اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991226506237184

رونمایی از سایت کارنولینک با هدف داشتن چند لینک در بایو اینستاگرام

گذاشتن چند لینک باهم در بایو اینستاگرام

کد: 13991226506237184

https://bit.ly/3dcsthM

، بابلسر , (اخبار رسمی): با هدف اینکه شما کاربران بتوانید چند لینک را همزمان در بیو اینستاگرام خود داشته باشید؛و یک صفحه اختصاصی با تمام راه های ارتباطی خود بسازید؛ از سایت کارنولینک در تاریخ 30بهمن 1399 رونمایی شد .

گذاشتن چند لینک باهم در بایو اینستاگرام
گذاشتن چند لینک باهم در بایو اینستاگرام

به گزارش شرکت کارنو ،سایت WWW.karno-group.ir که یک سایت طراحی نرم افزار های فروش و مارکتینگ و اجرای پروژه های برندینگ است ؛ با ارائه سرویس و خدمات جدید در این حوزه قصد دارد که این امکان را که بتوانید چند لینک را با هم در بیو اینستاگرام خود داشته باشید و یا یک صفحه اختصاصی برای خود داشته باشید . که تمام راه های ارتباطی شما در آن صفحه باشد ،و یا بتوانید از این طریق با مشتری های خود ارتباط یک به یک داشته باشید را تسهیل کند.

آقای دکتر ارمیا آقاسی مدیرعامل شرکت کارنو در زمینه ضرورت ها و دلایل این سایت گفت: « اینکه شما میتوانید همزمان چند لینک مختلف و یا میتوانید از طریق این سایت با مشترهایتان ارتباط یک به یک داشته باشید .»

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود : «شما میتوانید علاوه بر صفحه اینستاگرام در هر شبکه دیگر از کارنولینک استفاده کنید »

گفتنی است شرکت کارنو به مناسبت رونمایی این سایت اقدام به آموزش رایگان این سایت کرده و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت ها و خدمات میتوانند از طریق لینک زیر یکی از راه های ارتباط با ما را انتخاب کنید .

https://karno.me/KARNOGROUP

جهت دسترسی به سایت کارنولینک میتوانید از طریق لینک زیر اقدام کنید.

https://karno-group.ir/link/

https://www.karno.me/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرویس برتر

هدف اولین گام ما بود و شروع یک راه ، اندیشیدیم که چگونه می توانیم در راستای خدمت به جامعه و مردم عزیزمان گامی نو و دانش بنیان برداریم. شروع کردیم و دیدیم که تبلیغات بر اساس علوم تکنولوژی های نوین ، نقطه اوج اقتصاد کسب و کارها می باشد.بر آن شدیم که توان و انرژی خود را در عرصه تبلیغات و بازاریابی نوین ، خدمات منحصر به فردی در این زمینه منطبق با علم و تکنولوژی های روز دنیا بکار بندیم. گروه تحقیق و توسعه سرویس برتر در زمینه های زیر در خدمت کسب و کارهای مختلف خواهد بود : راه اندازی و بهره برداری از مجتمع های تجاری مشاور و اجرای بازاریابی و فروش کسب و کارها آموزش تیم بازاریابی و کنترل و نظارت بر آن دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]