اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13960401252687293

چند مثال بیان شده برای نشان دادن قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ

کد: 13960401252687293

https://goo.gl/J8BM1m

، تهران , (اخبار رسمی): کسب و کارها در سراسر جهان، از کمک نفوذگران برای بازاریابی B2B خوداستفاده می کنند. اینفلوئنسر مارکتینگ ( بازاریابی تاثیر گذار) B2B یک راه ارزان و کارآمد برای ایجاد کمپین های موفق بازاریابی است که با استفاده از انواع کانال های بازاریابی بدون سرمایه گذاری در بسیاری از اوقات به آنها کمک می کند...

چند مثال بیان شده برای نشان دادن قدرت اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ ( بازاریابی تاثیر گذار) بر B2B یک روش کاملا ارزان و کارآمد برای بازاریابی موفق است.

کسب و کارها در سراسر جهان،  از کمک نفوذگران برای بازاریابی B2B خوداستفاده می کنند. اینفلوئنسر مارکتینگ ( بازاریابی تاثیر گذار) B2BB یک راه ارزان و کارآمد برای ایجاد کمپین های موفق بازاریابی است که با استفاده از انواع کانال های بازاریابی بدون سرمایه گذاری در بسیاری از اوقات به آنها کمک می کند. اما سوال واقعی این است که:

اینفلوئنسر مارکتینگ ( بازاریابی تاثیر گذار) چیست؟

اینفلوئنسر مارکتینگ ( بازاریابی تاثیر گذار) فرایندی از افراد یکپارچه است که درراهکار های بازاریابی شما تاثیر گذاشته و به منظور افزایش موارد زیر کار میکند:

  • تعداد بازدیدکنندگان از یک وب سایت
  • تعداد “لایک ها”، “اشتراک گذاری ها” و “دنبال کنندگان” در رسانه های اجتماعی
  • تعداد فروش ها ی یک طرح تجاری الکترونیکی
  • میزان ترافیک یک صفحه خاص از یک وب سایت

به عبارت ساده، اینفلوئنسر مارکتینگ ( بازاریابی تاثیر گذار) از هماهنگی فکر و صنعت بهره میبرد تا پیغام برند شما را از طرف شما به مخاطبانتان  برساند. در واقع در این شیوه با استفاده از شخصیت های مشهور مخاطبان را علاقه‌مند به گوش دادن به شما میکند.

 

چگونه به یک بازاریاب تاثیر گذار تبدیل بشویم؟
مزایای اینفلوئنسر مارکتینگ ( بازاریابی تاثیر گذار)

اینفلوئنسر مارکتینگ ( بازاریابی تاثیر گذار) مهم است، زیرا این یک راه برای فردی است که بتواند از طریق فرم های مختلف دیجیتالی به توده ها  نفوذ کند . اینفلوئنسر مارکتینگ ( بازاریابی تاثیر گذار)عبارت است از:

  • راهی برای ارتباط با مشتریانی که رسیدن به آنها دشوار است.
  • مانند دیگر بازاریابی ها گران قیمت نیست.
  • یک راه خوب برای تمرکز روی مخاطبین هدف.

چند مثال عالی از B2B اینفلوئنسر مارکتینگ ( بازاریابی تاثیر گذار)

از آنجایی که بهترین روش یادگیری، یادگیری از روی تجربه هاست، من ۱۰ نمونه از بازاریابی موفقیت آمیز B2B را از برخی از برندهای عظیم برای شما بررسی، درک و به طور بالقوه در راهکارهای بازاریابی خود قرار داده‌ام.

  • Synechron با Chatbots:

امسال Chatbotها از نقطه نظر بازاریابی حرف اول را زده‌اند. Chatbotها برخی از کارها را برای کاربران آسان تر کرده اند. از سفارش یک پیتزا تا رزرو پرواز و….

چه گونه اینفلوئنسر مارکتینگ ( بازاریابی تاثیر گذار) به طور مناسب مورداستفاده قرار میگیرد؟

یک مثال کامل از این مسأله Synechron است. این شرکت توانست خدمات مالی مختلفی را به منظور حل چالش های مختلفی که برخی از آنها شامل بانکداری، تجارت و مشکلات بیمه بود، به شرکت های تجاری خود متصل کند. این chatbotها می توانند به سیستم عامل های رسانه ای اجتماعی مانند فیس بوک، به لطف ابزار هایی مانند Chattopeople، متصل شوند. chatbotها به شما کمک می کنند تا قابلیت های تجاری خود را از طریق chatbotهای قدرتمند تقویت کنید که بتواند انواع وظایف را انجام دهد.

  • TopRank  با محتوای بازاریابی:

بازاریابی محتوا هنوز یک ابزار ارگانیک بسیار قدرتمندی است که میتواند به شما کمک کند تا میزان دسترسی شما افزایش یافته و کیفیت منافع شما بهبود یابد.

TopRank اینفلوئنسر مارکتینگ ( بازاریابی تاثیر گذار)B2B را به راهکار های بازاریابی محتوا  به منظور ترویج کنفرانس جهانی بازاریابی محتوا ۲۰۱۴ اضافه کرد. TopRank +40 از اینفلوئنسر ها خواسته است تا لیستی از توصیه هایی را که به بازاریابان محتوای مشتاق ارائه می دهند، گردآوری کنند. محتوای ارزشمند در قالب کتاب الکترونیکی، پست های وبلاگ و مصاحبه های Q و A که از طریق آن خوانندگان می‌توانند یاد بگیرند، ایجاد شد.

  • IBMبا مشارکت کارکنان:

کسی وجود ندارد که محصولات و خدمات شما را بهتر از افرادی بشناسد که برای خرید آن ها به شما هزینه پرداخت کرده اند . به کارمندان خود اجازه دهید که برخی از صحبت ها را در خصوص طرفداری از برند شما انجام دهند. یک شرکت B2B ، اینفلوئنسر کارمندی را در شما ایجاد نموده که به صورت IBM ارائه می شود. مدیر آژانس بین‌المللی بازاریابی IBM، آمبر آرمسترانگ، در وب سایت داینامیک سیگنال گفت که آنها “در دو هفته اول راه‌اندازی، ۵۰۰۰۰  رجیستر جدید را به آیتم IBM دادند، که بیشتر به دلیل حمایت از کارکنان است.”

 

سرانجام…

مطالعات فوق فقط نمونه هایی هستند که اهمیت اینفلوئنسر مارکتینگ بر B2B را برجسته می کنند. از محتوای وبلاگ و شبکه های اجتماعی می توان به ایجاد رسانه های معتبربرای مشتریان شما دست یافت و این درصورتی است که شما آن ها را روی وب سایت های اینفلوئنسر قرار دهید و شما قادر خواهید بود که کیفیت مربوطه را تولید نموده و پیشرفت رضایت بخشی در ترافیک وب سایت خود ایجاد نمایید.

 

منبع: Brandha

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پرتال تبلیغات

خدمات طراحی کمپین تبلیغاتی - تبلیغات خلاقانه - تبلیغات در اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی