اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960501255177317

تیم استارتاپی آنالیزا در نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 96 حضور دارد

کد: 13960501255177317

https://goo.gl/8biYhK

، تهران , (اخبار رسمی): غرفه تیم استارتاپی آنالیزا در سالن 8 و 9 نمایشگاه الکامپ به شماره غرفه 77 برپاست.

هم موسسان آنالیزا

اپلیکیشن آنالیزا تا امروز و پس از تنها چند روز ورود به کافه‌بازار حدود 600 دانلود داشته است.

تیم آنالیزا متشکل مهیار کرمی و مهرزاد اخوین به معرفی اپلیکیشن هوشمند آنالیزا در این غرفه می‌پردازند.

مدیر توسعه تیم آنالیزا گفت: غرفه استارتاپ آنالیزا با پیام آزادی مالی طراحی شده است و مخاطبان خود را به مدیریت مالی شخصی دعوت می‌کند.

مهرزاد اخوین افزود: اسکناس‌هایی با طرح 10هزار تومانی طراحی شده است تا به عنوان هدیه بسته طلایی به هزار کاربر اول این اپلیکیشن داده شود. این اپلیکیشن از کافه بازار و این لینک قابل دانلود است.

اخوین با بیان این‌که بازخوردهای بسیار مثبتی در خصوص کارکرد اپلیکیشن آنالیزا در دو روز اول نمایشگاه شاهد بوده‌ایم گفت: نمایندگانی از شرکت‌های پرداختی داخلی، بانک‌ها و شرکت‌های خارجی ابراز تمایل به همکاری کرده‌اند.

  اخوین تاکید کرد: از این بازخورد دلگرم‌کننده بسیار خوشحالیم و معتقد هستیم که کسب و کارها و استارتاپ های حوزه فینتک پتانسیل بسیار بالایی برای جذب کاربر ایرانی و ارائه خدمات کاربردی و نوین به آن‌ها دارند؛ خدمت به هم‌وطنان در شناخت بهتر عملکرد مالی شخصی خود یکی از مشوق‌ها و عوامل همت و تلاش تیم آنالیزاست.

برای کسب اطلاعات بیشتر از اهداف اپلیکیشن اندرویدی آنالیزا به این صفحه رجوع کنید.

 اخوین با اشاره به این‌که اپلیکیشن آنالیزا تا امروز و پس از تنها چند روز ورود به کافه‌بازار حدود 600 دانلود داشته است افزود: هم‌چنان بسته طلایی خود را به صورت رایگان و به مدت یک سال به 1000 مخاطبی که حساب کاربری خود را فعال کنند ارائه می‌کنیم.

گفتنی است نمایشگاه الکامپ سالیانه و در ایام تابستان میزبان کسب و کارهای دیجیتال و الکترونیک از سرتاسر دنیاست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آنالیزا

اپلیکیشن آنالیزا، با استفاده از پیامک های بانکی، ورود و خروج سرمایه به حساب های بانکی را گزارش می دهد و روی یک صفحه به شکل ساده آنالیز امور مالی را نشان می دهد. با آنالیزا به راحتی میتوان هزینه و سرمایه زندگی را فهمید و تصویر کلی امور مالی را بصورت گزارش های هوشمند دید. آنالیزا محصولی از گروه نرم افزاری نشان است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]