اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960216248186922

آیا می‌توان در توییتر با وجود محدودیت 140حرفی برای هر توییت یک برند ساخت؟

با رعایت 11 نکته ساده یک برند توییتری بسازید

کد: 13960216248186922

https://goo.gl/8b4TPM

، تهران , (اخبار رسمی): با رعایت این نکات ساده می‌توانید به سادگی فعالیت خود در توییتر را افزایش و برند خودتان را بسازید.

با رعایت یازده نکته ساده یک برند توییتری بسازید

اگر شما تازه‌وارد هستید بیشتر وقت‌تان را به برقراری ارتباط با دیگران اختصاص دهید و این‌کار را هر روز و بدون وقفه ادامه دهید. پس با دیگران ارتباط برقرار کنید و مدام مطلب منتشر کنید.

1. مشخصات حساب کاربری خود را کامل کنید.

در نگاه اول ممکن است این کار خیلی ابتدایی به نظر بیاید اما کامل‌کردن مشخصات حساب کاربری کمک می‌کند که به معنای واقعی کلمه از هیچ چیز به همه چیز برسید.

2. برای تکمیل مشخصات حساب کاربری خود می‌توانید تصویر واضحی از برند خود ارائه کنید.

تصویر واضحی از خودتان ارائه کنید، منظور لوگو کمپانی نیست.

3. عکس پس‌زمینه مناسبی انتخاب کنید.

4. به صفحاتی که در مورد شما مطلب دارند لینک دهید مانند me, LinkedIn و غیره

5. یک بیوگرافی مناسب بنویسید

6. به وبلاگ شخصی‌تان لینک دهید

7. سعی کنید عکس حساب کاربری توییتر شما هماهنگ با عکس‌هایی باشد که در دیگر رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید.

از این طریق مردم راحت‌تر می‌توانند شما را بشناسند. در چارچوب همین موضوع پیشنهاد می‌کنم که عکس پروفایل‌تان را سال به سال تغییر دهید.

8. به طور روزمره فعالیت کنید.

به این کار به دید ورزش روزانه نگاه کنید هرچه بیشتر در آن ممارست کنید سریع‌تر نتیجه خواهید گرفت. اگر شما تازه‌وارد هستید بیشتر وقت‌تان را به برقراری ارتباط با دیگران اختصاص دهید و این‌کار را هر روز و بدون وقفه ادامه دهید. پس با دیگران ارتباط برقرار کنید و مدام مطلب منتشر کنید. اگر در حال حاضر این ارتباطات را برقرار کرده‌اید حداقل روزانه بین 15 تا 30 دقیقه برای محکم‌کردن و حفظ این ارتباطات، وقت بگذارید. برای پست کردن مطالب جدول زمان‌بندی داشته باشید. این باعث می‌شود که شما کاربری فعال به نظر برسید. فعال‌بودن به سادگی باعث می شود که دیده شوید. مشخصا این روش کمک بسیار بزرگی به من کرد. میتوانید برای پست کردن مطالب خود بصورت منظم و زمان‌بندی‌شده از ابزار انتشار زمان‌بندی‌شده رونگار در همه شبکه‌های اجتماعی از جمله توییتر استفاده کنید.

9. سرشناس‌ها را دنبال کنید.

شما هم این جمله معروف را شنیده‌اید که مهم نیست چقدر می‌دانید مهم این است که چه کسانی را می‌شناسید. شما می‌توانید افرادی را که در زمینه کاری شما سرشناس و پیشرو هستند در میان influencers پیدا و آن‌ها را دنبال کنید. فهرستی از این افراد تهیه کنید و سعی کنید با آنها ارتباط برقرار کنید. از راه‌های زیر می‌توانید این کار را انجام دهید:

10. پاسخ‌دادن به توییت‌های آن‌ها
نشر کردن توییت‌های آن‌ها
فقط سلام کردن
کمک کردن به آنها در صورتی‌که درخواست کمک داشته باشند

حتی می‌توانید از این هم فراتر بروید و با دنبال‌کردن آن‌ها در رسانه‌های اجتماعی دیگر مانند اینستاگرام، رابطه صمیمانه‌تری با آنها برقرار کنید. از بعضی پست‌های شخصی‌تر که آن‌ها در اینستاگرام خودشان به اشتراک می‌گذارند استفاده کنید و در توییتر برای شروع مکالمه استفاده کنید.

