اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960129246306450

مجموعه نرم افزاری دیدگاه در مسجد جمکران بازنگری می‌شود

کد: 13960129246306450

https://goo.gl/bPeyMN

، تهران , (اخبار رسمی): فرآیند ممیزی و بازنگری فرآیندهای مجموعه نرم‌افزاری دیدگاه در مسجد مقدس جمکران آغاز شد.

کارکرد مجموعه دیدگاه در مسجد جمکران بازنگری می‌شود

مسجد مقدس جمکران از مشتریان قدیمی چارگون است که بیش از ۳۵۰ کاربر آن از نرم‌افزارهای متنوع دیدگاه در واحدهای مختلف بهره می‌برند.

به گزارش روابط‌عمومی چارگون مسئول حساب مسجد مقدس جمکران با اعلام این خبر گفت: مسجد مقدس جمکران از مشتریان قدیمی چارگون است که بیش از ۳۵۰ کاربر آن از نرم‌افزارهای متنوع دیدگاه در واحدهای مختلف بهره می‌برند.

صفیه رحمانی افزود: با حضور بنیامین نظری کارشناس پشتیبانی چارگون علاوه بر بررسی مجدد نرم‌‌افزارهای دیدگاه در مسجد جمکران، بررسی مجدد نرم‌افزارهای انبار و حسابداری، انبار و نرم‌افزار و اموال و دارایی‌های ثابت از راهکار لجستیک نیز آغاز شده است.

رحمانی گفت: بازنگری‌ در سایر راهکارهای مجموعه دیدگاه مانند نرم‌افزارهای حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، پرسنلی، مکاتبات،‌ بودجه و اعتبارات،‌ حسابداری مالی و BPMS از راهکارهای منابع انسانی،‌ مالی،‌ مدیریت فرآیندها، اتوماسیون اداری و زیرساخت نیز ادامه خواهد یافت.
گفتنی است دفتر حساب مشتریان چارگون با رویکرد ایجاد بهبود ارائه خدمات،بازنگری کارکرد سیستم‌های مختلف دیدگاه را در سازمان‌های مشتری برعهده گرفته است و هم‌چنین حفظ و ارتقای رضایت مشتری، شناسایی و ارائه راهکار درباره ریسک‌های موجود، پیگیری درخواست‌ها و نیازهای مشتری و ارائه‌ پاسخ مناسب در کم‌ترین زمان را به عنوان مهم‌ترین اهداف در دستور کار خود قرار داده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]