اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960129246316450

در سازمان دامپزشکی و ادارات استانی اتفاق افتاد:

برگزاری کارگاه آموزش نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه

کد: 13960129246316450

https://goo.gl/69TCDz

، تهران , (اخبار رسمی): کارگاه آموزشی سیستم پرسنلی از مجموعه نرم‌افزارهای راهکار منابع انسانی دیدگاه امروز برای رابطین سازمان دامپزشکی کشور و نمایندگان ادارات استانی آن برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزش نرم‌افزار پرسنلی دیدگاه در سازمان دامپزشکی و ادارات استانی

به گزارش روابط عمومی چارگون در این کارگاه یک‌روزه چگونگی کارکرد نرم‌افزار پرسنلی، متمرکزسازی اطلاعات پرسنل و انجام کلیه امور مربوط به احکام و پرونده‌های پرسنلی به متصدیان امر در ادارات استانی سازمان دامپزشکی آموزش داده می‌شود.

کارگاه آموزشی سیستم پرسنلی از مجموعه نرم‌افزارهای حوزه‌ منابع انسانی دیدگاه توسط کارشناسان این حوزه خانم‌ها نسترن ملاشریفی و مهشید راد برای نمایندگان استان‌های این سازمان در حال انجام است.
گفتنی است کارگاه یک‌روزه آموزشی نرم‌افزار انبار و حسابداری انبار از مجموعه نرم‌افزاری راهکار لجستیک دیدگاه نیز ۱۴۴ اسفند سال گذشته در سازمان دامپزشکی کشور برگزار شد.
در این کارگاه بکارگیری این نرم‌افزار برای مدیریت موجودی و جابجایی کالاهای انبار به نمایندگان و رابطین سازمان دامپزشکی مرکزی و نمایندگان استانی آن، آموزش داده شد.
سازمان دامپزشکی کشور نرم‌‌افزارهایی مختلفی از راهکارهای لجستیک، ‌مالی و منابع انسانی مجموعه دیدگاه را برای نصب و راه‌اندازی  برگزیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چارگون

ما به سازمان‌ها در بهینه‌کردن بهره‌وری به منظور افزایش کارآیی یاری می‌رسانیم.در طول حیات شرکت، بر روی نیازمندی‌های آشکار و پنهان بازار هدف متمرکز شده‌ایم و به این ترتیب با ارائه راهکارهای خلاق و بومی‌سازی شده، پاسخگوی مشکلات سازمان‌های ایرانی هستیم. راهکارهای ما شامل بستر ارتباطی یکپارچه اتوماسیون اداری و نیز راهکارهای برنامه‌ریزی و مدیریت منابع سازمانی در حوزه‌های منابع انسانی، مالی و لجستیک است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]