11. توییت های پر محتوا و با ارزش پست کنید. پست کردن مطالب پر محتوا، ارزش حساب کاربری شما را بالا خواهد برد.

 

دو راه سریع و ساده را در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد

  • باز نشر کردن پست‌های پرمحتوا دیگران
  •  نشر کردن پست‌های پر محتوای خودتان

پیشنهاد می‌کنیم که از هر دو روش استفاده کنید. ترجیح این است که میانگین استفاده از این دو روش پنجاه پنجاه باشد.

پست‌های صمیمانه‌تر بگذارید.

مطالب جدی حالتی غیر انسانی و ماشینی به صفحه شما می‌دهد. می‌توانید پست‌های خود را به صورت صمیمانه‌تر و محتوای گاهی سرگرمی را به آن اضافه کنید. این به شما کمک می کند تا متمایز شوید و به چشم بیایید.

در چت‌های توییتری شرکت کنید.

چت‌های توییتری بسیار مهم هستند. افرادی که شما در این مکالمات، ملاقات می‌کنید بهترین افرادی هستند که می‌توانید برای ارتباطات آینده روی آنها حساب کنید. آنها در توییتر فعال هستند و بسیار فروتن و به اصطلاح خودمانی به حساب می‌آیند. به علاوه این افراد از ورود دیگران به جمع‌شان استقبال می‌کنند و در واقع این خود آنها هستند که شما را تشویق می کنند که وارد جمع آنها شوید پس می توانید وارد جمعی شوید که در آینده در صورت احتیاج، سریعا به کمک شما بیایند. البته لازم است سطح مطالب خود را بالا ببرید تا بتوانید مقبول واقع شوید.

افراد فعال را دنبال کنید.

دنبال‌کردن افراد سرشناس و فعال که به صورت روزانه و مداوم فعال هستند در توییتر سریع‌ترین روش برای برقرار کردن ارتباط و هم‌چنین افزایش تعداد دنبال‌کنندگان است.

وبلاک شخصی داشته باشید.

وبلاگ حکم افکار را دارد و توییتر حکم صدای آن افکار. یکی از مهم‌ترین راه‌های بدل‌شدن به برند در توییتر داشتن وبلاگ شخصی است. توییتر بستری مناسب برای به اشتراک‌گذاری مطالب کوتاه، آشنایی با دیگران و هم‌چنین محلی برای ابراز عقاید می‌باشد. اما وقتی بخواهید که برند خودتان را بیشتر و بیشتر گسترش دهید، وبلاگ‌ها کمک قابل توجهی به شما خواهند کرد. وبلاگ جایی است که شما توانایی خود را به نمایش می‌گذارید. به عبارتی دیگر وبلاگ فضای اضافه‌ایی است برای مطالبی که در توییتر به اشتراک گذاشته‌اید. این دو ابزار یعنی توییتر و وبلاگ هم‌سو با هم حرکت می‌کنند.

از مزیت ویدئو استفاده کنید.

یکی دیگر از راه‌کارهایی که به من کمک بسیار بزرگی کرده است، انتشار ویدئوست. استفاده از این ابزار کمک می‌کند بیشتر دیده شوید.

خودستایی کنید.

اگر در متنی ذکر شدید یا اسم‌تان در میان افراد حرفه‌ایی جای گرفت و یا در فهرست افرادی که باید دنبال شوند قرار گرفتید این اتفاق را توییت کنید و به خاطر آن به خودتان ببالید.

خود واقعی‌تان باشید.

به خود واقعی‌تان وفادار باشید. گاهی طنز را چاشنی کارتان کنید، مطالبی که شما به اشتراک می‌گذارید باید از همین قانون پیروی کند مثلا شما اگر دوست ندارید که عکس‌ها و نظرات شخصی خود را به اشتراک بگذارید، هیچ ایرادی ندارد چون این سلیقه و نظر شماست، می‌توانید از انجام این کار صرف‌نظر کنید. از تجربیات دیگران استفاده کنید ولی باز هم در نهایت خودتان باشید.

منبع: رونگار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رونگار

رونگار، راهی آسان برای طراحی، مدیریت انتشار و آنالیز محتوای شبکه های اجتماعیست، برای هر مناسبت طرح های مختلفی آماده شده که با ادیتور اختصاصی رونگار قابل ویرایش و شخصی سازی است. امکان انتشار آنی و زماندار و همچنین انتشار در کلیه شبکه های اجتماعی مطرح بصورت همزمان میسر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]