اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13961119281166922

بهترین راه‌هایی که می تواند به توسعه اکانت اینستاگرام کمک کند

۱۲ راهکار برای داشتن صفحه اینستاگرام حرفه ای

کد: 13961119281166922

https://goo.gl/pL4YM2

، تهران , (اخبار رسمی): درست کردن اکانت اینستاگرام آسان است؛ اما توسعه‌ی اکانت به سطح موفق نیاز به زمان و کار بیشتر دارد. اینک ما نگاهی می‌اندازیم به برخی از بهترین راه‌هایی که می‌تواند به توسعه اکانت اینستاگرام کمک کند و در سال ۲۰۱۸ کار شما را ارتقا دهد.

۱۲ راهکار داشتن صفحه اینستاگرام حرفه‌ای
۱۲ راهکار برای داشتن صفحه اینستاگرام حرفه ای

استوری اینستاگرام تا به اکنون نشان داده که وسیله‌ی محبوبی برای کسب و کار است در واقع ۳۳% از بیشترین بازدید‌ها از استوری برای اکانت‌های مربوط به کسب و کار بوده است.

اینستاگرام نه فقط یک شبکه‌ی اشتراک عکس و ویدیو در گوشی است؛ بلکه  وسیله‌ای است که می‌تواند شانس خوبی برای کسب و کارها باشد تا هسته‌ی شناسایی خود را از طریقی تصویری، خلاق و ارتباط گیرنده  به نمایش بگذارند.

اینستاگرام از فراگیرترین شبکه‌های اجتماعی با ۸۰۰ میلیون کاربر و ۲۵ میلیون صفحه‌ی فعال کسب و کار و دو میلیون تبلیغات است.

انتخاب زیبایی شناسی مشخص اینستاگرامی

ظاهر در اینستاگرام حرف اول را میزند. شما باید یک زیبایی مخصوص برند خود را برای اکانت خود انتخاب کرده و آن را حفظ کنید. این باعث می‌شود که تماشاگرهای مناسب برند خود را جذب کرده و  یک اجتماع مرتبط را بوجود آورید.

برای مثال یک اکانت مرتبط با فشن باید عکس‌هایی جذاب و پر زرق و برق داشت و همچنین یک اکانت مرتبط با طرز زندگی باید همواره عکس‌هایی روشن‌تر داشته باشد.

حفظ ظاهری ثابت

یک اکانت اینستاگرام موفق وابسته به ثبات است. در نظر بگیرید که فیلتر‌های مورد استفاده خود را به تنها یک یا دو فیلتر کاهش دهید و آنها را برای تمام عکس‌ها استفاده کنید. داشتن فیلتر‌های محدود برای انتخاب می‌تواند به داشتن توازن در اکانت و همچنین به ساخت مشخصه‌ی مخصوص برند شما کمک کند.

ارتباط با فالورها در کپشن

تماشاگرهای خود را تا حد امکان در عکس و کپشن خود دخیل کنید به گونه‌ای که احساس کنند بخشی از داستان شما هستند. با آنها در کپشن خود صحبت کنید و به هر کامنت در اکانت خود که می‌توانید پاسخ دهید.

در انتخاب محتوای خود گزینش داشته باشید

شما باید از پست کردن هر چیزی در اکانت خودداری کنید. داشتن بیان تصویری سازگار در ذهن، کلید شما برای بهترین موفقیت است. اگر شما عکسی دارید که مشتاق به اشتراک آن هستید؛ اما با ویژگی‌های اکانت شما سازگاری ندارد، یک اکانت دیگر که خصوصی‌تر و  برای خانواده و دوستان است در نظر بگیرید.

ویدیو و بومرنگ به اکانت خود اضافه کنید

عکس‌ها عالی‌اند: ولی ویدیو به توسعه‌ی ارتباط شما کمک می‌کند. بومرنگ که مخصوص اینستاگرام است راه بسیار خوبی برای ساخت ارتباط و ارزش در نظر گرفتن برای چرخش  محتوای شما را دارد.

مطمئن شوید که از هشتگ‌های مناسب استفاده می‌کنید؛ زیرا هشتگ می‌تواند به صورت بسیار خوبی بیننده ویدیو‌های شما را گسترش دهد.

پخش زنده داشته باشید

با فالورهای خود در زمان حال ارتباط برقرار کنید. ارتباط خود را با مخاطبان خود محکم تر کنید؛ اما پخش زنده را تنها به هدف خرید و فروش استفاده نکنید.‌ به نمایش گذاشتن محصولات شما وقتی ارزش می‌یاید که از امکانات live  اینستاگرام استفاده کنید.

