اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960418253876936

در ایرانشهر برگزار می‌شود:

دوره جامع آموزش خود-مدیریتی دیابت

کد: 13960418253876936

https://goo.gl/vtjwPj

، تهران , (اخبار رسمی): انجمن دیابت گابریک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر دوره سه‌ روزه آموزش خود-مدیریتی دیابت، ویژه جامعه پزشکی و پیراپزشکی، مراقبین سلامت و جامعه بیماران دیابتی را از 20 تا 22 تیرماه در شهر ایرانشهر واقع در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند.

برنامه ی جامع "آموزش خود-مدیریتی دیابت" در ایرانشهر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن دیابت گابریک، دوره جامع آموزش خود-مدیریتی دیابت که پیش از این با عنوان «برنامه ملی دوست من انسولین» در 14 شهر کشور برگزار شده است، از ابتدای امسال با اعمال برخی تغییرات ساختاری و در قالب پروژه همکاری مشترک با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‌شود.
دوره سه‌ روزه آموزش خود-مدیریتی دیابت، ویژه جامعه پزشکی و پیراپزشکی، مراقبین سلامت و جامعه بیماران دیابتی را از 20 تا 22 تیرماه در شهر ایرانشهر واقع در استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 82433-021 داخلی 2 تماس حاصل کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن دیابت گابریک

انجمن اطلاع رسانی دیابت گابریک یک سازمان مردم نهاد در حوزه ی آموزش دیابت و عضو فدراسیون بین المللی دیابت می باشد. این مجموعه در سال 1386 به همت جوانان دیابتی و با حمایت پزشکان متخصص شروع به فعالیت کرده و در حال حاضر بیش از 100 هزار عضو در سراسر کشور را تحت پوشش دارد. هدف: ما گابریک تلاش می کنیم تا هیچکس به علت نا آگاهی یا نا امیدی دچار عوارض دیابت نشود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان