اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960127246016450

بررسی کارکرد نرم‌افزارهای دیدگاه در دانشگاه جندی شاپور از سوی چارگون

کد: 13960127246016450

https://goo.gl/YHexQV

، تهران , (اخبار رسمی): کارشناسان چارگون، چگونگی کارکرد مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جندی‌شاپور را بررسی کردند.

بررسی کارکرد نرم‌افزارهای دیدگاه در دانشگاه جندی شاپور از سوی چارگون

کارشناسان چارگون، چگونگی کارکرد مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جندی‌شاپور را بررسی کردند.

امین پهلوان زاده، مسئول حساب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جندی شاپور گفت: به دنبال طرح شرکت چارگون برای تعامل داوطلبانه با مشتریان و بررسی روال‌ها و کارکردهای مجموعه نرم‌افزارهای دیدگاه در سازمان‌های مشتری، با حضور در دانشگاه جندی شاپور با کاربران دیدگاه در این دانشگاه بی‌واسطه گفت‌وگو و مسائل و مشکلات‌شان را بررسی کردیم.
مسئول حساب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جندی شاپور با اشاره به حضور ۶۱۰۰ کاربر دیدگاه در این دانشگاه و مراکز و توابع آن ادامه داد: در جلساتی که با حضور کاربران و مسئولین واحدهای مختلف و همچنین حضور مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه برگزار کردیم، برنامه‌ریزی برای توسعه همکاری‌ها و ممیزی سیستم‌های قبلی در دستور کار قرار گرفت.
به گفته وی، مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی جندی‌شاپور برای استقرار سیستم بازنشستگی دیدگاه نیز ابراز تمایل کرده‌اند.
پهلوان زاده ادامه داد: این دانشگاه در حال حاضر از نرم‌افزارهای راهکار اتوماسیون اداری، منابع انسانی، مدیریت فرآیندها، پایشگر و سرویس‌های زیرساخت دیدگاه استفاده می‌کند.
او با اشاره به ثبت حدود ۱۸۰۰۰ هزار حکم پرسنلی در دیدگاه از سوی این دانشگاه خاطرنشان کرد: علاوه بر نرم‌افزار مکاتبات دیدگاه، نرم‌افزارهای پرسنلی،‌تشکیلات سازمانی، حقوق و دستمزد و حضور و غیاب در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی نصب و  راه‌اندازی شده‌‌اند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]