اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960323251767279

معرفی باندینگ نسل هشتم GC

باندینگ در دندانپزشکی

کد: 13960323251767279

https://goo.gl/3ZKwuR

، تهران , (اخبار رسمی): ترمیم کامپوزیتی به معنی استفاده از یک ماده همرنگ دندان برای ترمیم دندان‌های پوسیده، شکسته یا سیاه شده است. باندینگ یکی از مراحل مهم در ترمیم کامپوزیتی است که در آن از باند برای اتصال کامپوزیت به دندان استفاده می گردد و تاثیر بسزایی در ماندگاری ترمیم کامپوزیتی در طولانی مدت خواهد داشت.

شرکت دیبا طب پارس نماینده انحصاری فروش محصولات GC در ایران

Gpremio Bond،به منظور باند مستقیم کامپوزیت لایت کیور و کامپومرها به دندان،به عنوان پرایمر ترمیم پرسلن استفاده میشود وقابلیت استفاده همزمان سه سیستم اچینگ رادارد: Self-Etch،Selective-Etch،Total-Etch

به گزارش روابط عمومی شرکت دیبا طب پارس، در اغلب موارد از کامپوزیت برای اهداف زیبایی و بهبود مشکل ظاهری دندان‌های شکسته یا سیاه شده استفاده می‌شود اما از این عمل برای از بین بردن فاصله بین دندان‌ها ، تغییر رنگ یا بهبود شکل آنها به گونه‌ای که بلندتر به نظر برسند و همچنین گاهی اوقات نیز از کامپوزیت به عنوان جایگزینی برای پُر کردن دندان استفاده می گردد.

در ترمیم های دندانپزشکی برای قرار دادن کامپوزیت بر روی دندان از ماده ای به نام باندینگ استفاده می شود که عامل باند شدن کامپوزیت به بافت دندان می باشد. GC Gpremio Bond، باندینگ لایت کیور نسل هشتم است که  به منظور باند مستقیم کامپوزیت لایت کیور و کامپومرها به دندان، به عنوان پرایمر ترمیم پرسلن مورد استفاده قرار میگیرد که قابلیت استفاده همزمان سه سیستم اچینگ را دارد:

  • Self-Etch
  • Selective-Etch
  • Total-Etch

همچنین برای باندینگ کور بیلدآپ های دوال کیور به سطح دندان (Dual cure core build up)، اصلاح ترمیم های زیرکونیایی یا متال بیس، ترمیم ترک ها و لب پریدگی های رستوریشن های پرسلنی و کامپوزیتی و درمان حساسیت دندان در قسمتی که تحلیل لثه داشته ایم مورد استفاده قرار می گیرد.

این باندینگ از استحکام باند بسیار بالا به مینا و عاج برخوردار بوده و دارای 3 مونومر کاربردی است:

  • ۴MET: چسبندگی مناسب به مینا و عاج
  • MDP: چسبندگی عالی به مینا و عاج، زیرکونیا، آلومینا و فلزات غیرقیمتی (Non-precious)
  • MDTP: باند مناسب به فلزات گرانبها

همچنین در ترکیب با Ceramic Primer II چسبندگی ماندگار به انواع گلس سرامیک حتی بعد از ترموسایکلینگ ایجاد میکند و دارای ضخامت بسیار پایین (film thickness) حدود ۳میکرومتر است. با وجود بسیار روان بودن این ماده ، حجم بالای فیلر و آغازگرهای نوری (photo initiator) به ایجاد یک لایه باند بسیار محکم کمک می‌کند.

HEMA-free بودن این باندینگ موجب جلوگیری از واکنش آلرژیک و ماندگاری بیشتر در محیط دهان بدلیل عدم جذب آب شده و از لایه باندینگ در مقابل تغییر رنگ طی گذر زمان حفاظت  می‌کند . همچنین  به دلیل نفوذ و wettability بالا، موجب می شود باندینگ بطور کامل درون توبول های عاجی نفوذ نموده و مانع حساسیت پس از کار گردد.

کنترل نواحی کیور شده و نشده بدلیل تفاوت رنگ قبل از کیور که به رنگ زرد بوده و بعد از کیور که تقریبا بی رنگ میشود بسیار ساده است و بدلیل کاور سیلیکونی منحصربفردی که دارد باندینگ تا آخرین قطره آن قابل استفاده بوده یعنی تا حدود ۳۰۰ قطره در هر بطری مورد استفاده قرار می گیرد. در آزمایشات انجام شده این باندینگ بیشترین میزان استحکام باند را به مینا و عاج در سیستم سلف اچ دارد.

شرکت دیبا طب پارس با دارا بودن نمایندگی انحصاری فروش محصولات GC در ایران امکان دسترسی به این باندینگ منحصر به فرد را برای دندانپزشکان محترم فراهم کرده و با استفاده از درج هولوگرام خود روی محصول، کیفیت و  اصل بودن کالا را تضمین می‌کند. 

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این محصولات می‌توانند از سایت شرکت دیباطب http://dibateb.com به آدرس بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دیبا طب پارس

دیباطب با باور بر اهمیت و ارزش ارائه کالای با کیفیت، این بازوی توانا را نه تنها به عنوان هدف سازمان بلکه به عنوان مهمترین عامل موفقیت خود تلقی نموده است و با افزایش تمرکز بر این امر موثر، تمام تلاش خود را در جهت رشد و کارایی این سرمایه جاوید به کار می گیرد. ما مدعی هستیم که محصولات دیباطب همواره دوستدار محیط زیست هستند که نشان دهنده توجه ما به نسل آینده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی