اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960603258946922

برای مدیریت بهیمه کانال و گروه تلگرام

رونگار با امکانات ویژه برای تلگرام آپدیت شد

کد: 13960603258946922

https://goo.gl/gzTnYy

، تهران , (اخبار رسمی): برای مدیریت بهیمه کانال و گروه تلگرام ابزارهای جدید به رونگار اضافه شد.

رونگار با امکانات ویژه برای تلگرام آپدیت شد
رونگار با امکانات ویژه برای تلگرام آپدیت شد

برای استفاده از ویژگی‌های یادشده کافی ست کاربر به صورت رایگان در سایت ثبت نام کند و سپس به بخش ارسال پست جدید مراجعه کند.

در جدیدترین به‌روزرسانی رونگار قابلیت‌هایی همچون لینک شیشه‌ای تلگرام، ارسال متن‌های طولانی برای تصاویر، بولد و لینک به آن اضافه شده است.

 

لینک شیشه‌ای تلگرام

شاید برای کاربران پیش آمده باشد که بخواهند به پست‌های تلگرام خود لینک‌هایی با عنوان «کال تو اکشن» ارسال کنند که سایر کاربران با مشاهده پست بتوانند روی آن کلیک کنند. اما ارسال لینک‌های طولانی و یا لینک‌هایی که دارای کاراکتر فارسی هستند ظاهر نامناسبی را به وجود می‌آورند که بهترین راه برای این مشکل استفاده از لینک‌های شیشه‌ای است.

از این پس می‌توان یک دکمه شیشه‌ای و بسیار شکیل ایجاد و لینک مد نظر را به آن اضافه کرد. بنابراین دیگر نیاز به اشتراک‌گذاری لینک شلوغ و نه چندان خوش ظاهر مورد نظر وجود نخواهد داشت.

 

ارسال متن طولانی تلگرام همراه با عکس

یکی از مشکلاتی که کاربران داشتند این بود که نمی‌توانستند به همراه تصاویر در تلگرام متن‌های طولانی ارسال کنند. به صورت پیش‌فرض تلگرام در پست‌هایی که شامل تصویر باشد اجازه ارسال متنی با ۲۰۰ کاراکتر را می‌دهد که با ابزار و ویژگی‌های جدید رونگار این محدودیت برداشته شده است.

 

لینک‌کردن برخی کلمات در پست‌های تلگرام

گاهی شاید نیاز باشد برخی کلمات پست‌هایی که ارسال می‌شود به لینک‌های خروجی و صفحات مختلفی متصل شود. به طور مثال در تلگرام به صورت پیش‌فرض چنین امکانی ارائه نشده است. در رونگار می‌توان در بین متن‌های پست‌هایی که به تلگرام و تامبلر ارسال می‌‌شود چند کلمه را به صفحات مختلفی لینک داد.

 

بولد و ایتالیک‌کردن متن

شاید در متن‌هایی که به تلگرام ارسال می‌‌شود نیاز باشد برخی عنوان‌ها و یا کلمات مشخصی بولد و یا به حالت ایتالیک تغییر یابد که این امکان به صورت کاملا ساده در رونگار قابل انجام است.

برای استفاده از ویژگی‌های یادشده کافی است کاربر به صورت رایگان در سایت ثبت نام کند و سپس به بخش ارسال پست جدید مراجعه کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رونگار

رونگار، راهی آسان برای طراحی، مدیریت انتشار و آنالیز محتوای شبکه های اجتماعیست، برای هر مناسبت طرح های مختلفی آماده شده که با ادیتور اختصاصی رونگار قابل ویرایش و شخصی سازی است. امکان انتشار آنی و زماندار و همچنین انتشار در کلیه شبکه های اجتماعی مطرح بصورت همزمان میسر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]