اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960421254357317

حضور استارتاپ آنالیزا در بخش الکام استارز نمایشگاه الکامپ تهران

کد: 13960421254357317

https://goo.gl/D2nKZz

، تهران , (اخبار رسمی): تیم استارتاپی آنالیزا امسال در نمایشگاه الکام استارز 2017 در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران حاضر خواهد بود و به ارائه دستاوردهای خود در حوزه فین‌تک خواهد پرداخت.

نمایشگاه الکام استارز

تیم آنالیزا همچنین با شروع فعالیت خود هزار عدد حساب کاربری طلایی به ارزش هر کدام ده هزار تومان نیز به هزار کاربر اولی که حساب کاربری خود را فعال کرده اند هدیه می دهد.

به گزارش آنالیزا، ، اپلیکیشن اندرویدی آنالیزا در حال حاضر در مرحله بتا (آزمایشی) خود به سر می‌برد و هم اکنون در حال گرفتن بازخورد از کاربران خود است. این اپلیکیشن که به تازگی در کافه بازار نیز قرار گرفته، امکان مدیریت به دغدغه و آسان حساب‌های بانکی کاربران را فراهم می‌کند. (خبر رونمایی اولیه)

کرمی، مدیر و هم موسس آنالیزا گفت: «تیم استارتاپی آنالیزا منتظر دیدار علا‌قمندان در نمایشگاه الکام استارز 2017 در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران است. آنالیزا نیز در همین راستا غرفه ای خواهد داشت تا بیشتر و بهتر با مخاطبین خود در ارتباط باشد. الکام استارز بزرگترین گردهمایی فعالان کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که همزمان با نمایشگاه الکامپ 96 از تاریخ 30 تیر الی 2 مرداد برگزار خواهد شد.»

همچنسن تیم آنالیزا با شروع فعالیت خود، هزار عدد حساب کاربری طلایی به ارزش ده هزار تومان نیز به هزار کاربر اولی که حساب کاربری خود را فعال کرده‌اند هدیه می‌دهد که علاقه‌مندان پس از دانلود رایگان و فعال‌سازی حساب، این بسته طلایی را دریافت خواهند کرد. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت آنالیزا به آدرس www.analyza.ir مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آنالیزا

اپلیکیشن آنالیزا، با استفاده از پیامک های بانکی، ورود و خروج سرمایه به حساب های بانکی را گزارش می دهد و روی یک صفحه به شکل ساده آنالیز امور مالی را نشان می دهد. با آنالیزا به راحتی میتوان هزینه و سرمایه زندگی را فهمید و تصویر کلی امور مالی را بصورت گزارش های هوشمند دید. آنالیزا محصولی از گروه نرم افزاری نشان است .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]