اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960217248406210

دومین آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس با رویکرد مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی برگزار شد:

تقدیر از صحت به عنوان یکی از منتخبین اشتغال‌زای کشور در روز ملی خلیج فارس

کد: 13960217248406210

https://goo.gl/B48TRf

، تهران , (اخبار رسمی): برند صحت در دومین آئین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس، که با حمایت گروه زیادی از ارگان‌های رسمی کشور برگزار شد، برای دومین سال پیاپی، موفق به کسب تندیس این مراسم گردید.

خلیج فارس- 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس-اشتغال پایدار-تولید ملی

شرکت صنعتی و بازرگانی صحت برای دومین سال پیاپی ضمن حضور در این همایش، موفق به کسب تندیس همایش و لوح تقدیر از مجمع عالی نخبگان مدیریت

«تعلق خاطر مردم به ایران و خلیج فارس، مایه‌ی دلبستگی و هم بستگی و امنیت کشور است.» این پیام خانم اشرف بروجردی رئیس سازمان اسناد و کتابخانه‌ی ملی در دومین آیین بزرگداشت روز ملی خلیج فارس بود. همایشی که مورد حمایت نهاد ریاست جمهوری در تهران است و امسال برای دومین بار در روز یکشنبه، 10 اردیبهشت ماه سال 96، مصادف با روز ملی خلیج فارس در سازمان اسناد و کتابخانه‌ی ملی برگزار گردید.

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت صنعتی و بازرگانی صحت، این همایش که به تأسی از نامگذاری امسال به "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال"، با رویکرد مدیریت جهادی در اقتصاد مقاومتی برگزار شد؛ با هدف ارائه دیدگاه‌ها و نظرات مشورتی و راهبردی به مسئولین کشور، میان مدعوین در خصوص تشویق کارآفرینی، تولید باکیفیت داخلی، اشتغال پایدار، مصرف کالای ایرانی و برون رفت از رکود، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

مراسم امسال که با حمایت ارگان های دولتی چون مجمع تشخیص مصلحت نظام، وزارت کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان انرژی اتمی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ، معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و بسیاری دیگر از نهادهای عالی رتبه‌ی کشوری برگزار شد؛  میزبان خانم‌ها اشرف بروجردی (رئیس سازمان اسناد و کتابخانه‌ی ملی)، پروین فرشچی (معاون دریایی سازمان محیط زیست) و آقایان حجت الاسلام والمسلمین یونسی (دستیار ویژه‌ی ریاست جمهوری در امور اقوام و ملیت های دینی و مذهبی)، کریم زارع (ریاست باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان)، پروفسور مهدی الوانی (پدر مدیریت ایران)، دکتر فرهود و دکتر فروتن بود. برپایی این محفل در حضور صاحبنظران، نمایندگان مجلس، سازمان انرژی اتمی، کارشناسان اقتصادی و مدیران شرکت ها، بهانه ای برای تقدیر از 31 واحد اشتغال زا و کارافرین نمونه کشوری و مدیران جهادی کشور در حوزه صنعت و اقتصاد شد. شرکت صنعتی و بازرگانی صحت برای دومین سال پیاپی ضمن حضور در این همایش، موفق به کسب تندیس همایش و لوح تقدیر از مجمع عالی نخبگان مدیریت کشور گردید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صحت

اولین و بزرگترین تولید کننده ی مواد شوینده ی بهداشتی گیاهی در ایران.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]