اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960322251697317

محصول تازه گروه نرم افزاری نشان:

آنالیزا، اپلیکیشن جدید فینتک و مدیریت شخصی مالی

کد: 13960322251697317

https://goo.gl/uLulbx

، تهران , (اخبار رسمی): محصول تازه گروه نرم افزاری نشان با نام اپلیکیشن آنالیزا در وبسایت www.Analyza.ir رونمایی و به بازار عرضه شد تا این خدمت تازه، مدیریت هوشمند و بی دردسر امور مالی را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

اپلیکیشن آنالیزا: مدیریت هوشمند مالی

نسخه آزمایشی اپلیکیشن آنالیزا دارای محاسنی اعم از آنالیز رایگان تراکنش‌های همه بانک‌ها، برچسب گذاری آن‌ها، اشتراک گذاری تراکنش‌ها و دریافت گزارش‌های مفید از عملکرد مالی کاربر است.

به گزارش روابط عمومی گروه نرم افزاری نشان، شنبه بیستم خرداد ماه، از نسخه آزمایشی اپلیکیشن آنالیزا، رونمایی شد.

این محصول که در حوزه خدمات بانکی و فینتک (FinTech) فعالیت می‌کند، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر آنالیز و دسته بندی پیامک‌های بیش از 40 بانک و موسسه مالی و اعتباری را ارائه کند تا این خدمت تازه مدیریت هوشمند و بی دردسر امور مالی را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

نسخه آزمایشی اپلیکیشن آنالیزا دارای محاسنی اعم از آنالیز رایگان تراکنش‌های همه بانک‌ها، برچسب گذاری آن‌ها، اشتراک گذاری تراکنش‌ها و دریافت گزارش‌های مفید از عملکرد مالی کاربر است و می‌تواندباعث ایجاد حس آزادی مالی و اشراف به این امور شود.

مهیار کرمی مدیرعامل گروه نرم افزاری نشان تولید این محصول را نتیجه شش ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: تحقیقات بازار و نیاز سنجی کاربران بانکی برای تولید این محصول از آبان ماه سال ۹۵ آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را در نیمه ماه مبارک رمضان امسال اعلام و ادامه داد: «اپلیکیشن آنالیزا هم اکنون در نسخه آزمایشی و یا همان Beta ی کار خود است. از تمام علاقه‌مندان استقبال می کنیم تا این اپلیکیشن رایگان را دانلود کنند و نظرات و پیشنهاد‌های خود را به ما ارسال کنند. این اپلیکیشن در حال حاضر از وبسایت آنالیزا قابل دانلود برای گوشی‌های اندروید هست و به زودی بر روی کافه بازار و همینطور گوگل پلی نیر قابل دسترسی خواهد بود. لازم به ذکر است که هزار کاربر اپلیکیشن ما یک سال اشتراک رایگان به ارزش ده هزار تومان نیز دریافت خواهند کرد. امیدواریم با استفاده از این اپلیکیشن کاربرانمان طعم شیرین آزادی مالی رو بچشند.»

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دانلود این اپلیکیشن بر روی گوشی همراه خود می‌توانند به سایت آنالیزا به آدرس http://www.analyza.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آنالیزا

اپلیکیشن آنالیزا، با استفاده از پیامک های بانکی، ورود و خروج سرمایه به حساب های بانکی را گزارش می دهد و روی یک صفحه به شکل ساده آنالیز امور مالی را نشان می دهد. با آنالیزا به راحتی میتوان هزینه و سرمایه زندگی را فهمید و تصویر کلی امور مالی را بصورت گزارش های هوشمند دید. آنالیزا محصولی از گروه نرم افزاری نشان است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]