اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961210285156922

VERO اولین جایگاه را برای اپلیکیشن رایگان در اپل‌استور بدست آورد

VERO در جایگاه اول اپل‌استور؛ آیا استقبال ناگهانی خود را حفظ می‌کند؟

کد: 13961210285156922

https://goo.gl/JkSYj4

، تهران , (اخبار رسمی): همچنین این برنامه دارای حامیانی از هالیوود است از جمله کارگردان Batman و Superman، زک اسنایدر و چند تن دیگر.

VERO در جایگاه اول اپل استور، آیا استقبال ناگهانی خود را حفظ می‌کند؟
VERO در جایگاه اول اپل‌استور؛ آیا استقبال ناگهانی خود را حفظ می‌کند؟

سازنده‌ی این برنامه ایمان حریری از خانواده‌ای مرفه و دارای کمپانی ساخت‌و‌ساز موفقی در عربستان سعودی است و شرکایی از خانواده و آشنایان خود در این کار دارد

به گزارش شرکت رونگار، از شبکه‌ی اجتماعی ویرو به صورت بسیار ناگهانی استقبال گسترده‌ای شده و اولین جایگاه را برای اپلیکیشن رایگان در اپل استور به دست آورد.

استارت‌آپی که در سال ۲۰۱۵ بوجود آمد نزدیک به یک میلیون کاربر دارد. شاید یکی از دلایل موفقیت vero نداشتن تبلیغات است، همانطور که در مانیفست شرکت گفته شده: ما مدل اقتصادی خود را بر اساس مشارکت پایه‌ریزی کردیم و کاربران ما مشتری ما هستند نه تبلیغ کننده‌ها و این ویژگی آن را به نقطه مقابل فیس‌بوک تبدیل می‌کند.

همچنین نقطه مثبت دیگر و متفاوت vero آن است که می‌توان مشخص کرد کدام پست شما را چه کسی ببیند مخاطبین شما به ۴ گروه از جمله دوستان صمیمی، دوستان معمولی، خانواده و هر فرد دیگر تقسیم می‌شود و شما پست‌ها را به ترتیب زمان می‌بینید.

همچنین vero پست‌های خود را بر اساس الگوریتم خاصی نشان نمی‌دهد.

سازنده‌ی این برنامه ایمان حریری از خانواده‌ای مرفه و دارای کمپانی ساخت‌و‌ساز موفقی در عربستان سعودی است و شرکایی از خانواده و آشنایان خود در این کار دارد. پدر او وزیر اسبق لبنان، رفیع حریری بوده است که در ۲۰۰۵ ترور شد. همچنین این برنامه دارای حامیانی از هالیوود است از جمله کارگردان Batman و Superman، زک اسنایدر و چند تن دیگر.

اما به زودی این برنامه از حالت رایگان در خواهد آمد و این مساله برای سازندگان آن اهمیت ندارد زیرا هدف داشتن فضایی کارآمد است نه داشتن کاربران بیشتر ولی یک میلیون از اولین مخاطبان آن همیشه به صورت رایگان از آن استفاده خواهند کرد با این حساب ویرو خطری برای شبکه‌های دیگر حساب نمی‌شود.

منبع: اخبار و آموزش شبکه های اجتماعی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رونگار

رونگار، راهی آسان برای طراحی، مدیریت انتشار و آنالیز محتوای شبکه های اجتماعیست، برای هر مناسبت طرح های مختلفی آماده شده که با ادیتور اختصاصی رونگار قابل ویرایش و شخصی سازی است. امکان انتشار آنی و زماندار و همچنین انتشار در کلیه شبکه های اجتماعی مطرح بصورت همزمان میسر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]