اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960330252557279

خمیر موضعی GC Tooth Mousse و بهداشت دهان و دندان

کد: 13960330252557279

https://goo.gl/3UxTUr

، تهران , (اخبار رسمی): پوسیدگی دندان فرآیندی است که باعث نرم شدن بافت سخت دندان (مینا و عاج) می‌شود. باکتری‌های دهانی با استفاده از مواد غذایی شکردار، اسید تولید کرده و سبب حل شدن بافت دندان و پوسیدگی می‌شوند. خمیر موضعی Tooth Mousse سبب مقاوم شدن دندان‌ها و پیشگیری از پوسیدگی خواهد شد.

خمیر موضعی GC Tooth Mousse و بهداشت دهان و دندان

GC Tooth Mousse خمیری موضعی برای دندان است که از کازئین شیر گرفته شده و حاوی کلسیم و فسفات معدنی است که تاثیر بسزایی در پیشگیری از پوسیدگی دندان دارد .

 به گزارش روابط عمومی‌شرکت دیبا طب پارس، بسیاری از مردم  در مورد روش‌های بهداشتی دهان اطلاع کافی ندارند و تنها از مسواک و نخ دندان استفاده می‌کنند، در حالیکه گاهی همین دو مورد را نیز به طرز صحیح انجام نمیدهند.

پوسیدگی دندان به تخریب نسوج سفت و سخت دندان گفته می‌شود که در نتیجه ایجاد محیط اسیدی توسط میکروب‌ها در حفره دهان اتفاق می‌افتد و اگر پوسیدگی دندان پیشرفته باشد، باعث دردهای شدید می‌شود.

برای جلوگیری از این امر می‌توان از دهان شویه‌ها که خاصیت ضد پوسیدگی دارند، وارنیش‌ها، فلوراید، و یا واتر ژل‌ها استفاده کرد.

 GC Tooth Mousse خمیری موضعی برای دندان است که از کازئین شیر گرفته  شده، حاوی کلسیم و  فسفات معدنی است که تاثیر به‌سزایی در پیشگیری از پوسیدگی دندان دارد و برای سالهای متوالی  به عنوان محصول برگزیده پیشگیری در سایت Dental Advisor مورد توجه قرار گرفته است.

 این خمیر موضعی در کودکان بالای ۲ سال، زنان باردار (جهت کاهش اسیدیته بزاق ناشی از ویار و تهوع)، بیماران دارای پوسیدگی بالا و بهداشت ضعیف دهانی، بیماران تحت رادیوتراپی و شیمی درمانی، بیماران دارای دنچر و پلاک پارسیل، جهت تحریک ترشح بزاق، کاهش پوسیدگی و التهاب لثه قابل استفاده  است.

 

Tooth Mousse همچنین در مواردی نظیر زیر مورد استفاده قرار می‌گیرد:

  • برطرف کردن لکه‌های سفید ناشی از فلوروزیس خفیف
  • تنظیم اسیدیته بزاق دهان و حفاظت از دندان‌ها در محیط اسیدی دهان (به علت مصرف غذا یا تهوع)
  • برطرف کردن خشکی دهان در مبتلایان به Xerostomia(خشکی دهان به دلیل کاهش یا عدم جریان بزاق)، مبتلایان به اختلال غدد بزاقی و سنـدرم شوگرن
  • از بین بردن حساسیت دندان‌ها قبل و بعد از بلیچینگ و بعد از درمان‌های ریشه و جرمگیری
  • جلوگیری از سایش دندان‌ها، پوسیدگی‌های سطح ریشه و پوسیدگی‌های طوق دندان، به ویژه در بیماران مسن
  • حین یا بعد از درمان ارتودنسی، جهت جلوگیری از پوسیدگی‌های ثانویه، به ویژه متوقف کردن پوسیدگی‌های White spot ( لکه‌های سفید رنگ روی دندان)
  • در بیماران دارای دنچر و پلاک پارسیل، جهت تحریک ترشح بزاق، کاهش پوسیدگی و التهاب لثه ای و برطرف کردن خشکی دهان

 

این خمیر موضعی دارای pH=7.8 و  پنج طعم دلپذیر است، بدون مواد قندی (Lactose-Free) بوده و جذب فلوراید را توسط مینا بهبود می‌بخشد.

 

نحوه مصرف GC Tooth Mousse :

 2 تا 3 بار در هفته به اندازه یک نخود روی دندانها مالیده می شود وتانیم ساعت بعد نباید چیزی خورده شود.نیازی به شستشوی دهان بعد از آن نیست و خوردن آن برای کودک بی ضرر می باشد.

شرکت دیبا طب پارس با دارا بودن نمایندگی انحصاری فروش محصولات GC در ایران امکان دسترسی به GC Tooth Mousse  را برای دندانپزشکان و بیماران فراهم کرده و با استفاده از درج هولوگرام خود روی محصول، کیفیت و  اصل بودن کالا را تضمین می‌کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دیبا طب پارس

دیباطب با باور بر اهمیت و ارزش ارائه کالای با کیفیت، این بازوی توانا را نه تنها به عنوان هدف سازمان بلکه به عنوان مهمترین عامل موفقیت خود تلقی نموده است و با افزایش تمرکز بر این امر موثر، تمام تلاش خود را در جهت رشد و کارایی این سرمایه جاوید به کار می گیرد. ما مدعی هستیم که محصولات دیباطب همواره دوستدار محیط زیست هستند که نشان دهنده توجه ما به نسل آینده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی