اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960203246826849

مشهورترین دیدنی‌های دبی

10 جاذبه گردشگری برتر دبی | قسمت دوم

کد: 13960203246826849

https://goo.gl/QVNBix

، تهران , (اخبار رسمی): شهر پر زرق و برق دبی با جاذبه‌های گردشگری مشهورش در تعطیلات، پرطرفدارترین نقطه امارات متحده عربی (United Arab Emirates) است.

دیدنی های مهم دبی

سرسره های آبی پارک آبی دبی بسیار عالی و در سطح جهانی هستند، با آکواکوندا (Aquaconda) طولانی ترین سرسره آبی جهان، یک سرسره 9 مرحله ای را تجربه کنید و یا با کلاه زیر آب سافاری کنید.

در قسمت قبل، 10 دیدنی معروف دبی را معرفی کردیم و در این مطلب 10 جاذبه برتر دیگر دبی را معرفی می‌کنیم. 

 

11) آکواریوم دبی

آکواریوم دبی، یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری دبی است، که 140 گونه موجود دریایی را در یک آکواریوم معلق که در طبقه همکف مرکز خرید دبی است در خود جای داده است. جدا از منظره‌ای که به رایگان از مرکز خرید دبی می‌توانید تماشا کنید، اگر از ورودی باغ وحش زیر آب وارد شوید می‌توانید میان تونل‌های آکواریوم قدم بزنید.

 

12) مرکز خرید دبی (Dubai Mall)

مرکز خرید دبی بهترین مرکز خرید آن است و علاوه بر آن، ورودی برج خلیفه (Burj Khalifa) و آکواریوم دبی هم هست. اگر به دنبال تفریحات دیگری می‌گردید، زمین اسکی روی یخ، بخش بازی و مجتمع سینمایی هم گزینه‌های دیگری هستند.

 

13) برج العرب (Burj al-Arab)

برج العرب با ارتفاع 321 متر، بلندترین هتل جهان است که در جزیره مصنوعی که به همین منظور در خط ساحلی دبی ساخته شده است قرار دارد. این برج طوری طراحی شده است که شبیه بادبان یک کشتی یک‌دکلی عربی باشد و نمای خارجی آن در شب با نورهای رنگی در حال رقص، روشن می‌شود.

 

14) ساحل جمیره (Jumeirah Beach)

این نوار شنی سفید زیبا، مقصد ساحلی شماره یک دبی برای بازدیدکنندگان است. هتل‌های زیادی در طول این ساحل قرار دارند که این مکان را برای گردشگران به یکی از محبوب‌ترین مکان‌های اقامتی دبی بدل می‌کند.

 

15) مرکز خرید امارات (Mall of the Emirates)

مرکز خرید امارات یکی از مشهورترین مراکز خرید دبی است که در آن تجهیزات اسکی مصنوعی فوق‌العاده‌ای وجود دارد. زمین شیب‌دار اسکی با تله‌کابین و محوطه پنگوئن‌ها کامل شده است و همیشه در دمای منفی 4 درجه قرار دارد.

 

16) دنیای ماجراجویی IMG دبی (IMG Worlds of Adventure)

این پارک که در نزدیکی دهکده جهانی قرار دارد، هم برای بچه‌ها و هم بزرگ‌سالان یک سرگرمی همه‌جانبه است. یک ناحیه از آن به طور کامل به شخصیت‌های مارول اختصاص داده شده است؛ یک ناحیه برای دایناسورها و یک ناحیه که به شبکه‌ای از کارتون‌ها  اختصاص داده شده است و برای هر سن و سالی جذابیت خاص خودش را دارد.

 

17) اپرای دبی (Dubai Opera)

اگر به دنبال یک تجربه متفاوت در شب‌های دبی هستید به اپرای دبی سر بزنید که در اواسط سال 2016 در مرکز دبی ساخته شده است تا به مکان اصلی فرهنگی و سرگرمی دبی بدل شود. اپرای دبی سالانه میزبان برنامه‌های مختلفی از جمله تئاترهای موزیکال مشهور، کنسرت‌های جهانی، اپرا، باله، موسیقی کلاسیک و برنامه‌های کمدی شبانه است.

 

18) ساحل کایت (Kite Beach)

این ساحل طولانی با ماسه‌های سفید که در جنوب ساحل جمیره قرار دارد فقط یک مقصد مهم برای کسانی که دوست دارند حمام آفتاب بگیرند نیست. ساحل کایت دبی به عنوان مقصد اول کسانی شناخته می‌شود که قصد دارند چتربازی (کایت سواری) کنند و مکانی فوق‌العاده برای انواع ورزش‌های آبی است.

 

19) منطقه هنری السرکل (Alserkal Art District)

بخشی از منطقه صنعتی قدیمی القوز (Al Quoz) در خیابان السرکل (Alserkal) که در حال بازسازی است تا به قطب اصلی هنری دبی بدل شود و در حال حاضر مرکز مهم‌ترین گالری‌های هنری دبی است، مثل گالری هنر سبز، گالری خط سوم و گالری ایام و خیلی از گالری‌های کوچک نوپا هم به آنجا نقل مکان کرده‌اند.

 

20) پارک آبی آکواونچر (Aquaventure) آتلانتیس دبی

پارک آبی آکواونچر دبی که در آتلانتیس (Atlantis) پالم جمیره (Palm Jumeirah) - جزیره معروف ساخته‌شده دبی - یک مکان عالی برای خنک‌شدن بعد از چند روز خرید و گشت و گذار است و به پارک آبی آتلانتیس هم معروف است.

سرسره‌های آبی پارک آبی دبی بسیار عالی و در سطح جهانی هستند. با آکواکوندا (Aquaconda) طولانی‌ترین سرسره آبی جهان، یک سرسره 9 مرحله‌ای را تجربه کنید و یا با کلاه زیر آب سافاری کنید.

 

برای دیدن عکس‌ها و مطلب کامل به مطلب برترین جاذبه های گردشگری دبی (قسمت دوم) در وب‌سایت مپگرد مراجعه کنید

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله گردشگری مپگرد

با مپگرد دیدنی های ایران و جهان را بشناسید و با اطلاعات دقیق و ارزان سفر کنید. مپگرد وبسایتی جامع در زمینه گردشگری هست که قصد دارد مخاطب را با جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم، جشنواره ها، غذاهای محلی و ... شهرهای ایران و کشورهای مختلف جهان به طور کامل و کاملا کاربردی آشنا کند، تا بتواند با اطلاعات کامل و ارزان سفر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]