اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960503255507317

عملکرد غرفه آنالیزا در نمایشگاه الکامپ 96

کد: 13960503255507317

https://goo.gl/sd8W9o

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه الکامپ 96 دوم مرداد‌ماه پایان یافت و استقبال مخاطبان و علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی و استارتاپ کم‌نظیر بود.

هدیه بسته طلایی آنالیزا

یکی از مزیت های شرکت در چنین نمایشگاه هایی فرصت کم نظریری است که برای شبکه سازی و ایجاد ارتباط با افراد تاثیر گذار در بازار تکنولوژی است.

کم‌تر کسی انتظار چنین استقبال پر شوری را داشت.  تنها سالن‌های 8 و 9 این نمایشگاه به استارتاپ‌ها اختصاص یافته بودند. این بخش که الکام استارز نام داشت بیش‌ترین سطح بازدید و مراجعه را شاهد بود.

در این چهار روز تیم استارتاپی آنالیزا هم به معرفی اپلیکیشن هوشمند اندرویدی خود پرداخت. برندینگ متفاوت، عملکرد و قابلیت‌های این اپلیکیشن توجه بسیاری را به سمت غرفه آنالیزا جلب کرد. در این بین هدایایی نیز به شکل اسکناس‌های 10هزار تومانی نیز چاپ شده بود تا به 1000 مشتری با حساب کاربری فعال اشتراک رایگان یک ساله آنالیزا نیز در قالب بسته طلایی اهدا شود. این امر باعث شد تا تعداد زیادی از مخاطبان جلب این غرفه شوند و از این هدایا استفاده کنند.

لازم به ذکر است که مخاطبان آنالیزا تنها تا روز جمعه ششم مرداد فرصت دارند تا از این هدایا استفاده کنند و حساب خود را فعال سازند. برای دانلود این اپلیکیشن به صفحه آنالیزا در کافه بازار مراجعه فرمایید.

یکی از مزیت‌های شرکت در چنین نمایشگاه‌‌هایی فرصت کم نظیری است که برای شبکه‌سازی و ایجاد ارتباط با افراد تاثیرگذار در بازار تکنولوژی وجود دارد. چنین فرصت‌هایی می‌توانند یک کسب و کار را چند سال به جلو بیاندازند و به پروسه رشد آنها شتاب بدهند. تیم آنالیزا نیز از این قاعده مستثنی نبود. بسیاری از شرکت‌های حوزه امور مالی و فینتک علاقه‌مند به همکاری با تیم آنالیزا بودند تا بتوانند به مشتریان خود خدمات ارزش افزوده را ارائه دهند. در این بین حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری و نمایندگانی از کشورهای همسایه نیز پر رنگ بود؛ تیم آنالیزا با شعار آزادی مالی در تبلیغات خود، از هفته‌ها پیش خود را برای چنین فرصتی آماده می‌کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آنالیزا

اپلیکیشن آنالیزا، با استفاده از پیامک های بانکی، ورود و خروج سرمایه به حساب های بانکی را گزارش می دهد و روی یک صفحه به شکل ساده آنالیز امور مالی را نشان می دهد. با آنالیزا به راحتی میتوان هزینه و سرمایه زندگی را فهمید و تصویر کلی امور مالی را بصورت گزارش های هوشمند دید. آنالیزا محصولی از گروه نرم افزاری نشان است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش