اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13970807324836922

مقابل چشمان مخاطبان خود به خوبی بدرخشید

آیا توییتر به درد کسب و کار می‌خورد؟

کد: 13970807324836922

https://goo.gl/KYcyva

، تهران , (اخبار رسمی): توییتر، اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، پینترست و … لیست انتخاب شبکه اجتماعی برای کسب وکار هستند. شاید تا به حال عضو چند شبکه اجتماعی شده باشید و کاربرد هرکدام را برای خود بدانید ولی در مورد توییتر دو دل باشید.

آیا توییتر به درد کسب و کار شما می‌خورد؟
آیا توییتر به درد کسب و کار می‌خورد؟

می‌توانید چندین اکانت توییتر را در کنار همه شبکه‌های اجتماعی دیگر به نوین هاب متصل کرد و با استفاده از نوین هاب توییت‌ها را زمانبندی کرد تا در زمان مشخص شده و به صورت منظم منتشر شوند

توییتر، اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین، پینترست و … لیست انتخاب شبکه اجتماعی برای کسب وکار است.

قبل از تصمیم گیری برای حضور در شبکه‌های اجتماعی باید چند سوال را برای خود پاسخ داد:

آیا درخواست پشتیبانی مشتریان زیادی دریافت می‌کنید؟

آیا تلفن شما دائما درگیر حل مشکلات مشتری است؟ اگر جوابتان مثبت است پس توییتر سنگر مناسبی برای شما است. براساس آمار در توییتر ۸۰ درصد از پاسخ گویی و خدمات مشتری آنلاین، صورت می‌گیرد. دلایل آن به این صورت است:

عدم وجود زمان انتظار

مشتری می‌تواند مشکل خود را برای کسب‌وکار توییت کند و به کار‌هایش رسیده و زمانی که برگردد جواب خود را دریافت کرده باشد. دیگر خبری از انتظار و کلافگی نیست!

پاسخ غیر رسمی‌تر

باوجود فضایی که توییتر دارد کاربر می‌تواند سئوال خود را با لحنی غیررسمی بیان کند و کسب و کار نیز می‌تواند پاسخ خود را دوستانه بنویسید و سریع‌تر و کوتاه‌تر پاسخ دهد.

به‌روز رسانی

مشتری همواره می‌تواند سوال خود را به روز رسانی کند، گفتگوی خود را کامل کند و به پاسخ کاملی برسد.

در معرض دید عموم

پاسخ شما و سوال آنها را همه می‌بینند پس هم می‌توانید توانایی خود را در درست پاسخ دادن به نمایش بگذارید‌ و هم در صورت مشکل مشابه دیگر مشتری‌ها، دیگر لزومی به تکرار حرف خود نداشته باشید.

آیا یک کسب و کار محلی و منطقه‌ای هستید؟

با استفاده از سرچ پیشرفته می‌توان کلمات کلیدی خود را سرچ کرد. مثلا اگر یک گل فروشی داشته باشید می‌توانید کلمه #گل و #گل_روز_مادر را سرچ کرده و منطقه خود را نیز وارد کنید. یا مثلا اگر یک پیتزا فروشی داشته باشید و کسی پرسیده باشد کسی پیتزا فروشی خوب می‌شناسد می‌توانید از آنها دعوت کنید. در این صورت هم می‌توان مشتری خود را پیدا کرده و هم رقیبان خود را زیر نظر گرفت.

ارتباط با مشتری و اینفلوئنسرها

اکثرا باز کردن دایرکت برای مردم آسان‌تر است تا خواندن ایمیل رسمی شما. یک راه خوب استفاده از توییتر، ساخت چت توییتری است! همچنین اگر می‌خواهید با اینفلوئنسر‌ها مثل خبرنگاران و چهره‌های مردی صحبت کنید، این شبکه راه مناسبی است.

مخاطب شما کیست؟

با دانستن اینکه چه کسانی از توییتر استفاده می‌کنند ببینید که مخاطبان شما در توییتر هستند؟ چقدر فعالیت دارند؟

چند نکته جالب راجع به کاربران توییتر:

یک سوم کسانی که شرکت‌های کوچک یا متوسط را فالو دارند توییت‌هایی مرتبط با کسب و کار نیز منتشر می‌کنند پس می‌توان آنها را به سادگی یافت. ۹۳ درصد کسانی که چنین کسب و کاری را فالو می‌کنند در حال برنامه ریزی برای خرید از آن هستند. مخاطبان توییتر بیشتر می‌خوانند و ریتوییت می‌کنند تا اینکه توییت جدید بنویسند! این راه خوبی برای بازنشر محتواهای کسب و کار یا درباره شما است!

لحن برند شما چگونه است؟

توییتر این قابلیت را می‌دهد که شادترین و خودمانی‌ترین و شوخ طبع‌ترین جنبه خود را نشان دهید و اینگونه مخاطب را جذب کنید. اگر این توانایی را دارید توییتر جایگاه مناسبی برای شماست. همچنین اگر لحن برند رسمی است، توییتر بهترین جایگاه برای بیان پرستیژ و برندینگ خواهد بود.

فعالیت در توییتر باعث می‌شود تعداد مخاطبان بیشتر شوند و اگر به خوبی از این فضا استفاده شود می‌توان مقابل چشمان مخاطبان خود به خوبی درخشید.

همچنین می‌توان چندین اکانت توییتر را در کنار همه شبکه‌های اجتماعی دیگر به نوین هاب متصل کرد و با استفاده از نوین هاب توییت‌ها را زمانبندی کرد تا در زمان مشخص شده و به صورت منظم منتشر شوند. همچنین همه توییت‌ها و نظرات زیر پست‌های شبکه‌های اجتماعی را در یک داشبورد مدیریت کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رونگار

رونگار، راهی آسان برای طراحی، مدیریت انتشار و آنالیز محتوای شبکه های اجتماعیست، برای هر مناسبت طرح های مختلفی آماده شده که با ادیتور اختصاصی رونگار قابل ویرایش و شخصی سازی است. امکان انتشار آنی و زماندار و همچنین انتشار در کلیه شبکه های اجتماعی مطرح بصورت همزمان میسر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]