اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960207247286849

بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان

آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی

کد: 13960207247286849

https://goo.gl/izWGcr

، تهران , (اخبار رسمی): آکواریوم دبی، یکی از برترین جاذبه های توریستی دبی است، که 140 گونه موجود دریایی را در یک آکواریوم معلق که در طبقه همکف مرکز خرید دبی است، در خود جای داده است. اگر از ورودی باغ وحش زیر آب وارد شوید می توانید میان تونل های آکواریوم قدم بزنید.

آکواریوم دبی (Dubai Aquarium) بزرگترین آکواریم سرپوشیده جهان

آکواریوم دبی (Dubai Aquarium) با 11 متر ارتفاع، 51 متر طول و 20 متر عرض، لقب بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان را یدک می کشد.

آکواریوم دبی (Dubai Aquarium) بزرگترین آکواریم سرپوشیده جهان

آکواریوم دبی (Dubai Aquarium) با 11 متر ارتفاع، 51 متر طول و 20 متر عرض، لقب بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان را یدک می کشد. مخزن عظیم آکواریوم دبی با گنجایش 10 میلیون لیتر، بیش از 33 هزار جانور دریایی از 200 گونه مخلتلف، از جمله کوسه ها و سفره ماهی ها را در خود جای داده.

 

آکواریوم دبی (Dubai Aquarium) رکورددار گینس

در سال 2010، پنل آکریلیک آکواریوم دبی (Acrylic Panel) با وزنی بیشتر از 245 هزار کیلوگرم و ابعاد 32.8 در 8.3 در 750، به عنوان بزرگترین پنل آکریلیک جهان در نوع خود، رکورد گینس را  از آن خود کرد.

 

کسب اطلاعات جالب و نادر در مورد زندگی زیر آب در باغ وحش دریایی دبی مال

در طبقه دوم مرکز خرید دبی جایی که باغ وحش زیر آب قرار دارد، کارشناسانی آگاه به شما اطلاعات ارزشمندی را راجع به انواع موجودات دریایی از قبیل خرچنگ عنکبوتی، اسب های دریایی، موش آبی، عروس دریایی پنگوئن ها و کروکودیل ها می دهند.

یکی دیگر از نقاط قابل توجه باغ وحش دریایی دبی مال (Dubai Underwater Zoo) بخشی است که به نمایش موجودات عجیب و غریب مثل دیوار حشرات، محفظه ایگوانا، محفظه مار پایتون برمه ای و محفظه مارهای درختی اختصاص داده شده است و آن را به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری دبی تبدیل کرده است.

 

غواصی با کوسه ها در آکواریوم دبی مال

علاوه بر فراهم کردن امکان غواصی برای بازدیدکنندگان، آکواریوم دبی برای بازدیدکنندگانی که مدرک غواصی بین المللی دارند برنامه های ویژه ای برای کشف زندگی زیر آب ارائه می دهد.

تجربه قفس زیر آب در آکواریوم دبی مال دبی

...

 

برای دیدن عکس ها و خواندن مطلب کامل آکواریوم و باغ وحش زیر آب دبی | بزرگترین آکواریوم سرپوشیده جهان به وبسایت مپگرد مراجعه کنید.



 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله گردشگری مپگرد

با مپگرد دیدنی های ایران و جهان را بشناسید و با اطلاعات دقیق و ارزان سفر کنید. مپگرد وبسایتی جامع در زمینه گردشگری هست که قصد دارد مخاطب را با جاذبه های گردشگری، آداب و رسوم، جشنواره ها، غذاهای محلی و ... شهرهای ایران و کشورهای مختلف جهان به طور کامل و کاملا کاربردی آشنا کند، تا بتواند با اطلاعات کامل و ارزان سفر کنند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]