اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951208239126936

برگزاری دوره آموزشی رایگان دیابت در شهر دامغان

کد: 13951208239126936

https://goo.gl/OzA9wq

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی دو روزه رایگان دیابت با همکاری انجمن دیابت دامغان، در تاریخ 5 و 6 اسفندماه در شهرستان دامغان برگزار شد.

برگزاری دوره ی آموزشی رایگان دیابت در شهر دامغان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی انجمن دیابت گابریک، دوره آموزشی دو روزه رایگان دیابت با همکاری انجمن دیابت دامغان، در تاریخ 5 و 6 اسفند ماه در شهرستان دامغان برگزار شد.

در این دوره حدود 450 نفر از افراد مبتلا به دیابت (نوع یک و نوع دو) در جلسات آموزشی حضور داشتند  و با مبانی مدیریت دیابت و مفاهیم پایه و پیشرفته کنترل قند خون شامل انواع دیابت، اهداف کنترل قند، درمان های دیابت و انواع انسولین، اندازه گیری قند خون، نکات تغذیه ای و شمارش کربوهیدرات ها، اصول پیشگیری از عوارض و راهکار زندگی سالم با دیابت آشنا شدند.
شایان ذکر است کلیه افراد شرکت کننده در این برنامه ضمن دریافت مشاوره حضوری توسط مشاورین با تجربه ی گابریک، به عضویت انجمن دیابت گابریک درآمده و علاوه بر دریافت کتابچه رایگان آمورشی، زین پس می توانند به صورت رایگان از خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین گابریک بهره‌مند شوند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن دیابت گابریک

انجمن اطلاع رسانی دیابت گابریک یک سازمان مردم نهاد در حوزه ی آموزش دیابت و عضو فدراسیون بین المللی دیابت می باشد. این مجموعه در سال 1386 به همت جوانان دیابتی و با حمایت پزشکان متخصص شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر بیش از 100 هزار عضو در سراسر کشور را تحت پوشش دارد. هدف: ما گابریک تلاش می کنیم تا هیچکس به علت نا آگاهی یا نا امیدی دچار عوارض دیابت نشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان