اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960508255956210

شانزدهمین اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران با حضور سازمان ها و شرکت های پیشرو

صحت برنده ی تندیس، لوح تقدیر و گواهینامه‌ی برتر اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران

کد: 13960508255956210

https://goo.gl/DzikEF

، تهران , (اخبار رسمی): شانزدهمین اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران در حالی در تاریخ 26 تیرماه سال جاری و در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار گردید که برند صحت حامی مالی این اجلاس بود.

اعطاء لوح تقدیر، تندیس و گواهینامه ی برتر اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران به شرکت صنعتی و بازرگانی صحت

اعطاء گواهینامه "محبوبیت و شهرت در تولید صنایع شوینده و بهداشتی" و "نشان حافظ سلامت مشتریان در صنایع شوینده و بهداشتی " به شرکت صنعتی و بازرگانی صحت

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت صنعتی و بازرگانی صحت، شانزدهمین اجلاس سرآمدان اقتصاد ایران، بزرگترین ضیافت مشترک مسئولین و برترین مدیران حوزه تولید، خدمات و صادرات ایران، با حضور 55 سازمان و شرکت  مطرح و پیشرو در حوزه های مختلف بانکداری، سرمایه گذاری، تولیدی، صنعتی و خدماتی برگزار گردید. این اجلاس نیز به رسم سایر مناسبات، میزبان اعضائی از کمیسیون اقتصادی مجلس و مدیران سرشناسی از اتحادیه ها و اصناف بود.

در جریان برگزاری این اجلاس قائم مقام بانک صادرات ایران، جناب آقای دکتر حمید تهرانفر به اهمیت انجام فعالیت های تخصصی و توجه و تاکید بر منطقی بودن عواید حاصل از بنگاه های مالی و شرکت های مشارکت کننده، پرداخت. پس از ایشان جناب آقای محمد طلحان پور، رئیس اتحادیه لوازم خانگی مشکل رکود در تولید و اشتغال را از منظر فرایند توزیع کالاها بررسی نمود و نه در فرایند تولید. در ادامه ی این اجلاس آقای ایرج تاج الدین عضو هیئت رئیسه ی خانه اقتصاد ایران با تاکید بر لزوم بهبود شاخص های بهره وری و دخالت سازمان های مردم نهاد در اقتصاد کشور ، به بررسی وضعیت اقتصادی کشور پرداخت.

در پایان دکتر زهرا سعیدی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با مهم دانستن نقش نیروی انسانی بعنوان هسته ی اصلی توسعه ی اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی، تفویض وظایف و نقش های کلیدی از بازنشتگان به نیروی جوان کشور و در عین حال بهره مندی از افراد مجرب و باسابقه در اتاق فکر اشاره داشت. 

در پایان این اجلاس، علاوه بر اعطاء لوح تقدیر و جایزه ملی سرآمدان اقتصاد ایران به شرکت صنعتی و بازرگانی صحت، بعنوان برگزیده اجلاس، این برند در میان فعالان صنعت شوینده و بهداشتی، موفق به دریافت "نشان حافظ سلامت مشتریان در صنایع شوینده و بهداشتی " و همچنین گواهینامه ی ICS با عنوان "محبوبیت و شهرت در تولید صنایع شوینده و بهداشتی"  گردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صحت

اولین و بزرگترین تولید کننده ی مواد شوینده ی بهداشتی گیاهی در ایران.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]