اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960308250427184

از هر جای دنیا خانه خود را کنترل کنید

خانه هوشمند اکوتک، محصولی ملی برای هوشمندسازی خانه‌ها

کد: 13960308250427184

https://goo.gl/Hcth2H

، بابلسر , (اخبار رسمی): گروه تحقیق و توسعه سرویس برتر پیشگام در صنعت هوشمندسازی کشور، خانه هوشمند اکوتک را با امکان نصب آسان و قیمت ارزان از اردیبهشت 1396 به بازار عرضه کرد.

خانه هوشمند اکوتک، محصولی برای هوشمندسازی منزل

هزینه‌ی هوشمندسازی توسط این سیستم بسیار پایین (چند برابر کمتر از نمونه های خارجی) است و در طراحی آن به موارد ضروری توجه زیادی شده و موارد غیر ضروری حذف شده است.

به گزارش روابط عمومی گروه تحقیق و توسعه سرویس برتر، از اردیبهشت 1396 عرضه خانه هوشمند اکوتک در وب سایت رسمی گروه صنعتی اکوتک آغاز شد. بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان به هوشمندسازی خانه خود هم اکنون امکان استفاده از مزیت‌هایی همچون نصب بسیار آسان و بدون سیم کشی را با خرید محصولات اکوتک دارا خواهند بود. محصول اکوتک حتی بعد از نقاشی و کاغذ دیواری نیز قابل نصب است. علاوه بر آن، این محصولات دارای 18 ماه گارانتی و 180 ماه خدمات پس از فروش، ریموت کنترلر در گوشی موبایل و کامپیوتر، سیستم مانیتورینگ پیشرفته و سرورهای امن و پر قدرت هستند.

سید علیرضا حسینی منفرد مدیر گروه تحقیق و توسعه سرویس برتر با اشاره به مزیت‌های این محصول تازه ورود به بازار علوم و فناوری ایران گفت: «تولید این محصول نتیجه ماه‌ها تلاش بوده و برای تولید این محصول از فروردین ماه 1395 کار آغاز شده و هم اکنون خانه هوشمند اکوتک با قدرت وارد بازار شده است.»

وی ادامه داد: «این محصول همتای خارجی هم دارد، اما خانه هوشمند اکوتک که محصولی 100 درصد ملی است تفاوت‌های چشمگیری با نمونه‌های خارجی دارد که می‌توان به نصب بسیار آسان و بدون سیم کشی (حتی بعد از نقاشی و کاغذ دیواری) و برقراری تمامی ارتباطات از طریق WIFI (بی سیم) اشاره کرد .همچنین هزینه‌ی هوشمندسازی توسط این سیستم بسیار پایین (چند برابر کمتر از نمونه های خارجی) است و در طراحی آن به موارد ضروری توجه زیادی شده و موارد غیر ضروری حذف شده است. از طرفی این محصول دستاورد جوانان نخبه کشور در صنعت فن‌آوری ایران است و خرید آن به تولید ملی و اشتغال جوانان ایرانی کمک شایانی می کند.»

حسینی منفرد در پایان از فعالین صنعت امنیت و ساختمان در سراسر ایران برای دریافت نمایندگی فعال دعوت به همکاری کرد.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت گروه تحقیق و توسعه سرویس برتر به نشانی www.ecotechgroup.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سرویس برتر

هدف اولین گام ما بود و شروع یک راه ، اندیشیدیم که چگونه می توانیم در راستای خدمت به جامعه و مردم عزیزمان گامی نو و دانش بنیان برداریم. شروع کردیم و دیدیم که تبلیغات بر اساس علوم تکنولوژی های نوین ، نقطه اوج اقتصاد کسب و کارها می باشد.بر آن شدیم که توان و انرژی خود را در عرصه تبلیغات و بازاریابی نوین ، خدمات منحصر به فردی در این زمینه منطبق با علم و تکنولوژی های روز دنیا بکار بندیم. گروه تحقیق و توسعه سرویس برتر در زمینه های زیر در خدمت کسب و کارهای مختلف خواهد بود : راه اندازی و بهره برداری از مجتمع های تجاری مشاور و اجرای بازاریابی و فروش کسب و کارها آموزش تیم بازاریابی و کنترل و نظارت بر آن دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]