اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960204246936936

سخنرانی انجمن دیابت گابریک در کنگره بین المللی تازه های غدد و متابولیسم

کد: 13960204246936936

https://goo.gl/nhz0Jf

، تهران , (اخبار رسمی): انجمن دیابت گابریک با حضور در چهارمین همایش بین المللی و ششمین همایش سراسری تازه های غدد و متابولیسم از راه اندازی سازوکار آموزش دیابت به صورت آنلاین در ایران خبر داد.

سخنرانی دکتر صداقت، مدیر علمی گابریک در کنگره بین المللی تازه های غدد و متابولیسم اصفهان

چهارمین همایش بین المللی و ششمین همایش سراسری تازه های غدد و متابولیسم به صورت مشترک توسط مرکز تحقیقات غدد و متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و انجمن متخصصین غدد درون ریز و متابولیسم اصفهان و با همکاری انجمن متخصصین غدد درون ریز آلمان از 30 فروردین ماه تا یکم اردیبهشت ماه در محل مرکز همایش های علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

محورهای اصلی این کنگره مانند دوره‌های گذشته شامل اختلالات متابولیک و چاقی، بیماری های غدد درون ریز و به ویژه دیابت و پیش دیابت بود که در همین زمینه، کارگاه های آموزشی متعددی برای متخصصان، پرستاران و سایر گروه های مخاطب مرتبط نیز برگزار شد. 

در این همایش سه روزه انجمن دیابت گابریک با حضور در غرفه ی ویژه ای که با حمایت انجمن متخصصین غدد و با توجه به مردم‌نهاد بودن مجموعه، به صورت رایگان در اختیار قرار داده شده بود به معرفی خدمات و فعالیت خود در حوزه آموزش دیابت پرداخت و از آخرین دستاوردها در گسترش آموزش دیابت و دسترسی به آموزش در کشور خبر داد.

در دومین روز از کنگره، سارا صداقت مدیر واحد علمی انجمن به ارائه سخنرانی با محوریت تازه های آموزش دیابت و  آموزش استاندارد دیابت گابریک پرداخت و از جدیدترین نوآوری گابریک در ارائه آموزش به صورت آنلاین و زنده و نیز تسهیل دسترسی به آموزش در هرجای کشور خبر داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن دیابت گابریک

انجمن اطلاع رسانی دیابت گابریک یک سازمان مردم نهاد در حوزه ی آموزش دیابت و عضو فدراسیون بین المللی دیابت می باشد. این مجموعه در سال 1386 به همت جوانان دیابتی و با حمایت پزشکان متخصص شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر بیش از 100 هزار عضو در سراسر کشور را تحت پوشش دارد. هدف: ما گابریک تلاش می کنیم تا هیچکس به علت نا آگاهی یا نا امیدی دچار عوارض دیابت نشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]