اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960420254217279

بهداشت دهان و دندان در کودکان

حضور شرکت دیباطب پارس در شانزدهمین کنگره انجمن دندانپزشکی کودکان ایران

کد: 13960420254217279

https://goo.gl/9e4CfU

، تهران , (اخبار رسمی): کنگره شانزدهم انجمن دندانپزشکی کودکان ایران با رویکرد “موفقیت و شکست در دندانپزشکی کودکان” از ۲۰ تا ۲۳ تیر ماه سال ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد و در این کنگره، شرکت دیباطب پارس با عرضه خمیردندان موضعی کودکان با نام MI Paste حضور خواهد داشت.

شرکت دیبا طب پارس نمایندگی انحصاری فروش محصولات GC در ایران

شرکت دیبا طب پارس مفتخر است ضمن اعلام برگزاری شانزدهمین کنگره انجمن دندانپزشکی اطفال ایران، حضور خود را در این کنگره تخصصی به اطلاع عموم برساند.

 به گزارش شرکت دیبا طب پارس، بخشی عمده در بهداشت کودکان، بهداشت دهان و دندان است. بسیاری از والدین به دلیل اینکه گمان می‌کنند دندان‌های کودکشان شیری است، به آن توجه کمتری  می‌کنند درحالیکه این دندانهاست که به تغذیه درست، صحبت کردن، لهجه و نوع بیان کودک کمک می‌کند و از همه جالبتر این که فضا را برای دندان‌های دائمی آماده نگه می‌دارد. بسیاری از والدین به دندان های شیری کودکشان اهمیت نمی‌دهند و گمان می‌کنند چون این دندان‌ها موقتی است و پس از آنها دندان های دایمی رشد می کند بنابراین نبودن این دندان ها و یا پوسیدگی زود هنگام آنها اهمیتی ندارد و خیلی راحت اقدام به کشیدن دندان پوسیده ی شیری می کنند.

در حالی که دندان های شیری اطفال در دهان علاوه بر کمک به تغذیه، تکلم صحیح و حفظ زیبایی ظاهری کودک ، وظیفه ی نگهداری فضای لازم برای رشد ضد پوسیدگی مناسب دندان های دائمی را دارند و در صورت نبودن این دندان ها و یا کشیدن آنها فضای لازم جهت رشد دندان های دایمی از دست می رود و نظم و ترتیب و شکل دندان های دایمی تحت تاثیر قرار می گیرد.

دندانهای شیری تقریبا از 4 تا 18 ماهگی میرویند و معمولا تا 2 تا 3 سالگی سری بیست تایی آنها تکمیل می شود. از روزی که اولین دندان کودک میروید، وظیفه والدین جهت حفاظت از دندانها در مقابل پوسیدگی آغاز می شود.

وارنیش دندان کودکان یک روش موثر برای کاهش احتمال ایجاد پوسیدگی در دندان‌های کودکان است که این روش به همراه مسواک زدن منظم با خمیرضد پوسیدگی حاوی فلوراید (MI Paste) برای کودکان بالای 6 سال توصیه می گردد.

استفاده از وارنیش می‌تواند برای دندان‌های شیری و همچنین دائمی مفید باشد.به این ترتیب تمام کودکان یا بزرگسالانی که در معرض ریسک پوسیدگی دندان قرار دارند، بهتر است از روش‌های درمان با وارنیش  برای رفع مشکل خود استفاده کنند.

شرکت دیبا طب پارس با دارا بودن نمایندگی انحصاری فروش محصولات GC در ایران امکان دسترسی به انواع محصولات وارنیش ، خمیرهای ضد پوسیدگی  و بهداشت دندان کودکان را برای هموطنان و دندانپزشکان محترم فراهم نموده و با استفاده از درج هولوگرام خود روی محصول ، کیفیت و  اصل بودن کالا را تضمین می‌کند.

 

انجمن دندان پزشکی کودکان ایران هر ساله با برگزاری کنگره های متعدد، بستری را برای آشنایی و ارتقاء سطوح مختلف دندانپزشکی برای عموم و دندانپزشکان فراهم نموده است.

شرکت دیبا طب پارس مفتخر است ضمن اعلام برگزاری شانزدهمین کنگره انجمن دندانپزشکی اطفال ایران، حضور خود را در این کنگره تخصصی به اطلاع عموم  برساند.

 

پیام رئیس کنگره شانزدهم

به نام خداوند مهربان

با عرض سلام خدمت اساتید گرامی ، متخصصین محترم دندانپزشکی کودکان و همکاران عزیز

خوشحال هستیم به اطلاع برسانیم که کنگره شانزدهم انجمن دندانپزشکی کودکان ایران با رویکرد “موفقیت و شکست در دندانپزشکی  کودکان”

از ۲۰ تا ۲۳ تیر ماه سال ۱۳۹۶ برگزار خواهد شد.

امیدواریم موضوع انتخاب شده جهت کنگره شانزدهم بتواند تنوع در برنامه های علمی همراه با ارائه تجربیات کلینیکی اساتید را به همراه داشته باشد ، لذا از کلیه اساتید و همکاران در سرتاسر کشوردعوت میکنیم تا از طریق ارسال مقالات ارزشمند خویش به دبیرخانه کنگره بر غنای آن افزوده و شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر این کنگره باشیم.

با تشکر

دکتر ژاله محمودیان

رئیس کنگره شانزدهم

 

اطلاعات کنگره

عنوان : شانزدهمین کنگره انجمن دندانپزشکی کودکان ایران

محور کنگره: موفقیت و شکست در درمان دندان‌پزشکی کودکان

زمان: ۲۱ تا ۲۳ تیر۹۶ (پیش‌کنگره: سه‌شنبه ۲۰ تیر۹۶)

مکان: هتل المپیک تهران

رییس کنگره: دکتر ژاله محمودیان

دبیر کنگره: دکتر مهدی شهرابی

دبیر علمی کنگره: دکتر بهمن سراج

امتیاز بازآموزی: ۲۰ امتیاز

سایت کنگره iapd2017.ir

دبیرخانه: انتهای خیابان کارگر شمالی، قبل از بزرگراه حکیم، دانشکده دندان‌پزشکی تهران، گروه دندانپزشکی کودکان

تلفن: ۰۲۱۸۸۲۴۶۰۹۳ 

 

اطلاعات تماس دیباطب:

علاقه‌مندان جهت اطلاعات کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات شرکت دیباطب پارس می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس مراجعه و یا با تلفن این شرکت به شماره‌ی 02166566007 تماس حاصل کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دیبا طب پارس

دیباطب با باور بر اهمیت و ارزش ارائه کالای با کیفیت، این بازوی توانا را نه تنها به عنوان هدف سازمان بلکه به عنوان مهمترین عامل موفقیت خود تلقی نموده است و با افزایش تمرکز بر این امر موثر، تمام تلاش خود را در جهت رشد و کارایی این سرمایه جاوید به کار می گیرد. ما مدعی هستیم که محصولات دیباطب همواره دوستدار محیط زیست هستند که نشان دهنده توجه ما به نسل آینده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]