اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960814266856210

برگزاری چهل و چهارمین نمایشگاه تجاری اقتصادی عراق

حضور صحت در چهل و چهارمین نمایشگاه تجاری-اقتصادی عراق

کد: 13960814266856210

https://goo.gl/8qL2yg

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت صنعتی و بازرگانی صحت در چهل و چهارمین نمایشگاه تجاری عراق که از تاریخ 21 لغایت 30 اکتبر سال جاری در شهر بغداد برگزار شد، حضور بهم رساند و پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه، این شرکت را مورد تقدیر قرار داد.

حضور صحت در چهل و چهارمین نمایشگاه تجاری-اقتصادی عراق
حضور آقایان مسجدی (سفیر ایران در عراق) و اوحدی (ریاست اسبق سازمان حج و زیارت) در غرفه صحت

بازدید سفیر ایران در عراق، رایزن اقتصادی سفارت ایران در عراق، وزیر اقتصاد، ریاست اتحادیه صنایع عراق و معاون وزیر بهداشت کشور عراق از غرفه‌ی صحت

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت صنعتی و بازرگانی صحت؛ 21 لغایت 30 اکتبر، شهر بغداد میزبان چهل و چهارمین نمایشگاه تجاری-اقتصادی کشور عراق بود. این نمایشگاه یکی از پر رونق‌ترین رویدادهای تجاری منطقه است که با حمایت وزارت تجارت، امور خارجه، کشاورزی و نفت کشور عراق در شهر بغداد برپا می‌شود. امسال این نمایشگاه در حالی برگزار شد که شهر بغداد تحت تدابیر شدید امنیتی بود و با وجود شرایط سیاسی حاکم بر این کشور و کل منطقه عده‌ی زیادی از بازدیدکنندگان و شرکت‌های تجاری از کشورهای پاکستان، اندونزی، کره‌ی جنوبی، ژاپن، بلاروس، آذربایجان، آلمان، ترکیه، اردن، لبنان، سوریه، امارات متحده عربی، کویت، مصر، عربستان و ایران با برپایی غرفه و ارائه‌ی دستاوردهای تجاری خود، در آن مشارکت کردند.

طی فراخوان اتاق بازرگانی ایران و عراق، از میان شرکت‌های واجد شرایط، تعدادی از شرکت‌های مطرح ایرانی فعال در حوزه‌ی صنایع مختلف، اعم از پتروشیمی، ساختمانی، خودروسازی، ماشین آلات صنعتی، لوازم خانگی، شوینده، بهداشتی و آرایشی، مواد غذایی، فرش، منسوجات، بلور و شیشه و... در این نمایشگاه شرکت کردند. برند صحت در این نمایشگاه ضمن معرفی دسته‌بندی محصولات خود شامل شامپوهای عصاره‌ای، روغنی، پروتئینی، معمولی و بچه، مایع دستشویی‌های روغنی و معمولی، مایع ظرفشویی‌های گیاهی و معمولی، نسبت به معرفی محصولات جدید این خانواده شامل شامپو نعنا، کتیرا، نارگیل، شیر و جوانه گندم، مایع دستشویی نارگیل، زیتون و فوم، مایع ظرفشویی آلوئه ورا، نعنا و چوبک، خمیردندان فسفاتی و سیلیکایی و کرم‌های مرطوب کننده به مشتریان و بازدیدکنندگان اقدام کرد.

در این نمایشگاه، آقایان مسجدی (سفیر ایران در عراق)، بهزاد (رایزن اقتصادی سفارت ایران در عراق)، اوحدی (رئیس سابق سازمان حج و زیارت)، آیت اله عمار حکیم (رئیس اتحادیه‌ی صنایع عراق)، وزیر تجارت و معاون وزیر بهداشت کشور عراق از غرفه‌ی شرکت صنعتی و بازرگانی صحت بازدید کردند.

در حاشیه‌ی این نمایشگاه، نمایندگانی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، طی جلسه‌ای با سفیر ایران در عراق و رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در آن کشور، دیدار و در خصوص راهکارهای رونق صادرات به کشور عراق، به بحث و تبادل نظر پرداختند. یکی از محورهای این گفتگو در خصوص تقلیل عوارض گمرکی ایران نسبت به رقبای تجاری از کشورهایی با مشترکات فرهنگی و مذهبی مانند اردن ترکیه امارات و عربستان، بوده است. همچنین امتناع صدور ویزای کار و محدودیت در استفاده از ویزای توریستی برای انجام امور تجاری در کشورعراق، به عنوان یکی دیگر از مشکلات شرکت های ایرانی، مطرح شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صحت

اولین و بزرگترین تولید کننده ی مواد شوینده ی بهداشتی گیاهی در ایران.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]