محتوای خود را برنامه ریزی کنید

ممکن است به نظر برسد اکثر اکانت‌های حرفه‌ای پست‌هایی تصادفی و بی‌برنامه دارند؛ ولی برنامه‌ریزی زیادی برای آنها شده است. محتوای جدید را خلق کنید؛ ولی اشتراک گذاری آن را به زمانی موکول کنید که متوسط بازدید از پست‌های شما در بیشترین حد خود باشد. برای اینکه بتوانید پست‌هایتان را بصورت منظم و طبق زمانبندی منتشر کنید می‌توانید از ابزار مدیریت صفحه اینستاگرام رونگار استفاده کنید.

 از استوری اینستاگرام استفاده کنید

استوری اینستاگرام تا به اکنون نشان داده که وسیله‌ی محبوبی برای کسب و کار است. در واقع ۳۳ درصد از بیشترین بازدید‌ها از استوری برای اکانت‌های مربوط به کسب و کار بوده است.

استوری کمک می‌کند که خریدار ارتباط نزدیک تری با برند بدست آورد. شما می‌تواند پشت صحنه کار را به نمایش بگذارید یا مسابقاتی برای مخاطبان خود برگزار کنید و از خلاقیت خود با استفاده از قابلیت‌هایی که در اختیار دارید، استفاده کنید.

پست‌های خود را تنظیم کنید

علاوه بر به اشتراک گذاشتن عکس‌های جذاب باید مطمئن شوید که پست‌های شما با یکدیگر منسجم‌اند. ساخت صفحه‌ای که ثابت ولی در استایل خود کاملا خاص است کار دشواری است اما ارزش تلاش چند برابر شما را دارد.

از رقیبان خود درس بگیرید

مانند کارآگاه به بررسی رقیبان خود در اینستاگرام بپردازید. تمام ارتباطات، هشتگ‌های مورد استفاده آنها، اینکه چه چیز را در چه زمانی به اشتراک می‌گذارندو...  را زیر نظر بگیرید. چگونه با مخاطب خود ارتباط دارند؟ چه محتوای موفق یا ناموفقی دارند؟ از این کار برای بهتر شدن محتوای خود استفاده کنید؛ برای آنکه همواره یک پله جلوتر از رقیب باشید.

از هشتگ مناسب استفاده کنید

در اینستاگرام هشتگ‌ها بسیار مهم و ضروری‌ هستند و پیشنهاد می‌کنیم حداقل شش هشتگ در هر پست خود قرار دهید. توجه داشته باشید که هشتگ شما مناسب محتوا و پست شما باشد. شما می‌توانید با استفاده از هشتگ‌های رایج مخاطب جدید پیدا کرده و همچنین با استفاده از هشتگ‌های خاص خود پیام برند خود را  منتشر کنید.

در جامعه‌ی اینستاگرامی‌فعال باشید

اینستاگرام یک جامعه است و علاوه بر ارتباط با خریدار باید با کسب و کار‌ها و اکانت‌های دیگر در ارتباط باشید. وقتی شما از یکدیگر حمایت کنید شناخته شده‌تر و پر بازدیدتر خواهید شد. در گروه‌های شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل فیس بوک بروید و از اکانت اینستاگرام خود تعریف کنید. اینستاگرام یکی از بهترین وسیله‌های نمایش کسب و کار و محصولات شما است. شما نمی‌توانید طی یک شب به یکی از بهترین‌های اینستاگرام تبدیل شوید. این هدف کار زیاد و توجه کامل را می‌طلبد. اما با استفاده از نکات بالا می‌توانید جای پای خود را محکم و خود را روز به روز در ایی ن شبکه شناخته شده‌تر کنید.

دیگر صبر نکنید؛ چون می‌دانید از کجا باید شروع کنید تا موفق شوید.

منبع: وبلاگ اخبار شبکه‌های اجتماعی رونگار

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رونگار

رونگار، راهی آسان برای طراحی، مدیریت انتشار و آنالیز محتوای شبکه های اجتماعیست، برای هر مناسبت طرح های مختلفی آماده شده که با ادیتور اختصاصی رونگار قابل ویرایش و شخصی سازی است. امکان انتشار آنی و زماندار و همچنین انتشار در کلیه شبکه های اجتماعی مطرح بصورت همزمان میسر است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]