اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960331252627293

چگونه می توان بازگشت سرمایه بزرگ از طرح اینفلوئنسر مارکتینگ خود دریافت کرد؟

کد: 13960331252627293

https://goo.gl/GgwNjW

، تهران , (اخبار رسمی): افرادی که سالها بدون داشتن دانش در رسانه های اجتماعی تبلیغ کرده‌اند فکر می کنند که اینفلوئنسر مارکتینگ نتایج مطلوبی ندارد و چون شناخت درستی از اینفلوئنسر مارکتینگ ندارند بنابراین در رابطه با آن ریسک نمی‌کنند.

چگونه می توان یک ROI بزرگ در طرح اینفلوئنسر مارکتینگ خود دریافت کرد؟

تحقیقات زیادی انجام شده است تا نشان دهد اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از بهترین ROI‌ها (بازگشت سرمایه) را در هر طرح بازاریابی را داراست. بر اساس مطالعه انجام شده توسط SocialChorus، اینفلوئنسر مارکتینگ می‌تواند تا ۱۶ برابر رسانه‌های اختصاص داده شده یا رسانه‌هایی که بابت آنها هزینه پرداخت شده را جذب کند. آژانس بازاریابی Influencer Tomoson همچنین به این نتیجه رسید  که در اینفلوئنسر مارکتینگ به ازای هریک دلار سرمایه ۵۰/۶  دلار درآمد بدست می‌آید.۱۳ درصد درآمد حاصل از اینفلوئنسر مارکتینگ  که معادل ۲۰ دلار یا بیشتر است در ازای هر یک دلار همان یک دلار می‌باشد. در اینفلوئنسرمارکتینگ هزینه‌های لازم برای تبلیغات و تولیدROI  بسیار بالاست.

 

در حالی که رسانه‌های اجتماعی توانایی ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی موفق را ایجاد کرده‌اند، بسیاری از کسب و کارها هیچ ایده‌ای برای چگونگی ایجاد کمپین‌های اینفلوئنسر مارکتینگ ROI و موارد مربوط به آن‌ها را ندارند. برای این منظور، چهار رکن اساسی برای راه اندازی بهترین کمپین‌ها را دنبال کنید:

 

یافتن اینفلوئنسرهای درست:

این مورد چندان اغراق آمیز نیست. اول و مهم تر ازهمه با دقت مخاطبان خود را انتخاب کنید. سپس اینفلوئنسرهایی که بر مخاطبان شما تاثیر می‌گذارند را پیدا کنید. درحالت عادی آنها اینفلوئنسرهایی هستند که میتوانند به کیلیک کردن طرفدارانشان سرعت بخشند. آنها شغل‌های زیادی را در صفحه خود ایجاد میکنند که بهROI  شما برخواهد گشت.

یکی از بزرگترین اشتباهات تجاری در اینفلوئنسرهای استخدام شده این است که همیشه به سمت محصولی می‌روند که میلیون‌ها دنبال کننده دارد. مشکل بزرگ این است که، مخاطبان زیادی برای این محصول‌ها وجود دارد و برای داشتن یک ROI خوب هزینه زیادی می‌شود. هدف برای رسیدن به سطح متوسط فقط با یک اینفلوئنسر ممکن است که بیشتر برای مخاطبان شما مناسب است و مخاطبان را هدف قرار می‌دهد و آن‌هارا به کلیک کردن دعوت میکند.

 

از معیار‌های خود استفاده کنید:

این ایده که بازاریابی رسانه‌های اجتماعی نمی توانند حساب شده باشند  بسیار قدیمی است. ابزارهای زیادی وجود دارد که بتواند تاثیر ROI در اینفلوئنسر مارکتینگ شما را اندازه گیری کند و هر روز تعداد بیشتری از آنها منتشر می‌شود.

اول از همه، با اصول اولیه مانند پیگیری فیس بوک و توییتر خود شروع کنید. بهتر است با معیار‌هایی مانند زمان تاریخ و مکان شروع کنید.

سپس، مطمئن شوید که کمپین شما نظارت می‌شود. هشتگ‌ها و کدهای تبلیغاتی به شما امکان نظارت بر فروش و میزان کلیک را می‌دهد، و آن‌هارا بسیار گران در محاسبه ROI میکند. همچنین راه‌های جایگزین دیگری نیز وجود دارند، مانند شرکت بیلتی که لینک‌های خود را کوتاه کرده اند. آنها معیار خود را کوتاه کردن لینک‌هایشان قرار داده‌اند که به شما اجازه می‌دهد تا یک میزبان داده ای را مشاهده کنید و در غیر این صورت پیگیری کردن آنها بسیار دشوار خواهد بود.

در آخر، از این معیارها استفاده کنید تا مخاطبان خود را به طور جدی ترهدف خود قرار دهید. در پذیرش مخاطبانتان دقت لازم را داشته باشید. واکنش مخاطبانتان نشان خواهد داد که شرکت شما پیشرفت کرده است یا پسرفت.

 

بازی طولانی انجام دهید:

بازاریابی سنتی سریع نتیجه میدهد و می‌تواند فقط در یک زمان کوتاه دیده شود. اینفلوئنسر مارکتینگ یکنواخت است ولی در واقع یک بازی طولانی است. شما باید روابط صمیمی و مورد اعتماد را ایجاد کنید که برای این کار لازم به زمان است. تأثیر چیزی است که شما باید کسب کنید نه خریداری. توجه داشته باشید که سفارش محصول از طرف مخاطبانتان چه در گذشته و چه در آینده برای پیشرفت شما تاثیر به سزایی خواهد داشت. از تلاش کردن در تبلیغ خودتان دست برندارید.

 

پاداش دادن به اینفلوئنسرتان:

 پاداش دادن به اینفلوئنسرتان باید موجب معکوس شدن رفتاری شود که بین شما است. پول پاداش خوبیست، اما باید به جا و با احتیاط داده شود. پاداش اینفلوئنسر میتواند یک محصول، تخفیف در کارها، وحتی اگر کارش را خوب انجام داد شاید پرداخت کمیسیون نیز مناسب باشد. فراموش نکنید که شما در حال ایجاد یک رابطه دوست داشتنی بین خودتان و اینفلوئنسر هستید که در این رابطه مهم تر از همه جبران وقت،تلاش و وفاداری اینفلوئنسر میباشد.

علاوه بر این توصیه میکنم یک یا دو نماینده برای اینفلوئنسر‌های خود انتخاب کنید تا ارتباطتتان با آن‌ها صمیمی تر شود. با این کار اینفلوئنسر‌ها وجود یک خانواده گرم و صمیمی را احساس خواهند کرد و با عشق بیشتری به کار و خدماتشان ادامه میدهند.

در آخر به این نتیجه رسیدیم که امروزه هیچ مشکل قانونی برای کمپین اینفلوئنسر مارکتینگ شما وجود ندارد. با توجه به اطلاعاتی که هر روزه مشتریان دریافت میکنند، اعتماد، اعتبار و آگهی دادن بهترین راه برای معرفی محصول خود در خارج است. اگر در معرفی کمپین خود از این روش‌ها استفاده کنید صد در صد یک ROI باور نکردنی دریافت خواهید کرد.

منبع: برندها

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرتال تبلیغات

خدمات طراحی کمپین تبلیغاتی - تبلیغات خلاقانه - تبلیغات در اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی