اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960420254227293

۴ نکته کلیدی درباره تکامل بعدی اینفلوئنسر مارکتینگ

کد: 13960420254227293

https://goo.gl/tG2H2K

، تهران , (اخبار رسمی): ما بازاریاب‌ها عاشق تعقیب اشیای براق هستیم. این بخش ثابتی برای آزمایش، بهینه‌سازی و بهبود است. هر تاکتیک جدید که امیدوارکننده به نظر می‌رسد توجه ما را جلب می‌کند.

۴ نکته کلیدی درباره تکامل بعدی اینفلوئنسر مارکتینگ

در هفته گذشته در “دنیای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی” لی آدن پیشنهاد کرد که ثابت کند چه مقدار اینفلوئنسر مارکتینگ جلب توجه کننده است و به طور بالقوه می‌تواند برای هر دلار سرمایه گذاری شده ۹٫۶۰ دلار بازگشت داشته باشد. کمپین‌هایی که شامل اینفلوئنسرها هستند نشان داده‌اند که تا ضریب ۱۰ افزایش نرخ تبدیل داشته‌اند و آن دسته از مشتریان که تبدیل به مشتریان دائم کمپین‌های اینفلوئنسر شدند تمایل دارند ۳۷%درصد افزایش در دوره به دست آورند.

واضح است که اینفلوئنسر مارکتینگ سزاوار شهرتی است که به دست می آورد اما اکثر بازاریابان فقط شروع به کار کرده‌اند. فعالیت‌های زیادی نیز وجود دارد اما چندان استراتژیک نیستند. یک تلاش متمرکز، استراتژیک و مستمر برای تشخیص کامل مصالح نیاز است.

اوایل امسال  Toprank Marketing “اینفلوئنسر ۲٫۰: آینده اینفلوئنسر مارکتینگ” را منتشر کرد. “لی” چهار نکته از گزارش را پیشنهاد می‌کند و هر کدام برای بازاریابانی است که به دنبال این هستند اینفلوئنسر مارکتینگ خود را به مرحله بعد ببرند.

 

اینفلوئنسر چیست؟ اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟

قبل از این‌که سراغ نکات کلیدی و بهترین تمرین‌ها برویم، مهم است که اصطلاحات را تعریف کنیم. لی اینفلوئنسر را به این صورت تعریف می‌کند:

اینفلوئنسر توانایی عمل تاثیرگذاری است. هواداران، دوستان و فالوئرها بی‌معنا هستند تا زمانی که …

این تعریف به تنهایی باید راهی را که شما به اینفلوئنسر مارکتینگ دست می‌یابید، تغییر دهد. این تعریف درباره این نیست که دنبال مشهورترین افراد باشیم بلکه درباره این است که بهترین شخصی که می‌تواند مخاطبان‌شان را به جنبش درآورد کدام است.

 

چهار نکته کلیدی اینفلوئنسر مارکتینگ (آنچه که باید با آنها انجام دهند)

نکته۱: بازاریابی اینفلوئنسر با کم‌بود بودجه روبروست

به طور متوسط، شرکت‌ها تنها ۱۰ درصد از بودجه بازاریابی خود را به اینفلوئنسر مارکتینگ تخصیص می‌دهند. نیمی از شرکت‌های تجزیه و تحلیل کم‌تر از 100هزار دلار در سال سرمایه‌گذاری می‌کنند، که این برش کوچک از کیک برای سطح سرمایه‌گذاری سازمان‌هاست. البته ۷۰% شرکت‌هایی که در حال حاضر یک بستر اینفلوئنسر مارکتینگ در برنامه دارند برای افزایش بودجه خودشان برنامه‌ریزی می‌کنند.

چه باید کرد؟ لی می گوید: برای برگرداندن سرمایه‌گذاری مهم است که فرصت ها را دریابیم. به این فکر کنید که چه بهایی دارد تا یک برنامه را اجرایی کنید، در برابر هزینه از دست‌دادن دسترسی به راس اینفلوئنسر‌ها، زمانی که رقابت اولین اولویت آنهاست.

 

نکته ۲: تجارت بنگاه به بنگاه پشت تجارت خرده‌فروشی است

۵۵ درصد از تجارت‌های خرده فروشی برنامه بازاریابی اینفلوئنسر یک‌پارچه و مداوم دارند. فقط ۱۵ درصد از تجارت‌های بنگاه به بنگاه می‌توانند این را بگویند. روی هم رفته ۴۹ درصد از شرکت‌های تجارت بنگاه به بنگاه می‌گویند که هنوز در فاز آزمایشی هستند.

چه کنیم؟ اینفلوئنسر مارکتینگ بنگاه به بنگاه متفاوت از تجارت خرده‌فروشی است. شروع با درگیرکردن متخصصان کمک می‌کند تا بازار را جست‌وجو، اینفلوئنسرها را شناسایی و یک برنامه متصل به بازگشت سرمایه‌گذاری طرح‌ریزی کنیم.

 

نکته ۳: مهم‌ترین اهداف اینفلوئنسر مارکتینگ

حمایت برند و آگاهی مهم‌ترین معیار ذهن پاسخ‌دهندگان بود با ۹۴% و ۹۲% به ترتیب در بالاترین اهداف بودند. ۸۸% عنوان کرده بودند رسیدن به مخاطبان جدید هم‌چنین یک هدف مهم است.

چه باید کرد؟ اهداف تجارت بازگشت سرمایه را در هنگام طراحی برنامه خود به خاطر داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که اهداف اینفلوئنسر و برند را تنظیم می‌کنید، هم‌چنین زمانی‌که با اینفلوئنسرها تنظیم هستید الهام‌بخشی مشارکت سازمانی آسان‌تر است.

 

نکته ۴: مناطقی که تحت تاثیر اینفلوئنسر مارکتینگ هستند

زمانی‌که می‌پرسیم کدام نواحی اینفلوئنسر مارکتینگ بیش‌ترین تغییر را برای بازاریابان داشته است، ۸۰% می‌گویند بازاریابی محتوا و ۷۵% می‌گویند بازاریابی رسانه‌های اجتماعی. این دو قطعا بزرگ‌ترین فرصت‌ها هستند؛ در حقیقت، لی می‌گوید شرکت‌هایی که از اینفلوئنسرها استفاده نمی‌کنند در این نواحی در زیان به سر می‌برند.

چه باید کرد: رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی محتوا پایه هستند. فراتر از آن، برنامه خود را به طور ماهرانه به وسیله یک‌پارچه‌کردن آن در سراسر سازمان ایجاد کنید. دنبال تاثیرگذاران داخلی در بازاریابی خود باشید، روابط عمومی، موفقیت مشتری، مدیریت جامع و واحدهای منابع انسانی و خارجی، به دنبال رهبران فکری مبتکر، مشتریان خود و خبرنگاران دور از برنامه خود باشید.

 

منبع: برندها

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرتال تبلیغات

خدمات طراحی کمپین تبلیغاتی - تبلیغات خلاقانه - تبلیغات در اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی