اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960308250437184

محصول جدیدی از سرویس برتر

اسکریپت آماده فروش تبلیغات کلیکی

کد: 13960308250437184

https://goo.gl/RS2FqM

، بابلسر , (اخبار رسمی): محصول جدید گروه کامپیوتر و انفورماتیک سرویس برتر با عنوان «اسکریپت آماده فروش تبلیغات کلیکی» در وب‌سایت سرویس برتر به نشانی servicebartar.ir رونمایی و به بازار عرضه شد.

اسکریپت آماده فروش تبلیغات کلیکی

قابل توجه آژانس های تبلیغاتی که قصد ورود به تبلیغات اینترنتی را دارند! تبلیغات کلیکی با توجه به قیمت ارزان،هدفمندی و هوشمندی که دارد راه مناسبی برای ورود به تبلیغات اینترنتی است .

به گزارش روابط عمومی سرویس برتر مدیرعامل این شرکت گفت: وب‌سایت گروه کامپیوتر و انفورماتیک سرویس برتر میزبان رونمایی از اسکریپت آماده فروش تبلیغات کلیکی ، محصول تازه این شرکت بود.

علیرضا حسینی منفرد افزود: این محصول که در حوزه فناوری مرتبط با پخش و انتشار تبلیغات به صورت هدفمندو هوشمند در وب‌‌سایت‌ها  ارائه می‌شود با نیازسنجی بازار توانسته‌است ویژگی‌های تازه‌ای نظیر بخش تبلیغ‌دهنده، خش تبلیغ‌گیرنده ، بنرساز آن‌لاین، رابط کاربری قوی برای کاربر، بخش مدیریت با گزارش‌های متنوع و صدها قابلیت دیگر را ارائه کند تا این خدمت تازه ارتباط خوب و هوشمند میان تبلیغ‌دهنده و تبلیغ‌گیرنده فراهم کند.

حسینی منفرد گفت: اسکریپت آماده فروش تبلیغات کلیکی دارای امکاناتی از جمله تبلیغ گیرنده،‌سایت‌های من،‌درج سایت جدید، تبلیغ دهنده،‌کمپین جدید، لیست کمپین‌ها،‌لیست بنرهای من، بنر ساز آن‌لاین جدید،‌مالی و حسابداری،‌لیست تراکنش‌ها، افزایش اعتبار، درخواست واریز، پشتیبانی، لیست درخواست‌ها، درخواست جدید، ورود سریع با حساب گوگل، ثبت نام سریع با حساب گوگل، رابط کاربری عالی و زیبا و تابلوی اعلانات در حساب کاربری کاربر است و در بخش مدیریت دارای امکانات زیر است:

لیست کاربران، تبلیغ دهندگان، لیست کمپین‌ها، لیست بنرها، تبلیغ گیرندگان، لیست سایت‌ها، سایت‌های فعال، سایت‌های غیرفعال، مانیتورینگ، مانیتورینگ بنرها، مانیتورینگ کلیک بنرها، تراکنش‌های مالی، لیست تراکنش‌ها، لیست درخواست واریز، بالانس حساب کاربران

پشتیبانی، لیست درخواست‌ها، لیست پیام‌های سیستم، پیام سیستمی جدید، مدیریت مطالب و ویرایش مطالب.

او تولید این محصول را نتیجه ماه ها کار در این مجموعه دانست و گفت: آنالیز، بازارسنجی و بازارپژوهی برای تولید این محصول از فروردین‌ماه سال 1395 آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

حسینی منفرد زمان عرضه این محصول به بازار را ابتدای اردیبهشت امسال اعلام کرد و گفت: آژانس‌های تبلیغاتی با استفاده از این محصول می‌توانند برای گسترش فعالیت‌های تبلیغاتی خود، سرویس تبلیغات اینترنتی را هم به مشتریان خود ارائه دهند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرویس برتر

هدف اولین گام ما بود و شروع یک راه ، اندیشیدیم که چگونه می توانیم در راستای خدمت به جامعه و مردم عزیزمان گامی نو و دانش بنیان برداریم. شروع کردیم و دیدیم که تبلیغات بر اساس علوم تکنولوژی های نوین ، نقطه اوج اقتصاد کسب و کارها می باشد.بر آن شدیم که توان و انرژی خود را در عرصه تبلیغات و بازاریابی نوین ، خدمات منحصر به فردی در این زمینه منطبق با علم و تکنولوژی های روز دنیا بکار بندیم. گروه تحقیق و توسعه سرویس برتر در زمینه های زیر در خدمت کسب و کارهای مختلف خواهد بود : راه اندازی و بهره برداری از مجتمع های تجاری مشاور و اجرای بازاریابی و فروش کسب و کارها آموزش تیم بازاریابی و کنترل و نظارت بر آن دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]