اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960207247327184

محصول تازه سرویس برتر رونمایی شد

نرم افزار تحت وب سفارش آنلاین و مدیریت مشتری چاپخانه در صنعت چاپ

کد: 13960207247327184

https://goo.gl/q8u7KE

، بابلسر , (اخبار رسمی): محصول تازه گروه کامپیوتر و انفورماتیک سرویس برتر با نام «چاپچی» در وب‌سایت سرویس برتر به نشانیservicebartar.ir رونمایی و به بازار عرضه شد.

نرم افزار چاپچی محصول جدید سرویس برتر

نرم افزار تحت وب سفارش آنلاین و مدیریت مشتری چاپخانه (چاپچی) دارای محاسنی اعم از طراحی وب سایت مستقل برای چاپخانه ها، سیستم اتوماسیون و حساب‌داری در بستر اینترنت است

به روابط عمومی سرویس برتر، وب‌سایت گروه کامپیوتر و انفورماتیک سرویس برتر میزبان رونمایی از نرم افزار تحت وب سفارش آنلاین و مدیریت مشتری چاپخانه (چاپچی)، محصول تازه این شرکت بود.

این محصول که در حوزه فناوری مرتبط با بخش مشتری مداری و سفارش‌های صنعت چاپ  ارائه می‌شود با نیازسنجی بازار توانسته‌است ویژگی‌های تازه‌ای نظیر ثبت سفارش به صورت آنلاین، رابط کاربری قوی برای کاربر، بخش مدیریت با گزارش‌های متنوع و صدها قابلیت دیگر را ارائه کند تا این خدمت تازه ارتباط خوب و اتوماسیون دقیقی بین مشتری و چاپخانه برای مصرف کنندگان فراهم کند.

 نرم افزار تحت وب سفارش آنلاین و مدیریت مشتری چاپخانه (چاپچی) دارای محاسنی است که اعم از طراحی وب سایت مستقل برا چاپخانه ها  سیستم اتوماسیون و حساب‌داری در بستر اینترنت مانند گزارش‌گیری از طریق اینترنت برای مدیر چاپخانه است و می‌تواندباعث فروش بالای چاپخانه ها، درآمد بیش‌تر چاپخانه‌ها، تمرکز سفارش مشتریان و ارائه گزارش‌های دقیق و متنوع و ... شود.

علیرضا حسینی منفرد مدیرعامل سرویس برتر تولید این محصول را نتیجه ماه ها کار در این مجموعه دانست و گفت: آنالیز و بازارسنجی و بازارپژوهی برای تولید این محصول از آذر ماه سال 1395 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

او زمان عرضه این محصول به بازار را ابتدای اردیبهشت امسال اعلام و ادامه داد: چاپخانه ها با استفاده از این محصول بسیاری از مشکلات‌شان را در زمینه های مالی، مشتری مداری، اتوماسیون اداری و ... رفع خواهند کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرویس برتر

هدف اولین گام ما بود و شروع یک راه ، اندیشیدیم که چگونه می توانیم در راستای خدمت به جامعه و مردم عزیزمان گامی نو و دانش بنیان برداریم. شروع کردیم و دیدیم که تبلیغات بر اساس علوم تکنولوژی های نوین ، نقطه اوج اقتصاد کسب و کارها می باشد.بر آن شدیم که توان و انرژی خود را در عرصه تبلیغات و بازاریابی نوین ، خدمات منحصر به فردی در این زمینه منطبق با علم و تکنولوژی های روز دنیا بکار بندیم. گروه تحقیق و توسعه سرویس برتر در زمینه های زیر در خدمت کسب و کارهای مختلف خواهد بود : راه اندازی و بهره برداری از مجتمع های تجاری مشاور و اجرای بازاریابی و فروش کسب و کارها آموزش تیم بازاریابی و کنترل و نظارت بر آن دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]