اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960516256747279

با حضور احسان حماده

دوره آموزشی محصولات لابراتواری کمپانی GC برگزار می‌شود

کد: 13960516256747279

https://goo.gl/jdV1NV

، تهران , (اخبار رسمی): دوره آموزشی جدیدترین محصولات لابراتواری کمپانی GC در شهرهای تهران، شیراز و اهواز توسط شرکت دیباطب پارس و با حضور احسان حماده ،سرامیست و ادوایزر رسمی این کمپانی برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی محصولات لابراتواری کمپانی GC در ایران
شرکت دیباطب پارس نماینده انحصاری فروش محصولات GC در ایران

امروز شرکت GC بیش از 600 نوع محصول متفاوت را در 100 کشور دنیا به فروش می‌رساند که حاکی از محبوبیت این نشان تجاری در دنیاست.

 به گزارش روابط عمومی شرکت دیبا طب پارس کمپانی GC که امروز به عنوان یکی از بزرگترین و موفقترین تولیدکنندگان مواد و تجهیزات دندانپزشکی در سراسر جهان شناخته می‌شود برای نخستین بار سال 1921 در یک آزمایشگاه کوچک با همکاری سه شیمی‌دان ژاپنی در توکیو با تولید Standard Cement به عنوان نخستین محصول شروع به فعالیت کرد و بازار این نشان تجاری به واسطه ارتقا کیفی محصولات و خدمات، تا امروز همواره در حال گسترش بوده است.

امروز شرکت GC بیش از 600 نوع محصول متفاوت را در 100 کشور دنیا به فروش می‌رساند که حاکی  از محبوبیت این نشان تجاری در دنیاست. گسترش و بومی‌سازی بازار محصولات  GC از طریق احداث خط تولید و مراکز توزیع در اروپا، آمریکا و آسیا و اخذ گواهی‌نامه ISO 13485 برای یکایک مراکز جی سی در سرار جهان طی این سالها را می‌توان از مهمترین دستاوردهای GC برشمرد.

این شرکت به منظور آشنایی مخاطبانش با محصولات جدید و نحوه کار با آنها هرساله چندین مرتبه دوره‌های آموزشی و تخصصی مربوطه را توسط نمایندگان انحصاری خود در سرارسر دنیا برگزار می‌کند.

دوره‌های آموزشی جدیدترین محصولات لابراتواری GC توسط شرکت دیباطب پارس و با حضور استاد احسان حماده، سرامیست و ادوایزر علمی تخصصی GC در شهرهای شیراز و اهواز با استقبال گسترده روبرو شد و هم اکنون در تهران در حال برگزاری است.

 موضوعات مورد بررسی در این دوره عبارتند از:

  • تکنیک‌های پودرگذاری با پودرهای متال سرامیک و زیرکونیا GC و مهارت کاربرد کیت رنگ‌آمیزی سه بعدی IQ Lustre Paste
  • آموزش کامل مراحل پرس با اینگات های( GC inital Lisi Press) تکنیک های پودر گذاری با پودرهای اینیشیال لیتیوم دی سیلیکات GC

و محصولاتی نظیر

  • GC initial lisi
  • GC inital Lisi Press
  • GC Metal Ceramics
  • GC initial IQ Lustre Paste

برای دریافت هر گونه اطلاعات علمی ازمحصولات و برنامه‌های آموزشی شرکت دیباطب پارس می‌توانید با شماره 02166566007 و یا کانال تلگرام GCLab@ تماس حاصل فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دیبا طب پارس

دیباطب با باور بر اهمیت و ارزش ارائه کالای با کیفیت، این بازوی توانا را نه تنها به عنوان هدف سازمان بلکه به عنوان مهمترین عامل موفقیت خود تلقی نموده است و با افزایش تمرکز بر این امر موثر، تمام تلاش خود را در جهت رشد و کارایی این سرمایه جاوید به کار می گیرد. ما مدعی هستیم که محصولات دیباطب همواره دوستدار محیط زیست هستند که نشان دهنده توجه ما به نسل آینده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش