اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970411303086210

حضور صحت در دومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در ارمنستان

کد: 13970411303086210

https://goo.gl/bN1Qi5

، تهران , (اخبار رسمی): به گزارش روابط عمومی شرکت صنعتی و بازرگانی صحت، 13 لغایت 16 اردیبهشت ماه سال 97، شهر ایروان میزبان بسیاری از شرکت‌های ایرانی بود.

حضور صحت در دومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در ارمنستان
حضور بازدیدکنندگان در غرفه ی صحت

صحت در دومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در ایروان ارمنستان شرکت کرد

دومین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در ایروان ارمنستان در حالی برگزار شد که بسیاری از برندهای مطرح کشور در صنایع مختلف پزشکی، دارویی، آرایشی و بهداشتی، ساختمان و زیرساخت‌ها، نفت، گاز و پتروشیمی، خودرو، محصولات دانش‌بنیان، صنایع غذایی، کشاورزی و دام طیور، لوازم منزل و دکوراسیون داخلی و گردشگری، با هدف بازرایابی و بازارسازی در آن شرکت کردند.

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت صنعتی و بازرگانی صحت، علی‌رغم حضور جدی تولیدکنندگان محصولات شوینده، بهداشتی و آرایشی خارجی در بازارهای همسایه، برند صحت یکی از برندهایی است که جهت بازارسازی در این کشور، پا به میدان رقابت نهاده است و با برپایی غرفه در این نمایشگاه، به عرضه‌ی محصولات قدیمی و معرفی و ارائه‌ی سبد محصولات جدید خود اقدام کرد.

این مشارکت‌ها نشان از پتانسیل و ظرفیت داخلی کشور به لحاظ سخت افزار، نرم افزار و مغزافزار ایرانی و بومی دارد. امید است که پیرو شعار سال 1397 مبنی بر «حمایت از کالای ایرانی»، با اتخاذ تصمیمات صحیح کلان و حمایت از کار، کارگر و کالای ایرانی، امکانات بیشتری به فرامرزی شدن زنجیره‌ی تامین، تولید و توزیع بازار داخلی، تخصیص یابد و بستری فراهم شود که همه­ تولیدکنندگان و فعالان صنایع کشور بتوانند در منطقه و عرصه‌ی جهانی، فعالیت گسترده و موثر داشته باشند تا ضمن انتفاع از مواهب اقتصادی و ارزآوری آن، در جهت حفظ اقتدار و اهتزار پرچم شکوهمند کشورمان همگام شوند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صحت

اولین و بزرگترین تولید کننده ی مواد شوینده ی بهداشتی گیاهی در ایران.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار