اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960512256307317

روش‌هایی که هر فرد برای پس‌انداز کردن باید بداند:

۲۰ راهکار تا براى آرزوهایمان پس انداز کنیم

کد: 13960512256307317

https://goo.gl/wEmsX5

، تهران , (اخبار رسمی): پس انداز کردن یکی از مهارت‌‎های زندگیست که بدون آن هر کسی بدون آن به مشکلاتی بر می‌خورد. در این مقاله، تیم آنالیزا به شرح ۲۰ راهکار کلیدی برای پس انداز کردن و رسیدن به آرزوهایمان می پردازد.

۲۰ راهکار تا براى آرزوهایمان پس انداز کنیم
۲۰ راهکار تا براى آرزوهایمان پس انداز کنیم

با آنالیزا همراه شوید، امور مالیتان را به دست بگیرید و طعم آزادی مالی را بچشید.

به گزارش سایت آنالیزا، بدون پس انداز کردن و برنامه‌ریزی سخت می‌توان برای آرزوهایمان برنامه عملی اجرا کنیم. تیم استارتاپی آنالیزا با طراحی اپلیکیشن خود در نظر دارد تا کاربرین را در همین راستا کمک کند.

و اما ۲۰ راهکاری که م‌یتوان با آنها برای آرزوهایمان پس انداز کنیم:

۱. از عوض کردن حساب بانکى نترسید و حواستان به بانک‌ها و سود سپرده‌هاى موجود بازار باشد تا از بهترین‌ها بهره ببرید.

2. تلویزیون را خاموش کنید: با این کار تبلیغات کمترى میبینید و از عادت مصرف کنندگی شما کم می‌شود. همچنین وقت دارید تا بیشتر به امور مهمتر زندگی فکر کنید.

3. جنس با ارزش بخرید: زمانى بود که مردم جنس می‌خریدند تا از افزایش ارزش آنها ثروتمند بشوند. الان وقت فروش هست و استفاده هوشمند از پول به دست آمده تا سرمایه گذارى کنیم. به موقع بفروشید.

4. حواستان به حراجى‌ها و تخفیف‌هاى فروشگاه‌ها باشد، مخصوصا زنجیره اى‌ها که براى جذب مشترى قیمت‌هاى خیلى خوبى دارند.

5. یک سازنده باشید بجاى مصرف کننده: مثلا خیلى وقت‌ها می‌شود بجاى خرید هدیه از بیرون، یک کادوى دست ساز و پر احساس هدیه داد.

6. قانون 30 روزه: قبل از خرید یک جنس گران، 30 روز به خودتان فرصت دهید تا خوب فکر و تحقیق کنید. در بیشتر اوقات، می‌بینید که اصلا نیازى هم بهش نداشتید.

7. قبل از خرید رفتن لیستى از اقلام بنویسید و مقید باشید که فقط همان‌ها را بخرید. اینطورى خرید درست ترى می‌کنید و کمتر هم خوراکى‌ها اصراف می‌شود.

8. براى مهمانى دادن، بجاى رستوران رفتن، دوستانتان را دعوت کنید خانه. نه تنها بودجه کمترى مصرف خواهد شد، بلکه در محیط دوستانه خانه بیشتر به همه خوش خواهد گذشت.

9. لباس‌هایتان را تعمیر کنید: به خاطر یه دکمه افتاده یا شکسته، لباس را دور نیندازید. خیلى وقت‌ها همان سوراخ شده‌ها هم به درد بعضى کارهاى دستی مثل باغبانى می‌خورند.

10. براى خوش گذشتن به بچه‌ها نیاز نیست همه جیبتان را خالى کنید: وقت گذارى براى پارک بردنشان و بازیهاى خلاقانه کردن والدین با بچه‌ها خیلى خرجى ندارد، تازه به بچه‌ها هم بیشتر خوش میگذرد تا رفتن رستوران و …

۱۱. از وبسایت‌هایى مثل دیوار و شیپور استفاده کنید: انبارتان را خالى کنید و دست به فروش اجناس دست دومتان بزنید تا با پولش بتوانید کارهاى بهترى انجام بدهید.

12. آب و میوه بیشتری بخورید: میوه کمکمتام میکند تا سالم تر باشیم و گرفتار نسخه و دوا نشویم. آب بیشتر هم سیرتر نگهمان میدارد تا کمتر تنقلات بخریم و سالم تر هم بمانیم.

13. اول هفته یک ساعت وقت بذارید و غذاهاى ساده و سلامت براى طول هفته براى خودتان درست کنید که موقع کار مجبور نشوید فست فود بخورید.

14. بخاطر خدا سیگار رو کنار بذارین: اگر سیگار نمیکشید، بطور متوسط ماهیانه بین 115 هزار تا 500 هزار تومان صرفه جویى میکنید.

15. از تخفیف و آفرهاى عمده فروشى‌ها استفاده کنید: بعضى غذاها را می‌شود بیشتر درست کرد و در فریزر گذاشت براى مواقع بن بست که ضربتى غذا میخواهید و بیشتر خریدن ارزانتر تمام می‌شود.

۱۶. لامپ اضافه خاموش: میانگین مصرف برق خانگى ایرانیان 3 برابر میانگین جهانی است، این رقم تقریبا معادل 1 میلیون تومان در سال براى هر خانواده است. روشنایى مناسب در شب به خواب شما کمک میکنه و در طول روز نور آفتاب به ساخت ویتامین دی کمک میکند.

۱۷. از سیستم‌هاى قابل برنامه ریزى براى مصرف انرژى استفاده کنید: مثل ترموستات‌هاى زماندار که در نبود شما مصرف برق را کمتر میکنند. همینطور با 6 میلیون تومان میتوانید صفحات خورشیدى تولید برق تهیه کنید تا از قبض برق راحت شوید.

۱۸. وسایل خانگى مطمئن، با ضمانت و کیفیت و عمر بالا تهیه کنید: ماشین لباسشویى و ظرفشویى خوب، در طى 15 سال عمر خود مطمئنا بیشتر از قیمت خود در مصرف انرژى برایتان صرفه جویى می‌کنند.

۱۹. فیلتر هواى ماشینتان را تمیز و یا عوض کنید: یک فیلتر هواى تمیز مصرف بنزین شما را تا 7٪‏ کاهش میدهد.

20. به جاى اسکناس کارت بانکى خود را حمل کنید: بر اساس تحقیقات روانشناسانه، احتمال خرج کردن از پول نقد بیشتر از کارت کشیدن است. پس براى جلوگیرى از خرج‌هاى احساسى کمتر پول نقد همراه خود داشته باشید. اپلیکیشن آنالیزا نیز از طریق پیامک‌هاى بانکی شما گزارش مالى جذابی به شما ارائه میدهد.

با آنالیزا همراه شوید، امور مالیتان را به دست بگیرید و طعم آزادی مالی را بچشید.

 برای اطلاعات بیشتر از این سامانه به وبسایت آنالیزا مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آنالیزا

اپلیکیشن آنالیزا، با استفاده از پیامک های بانکی، ورود و خروج سرمایه به حساب های بانکی را گزارش می دهد و روی یک صفحه به شکل ساده آنالیز امور مالی را نشان می دهد. با آنالیزا به راحتی میتوان هزینه و سرمایه زندگی را فهمید و تصویر کلی امور مالی را بصورت گزارش های هوشمند دید. آنالیزا محصولی از گروه نرم افزاری نشان است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | علم و آموزش