. در این پست قصد داریم دیدنی های شهری ایلام را معرفی کنیم.

 

جاذبه های گردشگری شهری ایلام

1) قلعه والی ایلام

این بنای قاجاری در شهر ایلام بر روی تپه ای به نام چغامیرگ ساخته شده است. قلعه والی ایلام در خیابان پاسداران قرار دارد.

 

2) مسجد صاحب الزمان ایلام

مسجد حضرت صاحب الزمان بعد از مسجد جمکران پر زائرترین مسجد ایران است که در میدان مخابرات شهر ایلام قرار دارد و روزهای چهارشنبه هر هفته زیارتگاه مردمی است که معتقد هستند در این روز حضرت مهدی (عج) در این مسجد حضور دارند.

 

3) پارک کودک ایلام

بوستان کودک در مرکز شهر ایلام مکانی مناسب برای تفریح تمام گروه های سنی است و در آن وسایل ورزشی و بازی و یک کتابخانه قرار دارد. بوستان کودک انتهای خیابان ولایت قرار دارد.

 

4) پارک سراب (پارک ملت) ایلام

پارک سراب در بلوار جمهوری شهر ایلام قرار دارد و حدود 150 درخت کهنسال زیبا و جوی آب های باصفا دارد.

 

5) موزه تاریخ طبیعی ایلام

موزه تاریخ طبیعی ایلام نمونه های بسیاری جانوری و گیاهی و فسیل هایی از دوران مختلف زمین شناسی و حیوانات تاکسیدرمی شده دارد و در انتهای بلوار مدرس‌ است.

 

6) کاخ فلاحتی ایلام

این کاخ باغ زیبا با تزیینات زیبای سردر و ستون آن و آجرکاری های هنری در زمان قاجاریه ساخته شده است. کاخ فلاحتی در خیابان آیت الله حیدری و داخل محوطه اداری سازمان جهاد کشاورزی قرار دارد.

 

7) تپه خرگوشان ایلام

تپه خرگوشان تپه ای سرسبز کوچک با درختان بلند است که از قدیم گردشگاه داخل شهری مردم ایلام هم بوده است. نام گذاری این تپه به خاطر خرگوش های زیاد این منطقه است.

 

8) پارک جنگلی چغا سبز ایلام

این پارک جنگلی بزرگ در جنوب شهر ایلام و در مسیر فرودگاه است. پارک جنگلی چغاسبز امکانات گردشگری و رفاهی و شهر بازی کودکان هم دارد.

 

برای دیدن عکس ها و خواندن مطلب کامل به پست راهنمای سفر به ایلام در وبسایت مپگرد مراجعه کنید.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله گردشگری مپگرد

با مپگرد دیدنی های ایران و جهان را بشناسید و با اطلاعات دقیق و ارزان سفر کنید. مپگرد وبسایتی جامع در زمینه گردشگری هست که قصد دارد مخاطب را با جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم، جشنواره ها، غذاهای محلی و ... شهرهای ایران و کشورهای مختلف جهان به طور کامل و کاملا کاربردی آشنا کند، تا بتواند با اطلاعات کامل و ارزان سفر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]