اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970823327967184

نرم افزار تحت وب و آنلاین مدیریت شارژ ساختمان درنا با قابلیت محاسبه دقیق هزینه

درنا، نرم افزار تحت وب مدیریت شارژ ساختمان و محاسبه شارژ به طور دقیق

کد: 13970823327967184

https://goo.gl/giUB2Q

، بابلسر , (اخبار رسمی): براساس نیاز ، خلاء بزرگی در زمینه مدیریت ساختمان وجود داشت و تیم نرم افزاری وب اپتیک با هدف تسهیل در امر مدیریت مجتمع‌های اداری و مسکونی و تجاری، از نرم‌افزاری به نام درنا با رویکرد مدیریت شارژ ساختمان به آدرس http://dorna.biz/wbms در زمستان 97 رونمایی کرد.

درنا | نرم افزار تحت وب مدیریت شارز ساختمان و محاسبه شارژ بطور دقیق
نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان

وب‌سایت درنا، به آدرس dorna.biz که یک سایت فعال در زمینه خدمات آنلاین است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد زندگی را برای همشهریان و هموطنان آسان‌تر کند.یکی از این سرویس‌ها سرویس مدیریت شارژ ساختمان و تسهیل در امر مدیریت مجتمع‌های اداری و مسکونی و تجاری است.

علی حسینی، نماینده گروه نرم‌افزاری وب آپتیک، مالک سرویس تحت وب درنا در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «نرم‌افزار تحت وب و آنلاین درنا با ارائه راهکارهای مناسب در زمینه مدیریت شارژ و هزینه‌های ساختمان و قابلیت محاسبه‌ی هزینه بین واحدها براساس (واحدهای خالی، واحدهای پر، براساس متراژ، براساس تعداد نفرات، براساس تعداد پارکینگ و مساوی بین همه واحدها) و ارتباط کم هزینه بین مدیر ساختمان و اهالی ساختمان، قصد در حل این مشکل بزرگ دارد.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: «قیمت بسیار ارزان و قابلیت‌های فراوان نرم افزار درنا، این نرم افزار را از بقیه رقبا متمایز می‌سازد.»

گفتنی است نرم افزار مدیریت شارژ ساختمان درنا، به مناسبت این رونمایی، اقدام به تخفیف 30 درصدی کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت درنا به آدرس http://dorna.biz/wbms مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 09214249646 تماس بگیرند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرویس برتر

هدف اولین گام ما بود و شروع یک راه ، اندیشیدیم که چگونه می توانیم در راستای خدمت به جامعه و مردم عزیزمان گامی نو و دانش بنیان برداریم. شروع کردیم و دیدیم که تبلیغات بر اساس علوم تکنولوژی های نوین ، نقطه اوج اقتصاد کسب و کارها می باشد.بر آن شدیم که توان و انرژی خود را در عرصه تبلیغات و بازاریابی نوین ، خدمات منحصر به فردی در این زمینه منطبق با علم و تکنولوژی های روز دنیا بکار بندیم. گروه تحقیق و توسعه سرویس برتر در زمینه های زیر در خدمت کسب و کارهای مختلف خواهد بود : راه اندازی و بهره برداری از مجتمع های تجاری مشاور و اجرای بازاریابی و فروش کسب و کارها آموزش تیم بازاریابی و کنترل و نظارت بر آن دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]