اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960213247886210

برند صحت، برنده تندیس جشنواره ملی کارآفرینان برتر ایران گردید

کد: 13960213247886210

https://goo.gl/N8SUy9

، تهران , (اخبار رسمی): برند صحت برای دومین سال پیاپی موفق به کسب تندیس از هفتمین جشنواره ملی تجلیل از کارافرینان برتر و مدیران اشتغالزای کشور گردید. این مراسم که در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، میزبان شخصیت‌هایی چون دکتر علی اکبر صالحی، دکتر عباس عراقچی و دکتر مصطفی کواکبیان بود.

برند صحت
برند صحت در جشنواره ملی تجلیل و تکریم از کارآفرینان برتر و مدیران اشتغالزا
برند صحت
برند صحت در جشنواره ملی تجلیل و تکریم از کارآفرینان برتر و مدیران اشتغالزا

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرگانی و صنعتی صحت، هفتمین جشنواره تجلیل و تکریم از کار آفرینان و مدیران اشتغالزای کشور با حضور رییس سازمان انرژی اتمی، معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه و جمعی از مدیران و کار افرینان کشور در مرکز همایشهای صداو سیما 19 اسفندماه 1395 برگزار شد.
در این مراسم، شرکت صنعتی و بازرگانی صحت، تولیدکننده محصولات بهداشتی صحت، برای دومین بار پیاپی، تندیس این جشنواره را دریافت کرد. این تندیس از جمله افتخارات مداوم برند صحت به شمار می‌رود. به عنوان نمونه، این برند اخیرا به افتخاراتی چون دریافت چهار تندیس برتر محصولات برای سومین سال پیایی در جشنواره برند محبوب مصرف کنندگان، برنده تندیس برتر سومین جشنواره ملی برترین شرکت های ایران (تاپکس) و برنده مسابقه بین‌المللی تجربیات موفق و جایزه جهانی بهینه کاوی نائل شده است.

گفتنی است در این جشنواره که از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و به‌صورت سالانه برگزار می‌شود، واحد‌های کارآفرین و اشتغالزای کشور توسط هیأت علمی دبیرخانه‌ی جشنواره و تعدادی از اساتید رشته‌ی کارآفرینی دانشگاه‌های کشور، بر اساس آمار و اطلاعات مربوط به اشتغالزایی مستقیم واحد‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت شرکت صحت به آدرس http://sehat.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صحت

اولین و بزرگترین تولید کننده ی مواد شوینده ی بهداشتی گیاهی در ایران.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]