اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960418253887293

بازاریابان بنگاه به بنگاه چطور می‌توانند به اینفلوئنسر مارکتنیگ برسند؟

کد: 13960418253887293

https://goo.gl/kMYeoU

، تهران , (اخبار رسمی): اینفلوئنسر مارکتنیگ یک موضوع داغ است، اما چه چیزی واقعا کاربردی است، چه چیزی نیست و تمایل آینده برای بازاریابان کدام است؟ این‌ها سوالاتی هستند که برای شروع به آن‌ها پاسخ می دهیم؛ اینفلوئنسر ۲٫۰% آینده اینفلوئنسر مارکتنیگ...

بازاریابان بنگاه به بنگاه چطور می‌توانند به اینفلوئنسر مارکتنیگ برسند؟

۳۱٪ از بازاریابان خرده‌فروشی در حال آزمایش اینفلوئنسر مارکتنیگ و ۴۸٪ در حال اجرای برنامه‌های جاری هستند و ۴۹٪ بازاریابان بنگاه به بنگاه در حال آزمایش و ۱۱٪ در حال اجرای برنامه‌های اینفلوئنسری بودند.

با تحلیلی از برایان سولیس از آلتیمتر (Altimeter) و مشارکت‌های پژوهشی بین ترکر (Traackr) و بنگاه بازاریابی من، تاپ رنک مارکتینگ (TopRank Marketing) از شرکت بازاریابان در شمال امریکا و اروپا در مورد نقش اینفلوئنسر، شامل رتبه‌بندی سطح بلوغ اینفلوئنسر مارکتنیگ آن‌ها پرسش شد.

۳۱٪ از بازاریابان خرده‌فروشی (B2C) گزارش دادند که در حال آزمایش اینفلوئنسر مارکتنیگ و ۴۸٪ در حال اجرای برنامه‌های جاری هستند و این در تقابل با بازاریابان بنگاه به بنگاه است که در آن تعداد بیش‌تری (۴۹٪) هنوز در حال آزمایش و تنها ۱۱٪ در حال اجرای برنامه‌های اینفلوئنسری بودند.

این به این معناست که بازاریابان بنگاه به بنگاه از قافله عقب مانده‌اند؟

در بازاریابی بنگاه به بنگاه، نقش محتوا در طول سفر مشتری روشن و واضح است. خریداران کسب و کارهای خودگردان، حتی قبل از تماس فروش، خودشان را به سمت اکثر سفرهای فروش می‌کشند.

آنها چطور این کار را انجام می‌دهند؟

در حالی که محتوا به دنبال جلب توجه، تعامل و تغییر مشتری است،خریداران نسبت به پیام برندها و تبلیغات بی‌حس‌‌ شده‌اند و با نرخ بالایی به سمت نصب نرم‌افزارهای مسدودکردن تبلیغات رفته‌اند. اطلاعات اضافی و بی‌اعتمادی بازاریابی فشار باعث شده‌ است که خریداران بیش‌تر از همیشه بر گروه‌های هم‌سالان، متخصصان و تاثیرگذاران صنعت متکی باشند.

هنگامی که برندهای بنگاه به بنگاه در تولید محتوا با صداهای خارجی معتبر که شبکه‌های فعال دارند هم‌کاری می‌کنند، این اطلاعات با ارتباط، اعتبار و رسایی بیش‌تر نتیجه می‌دهد.

مشاهده اینفلوئنسرها به عنوان تبلیغات

مردم چیزهای جدید را بر اساس این‌که چه چیزی می‌دانند متوجه می‌شوند و این تفاوتی در این‌که چه تعداد بازاریاب با اینفلوئنسرها کار می‌کنند ایجاد نمی‌کند. تبلیغات یک مدل آشناست و بازاریابانی که انتظار همکاری تاثیرگذاران برای تولید عملکرد مشابه با همان ثبات به عنوان یک کانال تبلیغاتی را دارند به ناچار ناامید خواهند شد.

تبدیل‌شدن به محصولی مشابه بقیه در کوتاه‌مدت، هم‌کاری‌های قطع‌شده

عمده‌ترین دلیل قطع ارتباط “یکی کردن” راه‌های دست‌یابی است که بازاریابان اینفلوئنسرها را به صورت تصادفی درگیر می‌کنند بدون هیچ تلاشی برای حفظ یک ارتباط یا درک چیزی که اینفلوئنسرها خارج از هم‌کاری می‌خواهند. برای استفاده کامل از یک رویکرد استراتژیک برای تولید محتوای اینفلوئنسر ، سه سناریو تعامل وجود دارد که بازاریابان باید در نظر بگیرند:

محتوای کوتاه تاثیرگذار

محتوا در فرم کوتاه برای هم‌کاری اینفلوئنسرها آسان‌تر است و به عنوان یک تحریک‌کننده اشتها برای اجتماع برند در جهت رشد قابل توجه هم‌کاری، عمل می‌کند. نقل قول‌ها، راهنمایی‌ها و نکات و امتداد پیام‌های نظرات اجتماعی هم‌چنین بهترین فرصت برای ایجاد روابط تاثیر گذار است و به حفظ تعامل مثبت در بین پروژه‌های بزرگ کمک می‌کند.

کمپین‌های اینفلوئنسرها

طرح‌ریزی استراتژیکی، پیاده‌سازی و کمپین‌های تولید محتوای اینفلوئنسر مرتبط، مشارکت اینفلوئنسرها و فرصت بیشتر ایجاد هم‌کاری قابل توجه نخبگان و رهبران فکری برای به اشتراک‌گذاری برند و اجتماع اینفلوئنسرها را فراهم می‌کند. کلید کمپین‌های تولید محتوای اینفلوئنسر این است که یک روایت هدایت و راهنمایی‌کننده برای رشد ارتباط وجود دارد که مسیر را برای ادامه و باز کردن تعامل اینفلوئنسرها فراهم می‌کند، نه یکی کردن یا پروژه مستقل با تنها اهداف کوتاه‌مدت.

جامعه اینفلوئنسر

یک گروه اختصاصی از اینفلوئنسرها به عنوان بخشی از یک برنامه با نام تجاری VIP برای حامیان و کارشناسان صنعت پلتفرمی را برای هم‌کاری از راه‌های مختلف فراهم می‌کند. یک توافق رسمی‌تر با اینفلوئنسرها به شناخت نزدیکی آن‌ها به ارزش‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده با برند به اندازه این‌که چه منافع مشترک و اهداف متقابل در جوامع آنها رایج است کمک می‌کند.

آینده اینفلوئنسر برای سازمان‌های کسب و کار چیست؟

۵۷٪ از بازاریابان در مطالعه ما می‌گویند اینفلوئنسر مارکتینگ در تمام فعالیت های بازاریابی در سه سال آینده یک‌پارچه خواهد شد در مقایسه تنها ۵٪ در حال حاضر ادعای کامل یک‌پارچه‌شدن دارند. هم‌چنین بیش‌تر بازاریابان بنگاه به بنگاه از آزمایش اینفلوئنسر مارکتینگ به سمت یک دستاورد استراژیک‌تر که تاکید بر روابط، اهداف مشترک و توانایی مدیریت و سنجش با تکنولوژی دارد تکامل پیدا کردند. در آینده آن‌ها هر چه بیش‌تر به سودمندی یک‌پارچه‌سازی در بین تمام عملکردهای بازاریابی پی خواهند ‌برد.

 

منبع: برندها

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرتال تبلیغات

خدمات طراحی کمپین تبلیغاتی - تبلیغات خلاقانه - تبلیغات در اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]